banner87

Tepkiler, AKP'ye geri adım attırdı...

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın İstiklal Marşı ile ilgili yeni beste önerisine gelen tepkiler, AKP'ye geri adım attırdı.

Tepkiler, AKP'ye geri adım attırdı...

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın İstiklal Marşı ile ilgili yeni beste önerisine gelen tepkiler, AKP'ye geri adım attırdı.

16 Mart 2018 Cuma 13:16
Tepkiler, AKP'ye geri adım attırdı...

AKP Grup Başkanvekili Naci Bostancı, ''İstiklal Marşımız milletin ortak marşıdır. Sözleriyle, bestesiyle hepimizin bugün karşısında hazır ola geçerek saygı gösterdiğimiz ve milletin varlığını sembolleştirmiş bir marştır'' dedi.

Bostancı TBMM’de yaptığı açıklamada, İstiklal Marşı'nın bestesine ilişkin geçmişte de bazı tartışmalar yaşandığını hatırlatarak ”Bu tartışmalar bestenin zorluğundan kaynaklanıyor. Bu tartışmaları yaparken aranan milletin ortak mutabakatıdır. Eğer milletin bir mutabakatı olur ise ancak o zaman İstiklal Marşı'nın bestesine ilişkin bir düzenleme olabilir. Sayın Cumhurbaşkanımızın ifadesi bu bağlamdadır. İstiklal Marşı gibi siyasal farklılıkların ötesinde hepimizin ortak değeridir” diye konuştu.

MARŞTAN ELİNİZİ ÇEKİN

CHP İzmir Milletvekili Mustafa Balbay ise, “İstiklal Marşı'mızın bestesini güftesinden ayırmasını şiddetle reddediyorum. Bu en büyük ayrımcılıktır diyorum, İstiklal Marşı'ndan elinizi çekin. İstiklal Marşı’na saldırmak, İstiklal Marşı’nın bestesinin güftesiyle uymadığını söylemek, yüreklere nakşetmediğini söylemek, bu millî duruşu hissetmemek demektir” dedi.

CHP Grup Başkanvekili Özgür Özel ise “80 milyon yüreğine nakşedilmiş İstiklal Marşı'nı söylerken, örneğin Naim Süleymanoğlu dünyayı kaldırdığında İstiklal Marşı'yla hepimiz ağlarken, millî atletimiz bayrağa sarılmış da göndere çekilen bayrağı İstiklal Marşı'yla işgal ederken, hepimiz ağlarken, hepimizin gönlüne marşıyla, sözüyle ve bestesiyle nakşedilmişken ülkenin Cumhurbaşkanı bu marşın yüreğine değmediğini itiraf etmiştir” diye konuştu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 16.03.2018 13:24
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
RRRR 2018-03-16 13:20:13

ÖNCE DENIYORSUNUZ HALKIN NABIZI ÖLCÜYOR SONRA PABUC PAHALI GERI ADIM ULAN NERENIZE BATTI TÜRK MILLETINDEN NE ISTOYRSUNUZ VATAN HAINLERI SIZI BIRAKIN BU HALKIN YAKASINI YETER

Misafir Avatar
çöken bir chp var şimdi 2018-03-16 16:17:16 @RRRR

CHP çökmüştür. yazık olmuştur ATATÜRK ün partisinde bu gün sadece 48 tane milletvekili kalmıştır. gerisi AB VR ABD ajanı Kılıçdaroğlunun adamlarıdır . bunlarda Türkiye Cumhuriyetine Ataürke şiddetle karşı olanlardır. Türkiyeninde kalkınmasını engellemek teröründe mevcut halinin devam etmesini sağlamak için ülkemizin başına kasetle atanmış bir AJAN ve adamlarının esiri olarak chp çökmüştür.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
nil_ 2018-03-16 16:14:06 @RRRR

CHP seçmeni chp kadrosuna bir sorsun siz Mehmet Akif i seviyormusunuz? sorun sorun. sevmezlerrrr.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
aklınız başınıza geldimi? gelmez çünkü sapıtmışsın 2018-03-16 16:13:11 @RRRR

Mehmet Akif Ersoy a ve İstiklal Marşımıza da en çok sahip çıkan yine bu vatanın öz evlatlarının temsil ettiği AKP dir. chp kuru propoganda yapmasın. onların İstiklal marşını sevdiğindn değil fitne çıkartmak için milletin gözünü boyamak için göz boyama söylemleri yapıyorlar.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
DİKKAT 2018-03-16 14:33:56 @RRRR

1920 yılında açılan Büyük Millet Meclisi kayıt defterine ismi “İslâm şairi” olarak yazılan, İstiklâl Marşı‘nın bu meclis tarafından kabulünden sonra “İstiklal Marşı şairi” olarak bilinen Mehmet Âkif‘in CHP tarafından nasıl hedef alındığını gözler önüne seriyoruz.

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
soy_suzlara 2018-03-16 14:33:07 @RRRR

Dünyadaki otoriter ve totaliter rejimlerden etkilenerek bir “parti-devleti”ne dönüşen CHP’nin Mehmet Akif Ersoy’a “irticacı” damgası vurarak sürgüne göndermesinin ardından Milli Şairimizin en önemli eseri olan “Safahat” kitabının yurda sokulmasını da yasakladığı belirlendi.

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
tarih_sizlere 2018-03-16 14:32:24 @RRRR

Defalarca ölümle karşı karşıya gelen, inandığı değerlerle dininin ve milletinin şerefi için dünyanın ikbal ve menfaatlerini elinin tersiyle iten, geçim sıkıntısı yaşadığı zamanlarda bile popülerliğe bel bağlamayan İstiklal Şairi Mehmet Akif Ersoy’a yönelik zulme dair belgeler gün yüzüne çıkmaya devam ediyor.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
len soytarılar okuyun 2018-03-16 14:31:18 @RRRR

Mütefekkir şairin tüm adımlarını takip eden CHP, kanser tedavisi görürken dahi kendini ziyaret edenleri fişlemiş. Her fırsatta düşünce ve basın özgürlüğüne toz kondurtmayan CHPnin; Mehmet Akifin ‘Safahat isimli eserine el koyulması ve imha edilmesi talimatı verdiği belirlendi.
Defalarca ölümle karşı karşıya gelen, inandı

Beğenmedim! (8)
Avatar
TANER 2018-03-16 13:52:22

KANLA YAZILMIŞ İSTİKLAL MARŞI KİM NE DERSE DESİN ASLA DEĞİŞTİRİLEMEZ

Avatar
Süleyman babür 2018-03-16 14:11:36

Cunki türklüğün ne olduğunu bilmiyor

Avatar
Nurali boz 2018-03-16 14:44:32

Istiklal marsi bunun ne anlam tasidiginin farkinda olmayan piyon ve satilmislar anliyamaz cunku istiklal harbinde dedesi kumeslerde tavuk ve yumurta calmak ile mesguldu kani bozuklar bu marsi anlamasi mumkun degildir.

Avatar
öti1941 2018-03-16 14:09:43

Koyunlar dikkat !!! soldan geri MARS MARS.

Avatar
cevher doğan 2018-03-16 16:35:59

KALA KALA MARŞA MI İŞİNİZ KALDI. BAŞKA İŞ YOK MU İŞSZLİK İŞ AŞ TAN KONUŞUN ANGARYA İŞLERLE MİLLETİ OYALAMAYIN.KANLA YAZILMIŞ MARŞIMIZDIR BEĞENMEYEN YUN

Avatar