TBMM Başkanı Kahraman: Cihat olmadıkça...

Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) Başkanı İsmail Kahraman, Zeytin Dalı Harekatı'nı değerlendirerek, "Bakın şimdi Afrin'deyiz, dün Fırat Kalkanı'ndaydık. Büyük devletiz. Cihat olmadıkça ilerleme olmaz, dik duramazsınız. Kıtalar ötesi Amerika kovboyunun ne işi var buralarda, Afrika'da, Asya'da? Büyük devlet ayakta kalacak" dedi.

TBMM Başkanı Kahraman: Cihat olmadıkça...

Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) Başkanı İsmail Kahraman, Zeytin Dalı Harekatı'nı değerlendirerek, "Bakın şimdi Afrin'deyiz, dün Fırat Kalkanı'ndaydık. Büyük devletiz. Cihat olmadıkça ilerleme olmaz, dik duramazsınız. Kıtalar ötesi Amerika kovboyunun ne işi var buralarda, Afrika'da, Asya'da? Büyük devlet ayakta kalacak" dedi.

26 Ocak 2018 Cuma 19:12
TBMM Başkanı Kahraman: Cihat olmadıkça...

TBMM Başkanı İsmail Kahraman, bir dizi ziyaret ve açılışlara katılmak üzere Kahramanmaraş’a geldi. İlk olarak Kahramanmaraş Valisi Vahdetin Özkan’ı makamında ziyaret eden Kahraman, tören mangasını selamladıktan sonra valilik şeref defterini imzaladı. TBMM İçişleri Komisyonu Başkanı Celalettin Güvenç, AKP Kahramanmaraş Milletvekilleri Veysi Kaynak, İmran Kılıç, Mehmet Uğur Dilipak, Nursel Reyhanlıoğlu, Kayseri Milletvekilleri Taner Yıldız ve İsmail Emrah Karayel’inn da eşlik ettiği Kahraman, Vali Özkan’dan Kahramanmaraş hakkında bilgi aldı.

CİHAT OLMADIKÇA İLERLEME OLMAZ’

TBMM Başkanı İsmail Kahraman daha sonra Kurucular Başkanı olduğu Birlik Vakfı’nın Kahramanmaraş Şubesi’ni ziyaret etti. Burada yapmış olduğu konuşmada Osmanlı’dan sonra Türkiye’nin başta darbeler olmak üzere yaşadıklarını anlatan Kahraman geçmişte yapılanların şimdi de yapılmaya çalışıldığını söyledi. Bununla ilgili La Fontaine’in tilki ve karga arasında geçen peynir hikayesini ve hikayenin yeni versiyonunda karganın peynirine sahip çıktığını anlatan Kahraman, “La Fontaine’i okuduk, oyuna gelmiyoruz, çelme takmaya gelmiyoruz. Biz o eski ihtişama doğru yürüyoruz evelallah. Bakın şimdi Afrin’deyiz, dün Fırat Kalkanı’ndaydık. Büyük devletiz. Cihat olmadıkça ilerleme olmaz, dik duramazsınız. Kıtalar ötesi Amerika kovboyunun ne işi var buralarda, Afrika’da, Asya’da? Büyük devlet ayakta kalacak. Şehitlerimiz var Allah gani gani rahmet eylesin. Etrafımızı sağlama alcağız. Ve Cumhurbaşkanımız, Allah onun ömrünü uzun etsin fevkalade bir şekilde dünya politikasına yön veriyor” diye konuştu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 26.01.2018 19:28
Anahtar Kelimeler:
TBMMİsmail KahramanCihat
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Tekin Baran 2018-01-26 19:28:20

SIKTIR LAN BEYINSIZ YARATIK O ZEYTIN DALI BIR GUN SENIN GOTUNE GIRECEK BENIM DEGIL. O HUCUN ETTIKLERINIZI ADAM EDIP BASIMIZA BELA EDEN SIZLERSOINIZ.

Misafir Avatar
okullardaki Seriat Yemini 2018-01-29 02:25:06 @Tekin Baran

http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/siyaset/914832/Meclis_Baskani_Karaman_okullardaki__Seriat_Yemini__icin__ozel_yasam__dedi.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
'AKP ve MEB laikliğe savaş açtı' 2018-01-29 02:19:30 @Tekin Baran

https://www.youtube.com/watch?v=tQ69z7cn1zQ

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 2018-01-26 19:38:23

Kabine de bu bir bekir bozdag iki bunlari gorunce bana fenalik geliyor,inanin sn cumhurbaskani daha iyi,o eyyyy, bilemedin yaauuuuvvv sen kimsin ,falan diyip bizi eglendiriyor ama bunlar ,hala bu devir de cihat diyor eger ulken tehlikedeyse geregini yaparsin hayal de kurmassin.haci unutmaki sizin hayal ve ihtiraslarinizin bedelini vatan evlatlari caniyla oduyor,cumhurbaskani dunya politikasina yon veriyor diyor dunyayi birbirine katmak marifet degil,bop baskani olup karistirmadaydiniz suriyeyi bugun vatan evlatlari can vermeyecekti,aynen fetoya kurban ettigimiz 250 can gibi

