banner87

TBMM'de tansiyon yükseldi: Milletvekilleri arasında gerginlik!

Bütçe görüşmeleri sırasında AKP ile CHP arasında tartışma çıktı. İki partinin milletvekilleri birbirlerinin üzerine yürüdü. Yumruklu kavgayı araya giren milletvekilleri önledi.

TBMM'de tansiyon yükseldi: Milletvekilleri arasında gerginlik!

Bütçe görüşmeleri sırasında AKP ile CHP arasında tartışma çıktı. İki partinin milletvekilleri birbirlerinin üzerine yürüdü. Yumruklu kavgayı araya giren milletvekilleri önledi.

12 Aralık 2017 Salı 17:23
TBMM'de tansiyon yükseldi: Milletvekilleri arasında gerginlik!

Sözcü'nün haberine göre görüşmeler sırasında sataşma üzerine söz isteyen CHP İzmir Milletvekili Musa Çam’a söz verilmedi. AKP Uşak Milletvekili Alim Tunç da Çam’a, laf attı. Özgür Özel, Tunç'a “Senin ne mal olduğunu biliyorum, seninle irtibatımı kestim” karşılığı verdi.

Tunç yerinden fırladı ve Özel'e doğru koşmaya başladı. AKP'li Tunç'u CHP'li Ali Şeker tuttu. Araya giren vekiller kavga çıkmasını önledi. Oturumu yöneten Başkanvekili, 5 dakika ara veriyorum diyerek çalışmaya ara verdi.

Verilen ara sırasında da gerilim devam etti. AKP'li Nazım Maviş, CHP'li vekillerin üzerine yürüdü. CHP'li Barış Yarkadaş, “Eşkıya mısınız” diye bağırdı. Maviş iterek yürümeye devam edince Yarkadaş, “Ne bu ya, çık dışarı, gel…”karşılığını verdi.

YERE İNDİRİN

Tartışmadan sonra Genel Kurul'da söz alan CHP Grup Başkanvekili Engin Altay, Tunç'un saldırısını hatırlatarak, “Buradan CHP'li milletvekillerine sesleniyorum; saldırı amaçla gelen iktidar milletvekilini yere indiremezseniz, yazıklar olsun” dedi. Özel de ‘ne mal olduğunu biliyorum' sözünde hareket olmadığını ve 5 ay önce yaşanan bir tartışmadan sonra AKP'li Tunç'la irtibatı kopardığını söyledi.

CHP'li Ali Şeker ve Veli Ağbaba'nın bütçe görüşmelerini kamera ile çekmesi de tartışmalara neden oldu. Başkanvekili Ahmet Aydın, tripotu kastederek, “Sayın Şeker, o ayaklı materyali kaldıracaktınız, çalışma düzenine hepimiz uymak zorundayız” diye uyardı.

Aydın, ayaklı materyalin kaldırılmasında ısrarcı olunca tartışma çıktı. CHP'li Özel “Hayır, kaldırmıyoruz” diye talebe karşı çıktı. Aydın, Meclisin yayın hakkının TBMM'ye ait olduğunu söyledi. CHP'liler yayında ısrarlı olunca oturuma ara verildi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 12.12.2017 18:00
Anahtar Kelimeler:
TBMMTansiyonYükseldş
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
seffaflik istiyoruz 2017-12-12 17:32:51

akp liler lutfen kilicdaroglunu ornek alin hepiniz mal beyaninda bulunun alieleniz yakin akrabalariniz dahil

Misafir Avatar
bıktık 2017-12-13 09:03:29 @seffaflik istiyoruz

kavgacı partiye chp ye oy yok. toplumdada böyle

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kavgacılara--ege 2017-12-12 17:50:46 @seffaflik istiyoruz

chpmeclisimizi üçüncü ülkelerin meclisine benzetti. kavgasız duramıyorlar. halkıda bunlar kavgaya teşvik ediyor.

Beğenmedim! (5)
Avatar
oylar CHPye 2017-12-12 17:36:16

ERBAKAN HÜKÜMETİ İLE AKP HÜKÜMETİ ARASINDAKİ ZAM AÇIKLAMA FARKI
https://www.youtube.com/watch?v=bzEjxk5cdiM

Avatar
AKP DONEMI FAKIRLEDIK 2017-12-12 17:37:53

2002 yılında devletin borcu 242,7 milyar lira
2016 yılında devletin borcu 759,6 milyar lira oldu.
2002 yılında dolar 1,41 lira.
2002 yılında euro 1,42 lira
2017 yilinda euro 4,50
2017 yilinda dolar 3,82
2002 yılında ceyrek altin 24 lira
2017 yilinda ceyrek altin 257,5875
2002 yılında benzin 1,66 lira
2017 yilinda benzin 5,61 TL
2002 yilinda et 5 tl civarindaydi
2017 yilinda et 40 lira civarinda
2002 yilinda ekmek 22 kurus
20017 ekmek 1 lira
2002 yilinda aygaz tup 15 lira
2017 yilinda aygaz tup 100 tl
vatandasin akp oncesi borcu 6,6 milyar lira;
2017 vatandasin borcu 425,8 milyar lira
Hukumet çiftçiye farklı mazot fiyatı uyguladi yatçıya, katçıya farklı mazot fiyat uyguladi

Avatar
AKP NEDEN RED EDIYOR 2017-12-12 17:38:46

CHP'nin Man Adası Belgeleri Araştırılsın Önerisi AKP Oylarıyla Reddedildi
https://www.youtube.com/watch?v=h1FvgxwSzSE

Avatar
akp liler oy istiyorsaniz 2017-12-12 17:33:54

zarrab in rusvet verdiklerini yargiya tasiyin

Misafir Avatar
ankara 2017-12-12 18:41:17 @akp liler oy istiyorsaniz

chp lilerin olduğu mecliste huzur olmaz görüyoruz zaten olmuyor. kavga kavga kavga. hdp lileri geçtiler. ayrıca chp nin olduğu ülke abad olmaz. görüyoruz kimlerle iş birliği yaptıklarını. halkımıza büyük iş düşüyor. huzur için chp baraj altında kalmalı.

Beğenmedim! (3)
Avatar
AKP BARONLARIN PARTISI 2017-12-12 17:34:48

kamu hastaneleri icin devlet 30 milyar dolar kira oduycekmis bu sacmalikta nedir 30 milyar dolara kac tane hastane kurulur
3 cu havalimani icin devlet 12 yilda 6.3 milyar lira yolcu garantisi vermis gercektende bu haberler dogruysa cok uzucu ulkemizde 30 milyon yardima muhtac aile varmis o kadarda issiz varken asgeri ucretli emekli memur et yiyemezken bonkor bonkor davranmaniz millete gelincede cimrice davranmaniz cok uzucu

Avatar