banner87
Flaş Haber
Kapat

Tartışma yaratan milyar dolarlık uçak hakkında yeni iddia!

CHP Ankara milletvekili Gamze Taşçıer, Cumhurbaşkanı Erdoğan'a hediye edildiği söylenen uçakla ilgili yeni bir açıklama yaptı.

Tartışma yaratan milyar dolarlık uçak hakkında yeni iddia!

CHP Ankara milletvekili Gamze Taşçıer, Cumhurbaşkanı Erdoğan'a hediye edildiği söylenen uçakla ilgili yeni bir açıklama yaptı.

14 Eylül 2018 Cuma 12:34
Tartışma yaratan milyar dolarlık uçak hakkında yeni iddia!

Katar Emiri El Sani'nin satılığa çıkardığı, içerisinde özel bir hastane bile bulunan yarım milyar dolarlık süper lüks uçağın. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a hediye edildiği iddia edilmişti. CHP Ankara milletvekili Gamze Taşçıer, ilgili şirketin uçağın satıldığı bilgisini paylaştığını söyledi.

Taşçıer'in yaptığı paylaşım şu şekilde:

"Sitelerinde uçağın satıldığı bilgisi de var"

Katar Emiri’nin satış için yetkilendirdiği İsviçre merkezli firmaya ulaştık. Satış yetkilisi B747-8 model uçağın satıldığını teyit etti. Ayrıca sitelerinde uçağın satıldığı bilgisi de var. Şirket satıldı diyor, yandaşlar hediye diyor?

UÇAKTA YOK YOK: İÇİNDE ÖZEL BİR HASTANE BİLE VAR

VIP iç mekan donanımı 2015 yılında Boeing’in San Antonio servis merkezinde yapılan uçakta; çift kişilik yatağı bulunan büyük bir yatak odası, oturma odası, toplantı odaları, çalışma odaları, banyo ve özel bir hastane bile mevcut.

Katar’ın VIP filosunda bulunan iki 747-8i BBJ’den birini neden satmak istediği tam olarak bilinmiyor.

“Green” yani boyasız bir uçağın maliyeti yaklaşık 370 milyon dolar civarında. Ancak uçağın VIP kabin donanımı milyonlarca dolar tutabiliyor. Katar’ın VQ-BSK’ye ne kadar yatırım yaptığı bilinmediğinden satış rakamının ne mertebede olacağı da merak konusu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 14.09.2018 12:37
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
H=a.b.c 2018-09-14 12:46:11

satin alindiysa insAllah son ucusu olur, haram zehir zikkim olsun! Fakir fukaranin ödedigi vergilerden harcanan para.. Bu devirde kim kime, cikari ve karsiligi olmadan böyle hediyeler yapiyor ?

Misafir Avatar
almanya bizi kiskaniyo 2018-09-20 04:42:09 @H=a.b.c

hahaha

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-09-18 13:56:57 @H=a.b.c

http://halktv.com.tr/reisin-ucagi-niye-sizi-gerdi-337182

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Alternatif - 16 Eylül 2018 - Sabahattin Önkibar 2018-09-17 06:51:46 @H=a.b.c

https://www.youtube.com/watch?v=5b9yg4VHALs

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
. 2018-09-16 15:37:26 @H=a.b.c

Abdüllatif Şener Erdoğan'a isyan etti! Varlık Fonu'na aile şirketi
https://www.youtube.com/watch?v=dT_9HhSEepw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sirket satildi diyorsa 2018-09-16 12:39:58 @H=a.b.c

satilmistir

Beğenmedim! (0)
Avatar
Firat 2018-09-14 13:05:48

Din ile uyusturulmus bir toplum,ôludur,oluler dirilmez.

Avatar
Tarik 2018-09-14 13:17:06

Tayyip diyor ki, ey vatandasim cikarin yatak ve yastik altinda ki dövizlerinizi bozdurun, ben o dövizler ile LÜX ucak alip Emine ile keyif ve o ucakta cilve yapacagim diyor. Koyunlar ise bozdurup duruyor. Dikkat edin baska taraflarinizi bozdurmayin.

Avatar
Deist 2018-09-14 13:19:24

Ulan, sayet Tayyip Müslüman ise ben tekrardan Müslüman olacagim. Bu herif sizin gibi bilincsiz öküzleri din ile uyutup uyusturuyor.

Misafir Avatar
DEİSTE CEVAP. 2018-09-14 17:54:23 @Deist

onUN BUNUN HATIRI İÇİN MÜSLÜMAN OLUNMAZ..ALLAH İÇİN MÜSLÜMAN OLUNUR..CAHİL DEİST.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Kural bu ! 2018-09-14 14:28:46 @Deist

dindar bir insandan siyasetci olmaz, siyasetcidende dindar olmaz .. Amaci komisyon rüsvet ve soygun olan bir sahis nasil dindar olabilir ?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hacı Yatmaz 2018-09-14 13:14:12

Vatandaş enflasyon canavarı ile boğulmaktan yoruldum artık. Uçakta neyin nesi.insaf yahu

Avatar
Bahceliyi de yanina alip 2018-09-14 13:20:16

bu ucakla bir tur atsinlar cay ve puskevit bol istersen ejder suyu da bulunur

Misafir Avatar
sahil 2018-09-14 17:59:17 @Bahceliyi de yanina alip

bahçeli uçaktan korkuyor.binmez..kemal sunal gibi kalp krizi geçirir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Bahceliyi de yanina alip x 2018-09-14 14:29:49 @Bahceliyi de yanina alip

emine karisida icinde yellenip dursun!

Beğenmedim! (1)
Avatar
Hacı Yatmaz 2018-09-14 13:23:54

Insaf ki ne insaf. Bir yandan tasarruf tedbirleri açıklanıyor, bir yandan ucan saray alınıyor. Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu. Yiyin beyler yiyin ........

Avatar
Imam bayıldı 2018-09-14 13:10:35

Eeee yakışır,bir uçan sarayımız eksikti. itibarda tasaruf olmaz değiştiler. 'ye kürküm ye

Misafir Avatar
Vatandaşlar 2018-09-14 17:58:08 @Imam bayıldı

TUNUS KRALININDA UÇAĞINI ALMIŞLARDI..
2.EL..BU DA 2..EL..YAV BU ÜLKE HURDACI MI ?
HANGARLAR UÇAKLAR DOLU..GAZETELERE GÖRE 13 TANE YENİ UÇAK VARMIŞ...ANA..TUR..ATA..VS...LER..GÜNAH YA..TÜYÜ BİTMEMİŞ YETİMİN HAKKI VAR O PARALARDA..MİLLET AÇ ÇIPLAK..SANDAVİÇ 5 LİRA OLDU..TAVUKLARDA YENİLMİYOR..KEDİLER DAHİ YEMİYOR..SANDAVİCİN İÇİNDEKİ TAVUKLARI...YETER YA...MİLLETE YAZIK..

Beğenmedim! (0)