Trump'tan bir Türkiye açıklaması daha... Tehditlere devam...

ABD Başkanı Donald Trump, Türkiye'yle ilgili bir açıklamada daha yaptı. Trump, "Hikayenin sonunu görmedik" dedi. Trump, açıklamalarına şöyle devam etti:  "Türkiye uzun zamandır bir problem. Arkadaşça davranmadılar. Ne olacağını göreceğiz. Muazzam bir Hristiyan papaz ellerinde."

Trump'tan bir Türkiye açıklaması daha... Tehditlere devam...

ABD Başkanı Donald Trump, Türkiye'yle ilgili bir açıklamada daha yaptı. Trump, "Hikayenin sonunu görmedik" dedi. Trump, açıklamalarına şöyle devam etti:  "Türkiye uzun zamandır bir problem. Arkadaşça davranmadılar. Ne olacağını göreceğiz. Muazzam bir Hristiyan papaz ellerinde."

17 Ağustos 2018 Cuma 18:39
Trump'tan bir Türkiye açıklaması daha... Tehditlere devam...

ABD Başkanı Donald Trump, dün gece yarısı paylaştığı tweetten sonra bir tweet daha atarak Türkiye'yi bir kez daha tehdit etti. Trump, "Bizim insanımızı bizden alamazsınız. Ne olacağını göreceksiniz..." ifadelerini kullandı.

Türkiye’ye yönelik tehditlerinin ardı arkası kesilmeyen ABD Başkanı Trump, rahip Brunson’la ilgili olarak son yaptığı açıklamada, ‘Bizim insanımızı bizden alamazsınız, ne olacağını göreceksiniz’ dedi. Trump yaptığı açıklamada, “Onlar rahibi çok uzun süre önce geri vermeliydiler. Bence Türkiye çok çok kötü davranıyor. Biz arkadaşça bir tavır görmüyoruz. Yerimizde de oturmayacağız. Türkiye insanlarımızı böyle alıkoyamaz” ifadelerini kullandı

Trump dün akşam da Twitter üzerinden tehdit edici mesajlar yollamış, Türkiye ile ilişkilerin azaltılacağını söylemişti.

İzmir 3. Ağır Ceza Mahkemesi ise Rahip Brunson hakkındaki adli kontrol şartı ve yurt dışı yasağının kaldırılması yönündeki talebi 3’üncü kez reddetmişti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 17.08.2018 19:44
Anahtar Kelimeler:
TrumpTürkiyeABD
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-08-17 19:10:54

TRAMPIN MUAZAM RAHiB DEDiYi ADAM 6:11:2018 DE AMERiKADA YAPILACAK KONGRE SECiMLERi iCiN COK BÜYÜK ÖNEM TASIYOR 60 MiLYON OY GETiREBiLiR YANi ERDOGAN RAHiBi TUTMAKLA TRAMPA YARDIM ETMEKTEDiR

Misafir Avatar
KECi COBANI 2018-08-18 12:07:30 @KECi COBANI

SEVECEN BEYiNSiZiNE BANA KÜFÜR ETMEDEN ÖNCE BU GÜNKÜ TiMES GAZETESiNiN HABERiNi OKU

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Secvecene 2018-08-18 10:56:23 @KECi COBANI

Lan ibne yine anana küfür edilmesinimi istiyorsun orospu evladi. Hakaret etmeden yazamiyorsan söyle , ben de cok okkali küfürler var..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Sevecen 2018-08-18 09:45:38 @KECi COBANI

Ulen keci cobanı hayali karakterler canlandırarak yalan soylüyorsun.. Tayyip düşmanlığı yüzünden göt veren olmuşsun... Yanı Tayyibe kotü söz söyleyen herkese dömelip verecek tiptesin... İyi Alıs lar göt veren... Yalan yalan yorumlar yazmayı bırak. Utanmaz karaktersiz

Beğenmedim! (20)
Misafir Avatar
@KECi COBANI x------ 2018-08-18 01:05:34 @KECi COBANI

papaz yeni tutuklanmadiki herif 2 yila yakin bir zamandir icerideydi , ev hapsi verilerek rahatlatildi!

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
gercektenmi 2018-08-18 00:59:43 @KECi COBANI

ilginc

Beğenmedim! (0)
Avatar
D 2018-08-17 20:02:33

Adam yani Rahip 15 20 senedir ülkemizdeymiş ne olduda bunca sene hiç bir şeyi görülmeden işini içra etmiş şimdi ne oldu bunu bir açıklasınlar da bizde bilelim . Gerçi hiç bir şeyi açıklama gereği görmüyorlar sadece diş güçlerin hücumudur diyorlar ne oldu bitti bilen yok açıklama yok aydınlatma hiç yok kime kızacagımızı inanın bilmiyoruz

Avatar
amerikada secim mi var ??? 2018-08-17 19:35:09

secim oncesi tiyatro

Avatar
Bilo 2018-08-17 20:26:01

Durmak yok devam büyük reis trump ez şu erdogani

Avatar
Tarik 2018-08-17 21:30:42

BOP esbaskanini unuttunuz galiba, onu oraya kim atadi ve peki hic sorguladiniz mi? Türkiye batirilmak icin ugrasiliyor, neden tek adam rejimi peki? Hazine ve TCMB timtikir kuru bakir oldu. Dolar ve euro onun icin yükseliyor. Brunson bir bahane beyler uyanin biraz yahu.

Avatar
Tarik 2018-08-17 21:27:01

Rahip Brunson bahane, dolar ve euro üzerinden kazanc sahane. Be serefim üzerine yemin ediyorum bu iki tarafli bir antlasma. ABD'li ve Avrupali kimler 15 Temmuzdan itibaren Türk Bankalarinda dolar ve euro bozdurdu ve sonra Türk liralarini dolar ve euro ile degistirdiler. Uyumayin beyler, milyar dolar ve eurolar kazandi serefsizler

Avatar
Ahmet 2018-08-17 22:48:43

STRATEJİK ORTAKLAR hiç bir şey olmaz bunlara...Sincara Uçak kaldırmak için ABD den izin almak gerekiyor Irakdan değil..Kandili de TRUMP izin verdiği için bombalıyabilirler..Güldürmeyin adamı..Baba-oğul kavgası bu ...16 yıllık SAT-YAP_İŞLET YE -ÇAL -ÇIRP YÜRÜT ekonomisinin sonuna gelindi..Tramp bahane "milyonlarca dolar şahane" yastık altından çıksa çıksa halkın bir kaç yüz doları çıkar..Akp nin kaçırdıkları çaldıkları yağmaladıkları milyonlarca dolar YURTDIŞINDA demek ki bu yüzden artık borç verenler"NCEKİ BORÇLARI BİR ÖDE" dediler..Şimdi Akp "Ülkemize saldır var" diye Millet ile dalga geçiyorlar.

Avatar
Müslüman 2018-08-18 09:29:34