TRT Haber'den skandal gaf: 'TSK sivillere bombardıman yapıyor!'

Türk Silahlı Kuvvetleri'nin (TSK), Özgür Suriye Ordusu (ÖSO) ile birlikte Afrin'e yönelik olarak düzenlediği Zeytin Dalı Harekâtı dokuzuncu gününde sürerken TRT ekranlarından 'sehven' bir yayın yapıldı. TRT Haber spikeri Tuğba Dalkılıç, canlı yayında iki kez, TSK'nın sivilleri hedef aldığını söyledi. Dalkılıç daha sonra Twitter üzerinden yaptığı hata için özür diledi.

TRT Haber'den skandal gaf: 'TSK sivillere bombardıman yapıyor!'

Türk Silahlı Kuvvetleri'nin (TSK), Özgür Suriye Ordusu (ÖSO) ile birlikte Afrin'e yönelik olarak düzenlediği Zeytin Dalı Harekâtı dokuzuncu gününde sürerken TRT ekranlarından 'sehven' bir yayın yapıldı. TRT Haber spikeri Tuğba Dalkılıç, canlı yayında iki kez, TSK'nın sivilleri hedef aldığını söyledi. Dalkılıç daha sonra Twitter üzerinden yaptığı hata için özür diledi.

28 Ocak 2018 Pazar 18:26
TRT Haber'den skandal gaf: 'TSK sivillere bombardıman yapıyor!'

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın, Afrin’deki Burseya Dağı’nın TSK ve ÖSO güçlerince alınmak üzere olduğunu söylediği sırada yapılan canlı yayında, spiker Tuğba Dalkılıç şunları söyledi: 

“Muhabirlerimiz çok önemli bilgiler verdi. Mesela az önce Bülent Çulcuoğlu hemen çatışmaların yaşandığı bölgeden dedi ki, ''TSK, sivillere işte bu noktadan saldırıyordu. Yani TSK özellikle bu noktadan en başından beri diyoruz ya stratejik nokta Burseya Dağı işte bu yüzden stratejik nokta.Çünkü TSK özellikle oradan sivil halka bombardıman gerçekleştiriyor, saldırıyordu.''

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 28.01.2018 18:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ossman 2018-01-28 18:34:05

Allah bazen dogrulari söyletir derler ya öylemi desek ne yapsak ? yoksa iblis mi ise karisti ? Zaten Günümüzdeki bütün savaslarda en cok zarar gören sivil halk . Afganistan irak ve suriyeye bakin.

Misafir Avatar
Ossman 2018-01-28 18:35:44 @Ossman

Hepsinin arkasindaki iblis ayni siyonistler, amerika ve usaklari!

Beğenmedim! (2)
Avatar
yılmaz yaşar 2018-01-28 20:16:48

trt ilkez dogru bir haber yapmış onuna inkar ediyor adam olun uşak olmayın.....................

Avatar
Allahh söyletmiş 2018-01-28 20:29:04

Dünya bu haberleri delilleri görüntüleri ile birlikte izliyor zaten..TRT ye Allah söyletmiş Zavallı halkım doğru haber dinleyemiyor bir türlü.

Avatar
ferit yurt 2018-01-28 20:00:07

hepsi hırsızdan gelecek emre göre haber yapınca cok normal hırsız eskşehirde demedimi cocuklarıma helal lokma yedirmedim diye yakışır tayip radyo televizyonuna trt trt trt trt

Avatar
texas 2018-01-29 01:30:39

hayret ilk defa bir turk t.vsi dogrulari söyledi

Avatar
rifki 2018-01-28 18:38:15

perincekler :
ulkede firatin dogusunu gozden cikardilar o yuzden sehirleri tanklarla gomduler esas dertleri fratin batisi perincekler yani kemalisler su anda ataturrkun politikasini birebor oynuyorlar rusa goz kirp ingilize oyna yerine bugun rusa goz kirp abd ye oyna yapacaklar EVET IDDA EDIYORUM ABD YE ULKE BIZIM KONTROLUMUZDE YABIZE DARBE ICIN YESIL ISIK YAKICAN YADA BIZ RUSYAYA YANASACAZ DIYORLAR perinceklerin bu isi tutar yakin zanda darbe yaparlar ulkede cihadislari ise ic savas cikti bahanesi ile kesecekler darbe gunu asker kesen sakalli videolari cekip yayinladilai ahada cihadisler darbeye biat etmedi ic savas cikardilar sonra sakalli avi sonuc ulkede firatin batisi kemalislere dogusu kurtlete abd ile kemalis ve kurtler karde ruslar ve akp lilerede hava gazi zaten tarihin en akilli ama saf milletide ruslar hic entrikaya kafalari basmiyor BIZANSDA ENTRIKA BITMEZ rus saf kafasi

Misafir Avatar
tin tin 2018-01-28 19:00:56 @rifki

çok içme..iyi gelmiyor..hahaaaha

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bahtiyar 2018-01-28 22:17:34

TRE,RT olali ilk defa dogru bir laf etmis oldu.
Orada öldürülen kim olursa olsun Türkiye‘ye hic bir sekilde zarari olmiyan insanlar.
Asil Terör estiren Tayip kendisi
Öldürülmesi gereken tek kisi.
Kudüs köpek giderse dünya rahat eder.