TBMM’de Atatürk tişörtü skandalı

CHP Grup toplantısına gelen Cafer Darı adlı bir vatandaşın giydiği ‘’Mustafa Kemal’in askerleriyiz’’ yazılı ve üzerinde Atatürk’ün fotoğrafı bulunan tişörte polis tarafından el konuldu.

TBMM’de Atatürk tişörtü skandalı

CHP Grup toplantısına gelen Cafer Darı adlı bir vatandaşın giydiği ‘’Mustafa Kemal’in askerleriyiz’’ yazılı ve üzerinde Atatürk’ün fotoğrafı bulunan tişörte polis tarafından el konuldu.

27 Mart 2018 Salı 13:45
TBMM’de Atatürk tişörtü skandalı

Vatandaşın üzerindeki tişört çıkartıldı ve Cafer Darı TBMM'ye çıplak girmek zorunda kaldı.  CHP İstanbul Milletvekili Mahmut Tanal polis noktasına giderek tişörtü geri aldı ve Cafer Darı tekrar tişörtünü giyerek CHP grup toplantısını izledi..

Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk Meclis’in açılışında şu tarihi sözleri söylemişti;

“Bütün cihan bilmelidir ki artık bu devletin ve bu milletin başında hiçbir kuvvet yoktur, hiçbir makam yoktur. Yalnız bir kuvvet vardır. O da millî egemenliktir. Yalnız bir makam vardır. O da milletin kalbi, vicdanı ve mevcudiyetidir.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 27.03.2018 14:50
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
kECI COBANI 2018-03-27 13:54:52

DAHA BU GÜNE KADAR ATATÜRKTEN KORKAN CAHILLER BU KORKU YETER SIZLERE

Misafir Avatar
Erdoğan ne yapıyor muhalefet ne yapıyor bakalım 2018-03-28 09:05:21 @kECI COBANI

AB NE DEDİ? ‘Siz büyük bir Cumhurbaşkanısınız, o iki askerin bırakılmalarını sağlayın dediler. Ben de cevaben, ‘Ben adaletten daha büyük değilim. Yargı kararını beklemek lazım dedim” açıklamasını yaptı.****************HELALLLLLL OLSUUN BÜYÜK LİDER . İŞTE BUUUUU.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
bunu yapan polis şerefsizdir. 2018-03-28 09:05:06 @kECI COBANI

kanunlarda böyle bir şey yok .derhal opolisi ve amirini takibe almak lazım .meclise torpille malum parti getirmiş mecliste diğer polislerden fazla maaş alıyorlar ya,işte iktidar değişince bu ayrımcılığıda kaldıracağız.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Müsterih ol ------ iyi tesbit 2018-03-28 08:43:25 @kECI COBANI

sen hic korkma beyinsizler icin hic bir korkulacak durum yok..---------------aferin be Beyinsizlerin korkmasına gerek yoktur demişsin. chp kadrosunda beyin olmadığı belli. kılıçdaroğlundan hastalığından korkmuyorlar. onlarad bulaşmış . of yaa bittiler adamlar bittiler.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
GENÇLİGE HİTABE 2018-03-28 00:03:48 @kECI COBANI

https://www.youtube.com/watch?v=1GyS6iBbRGA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ohaaa 2018-03-28 00:00:22 @kECI COBANI

yaniii ohaaa ATAMIZA saygi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Atatürk tişörtü 2018-03-27 23:59:50 @kECI COBANI

ne zamandan beri suc ??

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yuuuuh yani 2018-03-27 18:15:48 @kECI COBANI

bu zavallı adamı kandırıp kullanıp rezil ettiniz haram olsun size. bu chp zihniyeti insana hakarettir zülümdür.

Beğenmedim! (16)
Misafir Avatar
duyan duymayana söylesin 2018-03-27 15:38:45 @kECI COBANI

çağın hastalığı kılıçdaroğlu. çok tehlikeli. ABD den gelmiş. insanları intihara ve cinayete sürükleyen bir hastalık yayıyor.

Beğenmedim! (21)
Avatar
buradaki troller kadar para 2018-03-27 14:02:47

almamıştır kesin

Avatar
O Meclis 2018-03-27 16:40:48

Mustafa Kemal Ataturkun kurdugu meclistir, hatirlatiriz.

Avatar
Farklı Bakış 2018-03-27 14:01:54

Atatürk tişörtünden de korkanlar mı var
Bay Bahçeli Anıtkabir’e giderken izin aldın mı

Avatar
Tişört 2018-03-27 17:18:48

Bizde böyle bir tişört neden yok deyip kısmanmışlardır o yüzden bir bahane ile el koymuşlardır.Yakında o tişörtü çıkartıp bana getirin diye polise emir verenler o tişörtleri üniformalarının altına giyerler merak etmeyin.

Avatar
Vatandaş 2018-03-27 14:36:08

Güç zehirlenmesi diyorlar buna. Dışarıdan yeşil türbe içi estağfurullah tövbe Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu gençlerimiz işsizlikten karamsar esnafımız siftahsız dükkan kapatıyor ve biriken kredi prim vergi borçları var ne yapacağını bilemiyor işçi ve memur aybaşını getiremiyor ek işte de çalışsa veya aile büyüklerinin yardımda alsa bile çocukları için karamsar bankalara rehin durumda emekli de maaşı yetiremiyor ve sağlık kesintilerinden ne kadar maaş aldığını bilmiyor mutsuz küçük ve orta ölçekli işletmeler dolar ve Euro yükselişi nedeniyle yatırımlarını durdurdu ve işçi çıkartmaya başlayacak Benzin ve motorin zamları iğneden ipliğe zamlar getirdi piyasa durgun enflasyon rakamları bildiğiniz gibi. Çiftçi tarımı bıraktı il ve ilçelere göçtü köle gibi kullandılar pişman ya sözleşmeli personel KHk ile perişan edildi işsiz kalacağını ve çoluk ve çocuğu nasıl geçindirecek düşünüyor kısacası beyler Milli İrade metanetle seçimi bekliyor Bir eli yağda bir eli balda olanlara sandıkta cevabını verecek El mi yaman bey mi yaman sandıkta belli olacak İYİ günlere

Avatar
tesbt 2018-03-27 13:54:55

Kılıçdaroğlu bu çağın hastalığıdır

Avatar
evet 2018-03-27 13:55:28

TIP DEVREYE GİRMESİ LAZIM KILILÇDAROĞLU VİRÜSÜNDEN HALKIMIZ KORUNMALI.

Misafir Avatar
Müsterih ol !!! 2018-03-27 23:26:57 @evet

sen hic korkma beyinsizler icin hic bir korkulacak durum yok..

Beğenmedim! (0)