Tekirdağ'daki tren kazası faciasına yayın yasağı...

Başbakanlık tarafından, tren kazasıyla ilgili geçici yayın yasağı getirildi.

Tekirdağ'daki tren kazası faciasına yayın yasağı...

Başbakanlık tarafından, tren kazasıyla ilgili geçici yayın yasağı getirildi.

08 Temmuz 2018 Pazar 22:23
Tekirdağ'daki tren kazası faciasına yayın yasağı...

Tekirdağ'ın Çorlu ilçesi yakınlarında Kapıkule-İstanbul seferini yapan yolcu treninin 6 vagonu, raylardan çıkıp devrildi. Faciada 10 kişi hayatını kaybetti, 73 kişi de yaralandı. Başbakanlık tarafından faciayla ilgili yayın yasağı getirildi.


 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 09.07.2018 01:11
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Firat 2018-07-08 22:56:49

Kazaya neden yavsak gelir? Demek kaza degil cinayet,yagmura dahi dayanikli olmayan sahte kupru ve yollar neden oldu,hiirsizlik bedeli can ile odeniyor.

Misafir Avatar
sizin gibi mal mal yorum yapanlardan 2018-07-09 00:22:07 @Firat

yasak geliyor. bu tür olayları hemen hükümet aleyhine kullanmak için yalan ve iftira atan vazalaklardan dolayı yasak geliyor

Beğenmedim! (3)
Avatar
nazim 2018-07-08 23:10:32

kazanin yayin yasagimi olur. bence dukkani kapatin gitsin.

Avatar
Yassah kardeşim 2018-07-08 22:43:23

Yayın yasağı varrrr. Başbakan'ın son icraatı.

Misafir Avatar
ülkeyi uyutmanın en etkili ilacı yayın yasagı 2018-07-09 09:46:02 @Yassah kardeşim

bu oy veren salaklar gün gelicek bu yasakların nedenini anlıyacak.ülke köy gibi her türli teknoloji var ama durun karanlıkta

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bedava seks 2018-07-09 00:20:55 @Yassah kardeşim

merhaba, ben balık etli travesti nurgül. kalın ve uzun yaraklı bir sikici arıyorum: 05333264839

Beğenmedim! (0)
Avatar
Veli 2018-07-08 23:50:20

Bunlar cami mütevelli heyeti gibi yürütüyor bu işleri. İçeride şeytani sıkı kavgalı pazarlıklar yapılıyor, ama dışarıya hiç bir şey sizdirilmiyor.

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-07-09 01:11:08

NIYE,MILLET SEÇIMLERDE ATTIĞINIZ PALAVRALARI ANLAMASIN DIYEMİ.ORTAYA SÜRDÜĞÜNÜZ TREN KAZASININ OLUŞ SEBEBİ
O KADAR KOMİKKİ GÜLMEMEK İÇİN ZOR TUTTUM KENDİMİ.BU MILLET BERAT ALBAYRAĞIN DEDIĞINDENDE FAZLAYMIŞ.

Avatar
A 2018-07-09 09:35:23

Birde mecliste yapılacak yayınları kaldırırsanız çok

Avatar
A 2018-07-09 09:37:10

Sevinirim aynı kişileri 16 yıldır görmekten bıktık.