Misafir Avatar
ayy eyyyler baydi 2018-01-29 11:07:23 @Okur

yaa

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-01-27 20:33:04 @Okur

Üç barış vardır: Birinci barış, en önemli barıştır. İnsan ruhundadır o. İnsan, kainatla ve kainatın bütün güçleri ile olan ilişkisini, beraberliğini farkettiğinde, kainatın merkezinde Büyük Ruh'un durduğunu ve bu merkezin her yerde, her birimizin içinde olduğunu farkettiğinde birinci barış sağlanmıştır. Bu gerçek barıştır, diğerleri sadece bunun akisleridir. İkinci barış iki fert arasında olan barıştır. Üçüncü barış ise iki millet arasında yapılır. Fakat hepsinden önce, anlamalısınız ki 'gerçek barış' dediğim birinci barış, insanın ruhundaki barış yoksa ne fertler ne de milletler arasında barış olabilir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp yuzunden budist olucam 2018-01-27 16:54:10 @Okur

https://www.youtube.com/watch?v=OWXkW3EhVYY

Beğenmedim! (0)
Avatar
laz 2018-01-26 19:48:50

ne cihadi yeter sizin sacmaliariniz halji boluyor ayip be nasil bir ruh hali var sizde Allah askina bu ulke o kadar savas verdi hicbirine sayginiz yok ... yazik o gariban askerlere ....

Avatar
YILDIRIM 2018-01-26 19:56:50

Sn TBMM Başkanı İsmail Bey;
"Cihat olmadıkça ilerleme olmaz, dik duramazsınız." demişsiniz ! !
Diyorum ki;
Osmanlı' nın yaptığı neydi ?
Cihat başarılı olsaydı Osmanlı Kalmaz mıydı ?
Bu Örnek Size Yeter mi ?
Cihat Değil;
AKIL LAZIM;

Saygılarımla.

Avatar
Cihatın başı 2018-01-26 19:27:08

Hadi gel beraber gidelim Cihat başı

Misafir Avatar
akp 2018-01-27 01:17:14 @Cihatın başı

Neden Türk milleti, Türk bayrağı, Türk Devleti, Türk vatanı" diyemiyor ?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Ossman 2018-01-26 22:13:17 @Cihatın başı

Bunalar korkak ve sinsiler , ancak gidenlerin arkasindan bakarak hamaset yapip milletin beyinlerini uyusturan onlarin sorgulamasini engelleyen iblis soylari!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Şah 2018-01-26 19:41:46

Nuh peygamberimiz oğluyla telefonda görüşmüş, biz dünyada ilimde irfanda bilimde herşeyde en büyük devletiz, yürü be.....

Misafir Avatar
biraz önce biri 2018-01-27 00:23:02 @Şah

televizyonda 130 asreimizin yaralandigini ve 50sinin hastanede oldugunu digerlerinin taburcu oldugunu beyan etti sehit olan vatan evlatlarini siz düsünün!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Zübük 2018-01-26 22:10:46 @Şah

Yobaz moruk alzaymer hastaligina yakalanmis kayisi kopmus!

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
eyy kahraman bey 2018-01-26 22:10:02 @Şah

Bir millet eğitim ordusuna sahip olmadıkça, savaş meydanlarında ne kadar parlak zaferler elde ederse etsin, o zaferlerin kalıcı sonuçlar vermesi ancak eğitim ordusuyla mümkündür.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Okur 2018-01-26 19:53:24

Hayal kurmayi birak haci osmanli bittiii.Cumhuriyette dogdun cumhuriyette oleceksin

Avatar
Okur 2018-01-26 19:51:04

Bir karar veremediniz gitti,buyuk devlet miyiz yoksa bekaa sorunu olan bir devlet mi? Aslinda haklisiniz ulkemizle kumar oynuyorsunuz,kazanirsaniz ne ala ya kazanamazsaniz ne olacak?

Misafir Avatar
ne kadar kayip var 2018-01-26 21:19:03 @Okur

aciklayin kayiplarimizi askermi biiti otuz bin iso ciatcisi var savasan bunlardami yetmiyor kac bin kayibimiz var baklayi agzindan cikar!

Beğenmedim! (0)