TSK az önce paylaştı! İşte Afrin'den son görüntüler

Suriye'nin kuzeyindeki Afrin'de halk, YPG'nin tüm engellemelerine karşın ilçe merkezinden kaçıyor. Halk YPG'nin oluşturduğu engelleri kazma-küreklerle aştı. TSK İnsansız hava araçlarıyla görüntülendi. TSK'dan yapılan son açıklamaya göre, Zeytin Dalı harekâtının başlangıcından bu yana öldürülen YPG'li sayısı sayısı 3530 oldu.

TSK az önce paylaştı! İşte Afrin'den son görüntüler

Suriye'nin kuzeyindeki Afrin'de halk, YPG'nin tüm engellemelerine karşın ilçe merkezinden kaçıyor. Halk YPG'nin oluşturduğu engelleri kazma-küreklerle aştı. TSK İnsansız hava araçlarıyla görüntülendi. TSK'dan yapılan son açıklamaya göre, Zeytin Dalı harekâtının başlangıcından bu yana öldürülen YPG'li sayısı sayısı 3530 oldu.

16 Mart 2018 Cuma 10:02
TSK az önce paylaştı! İşte Afrin'den son görüntüler

TÜRK Silahlı Kuvvetleri'nin (TSK), Afrin'deki terör hedeflerine yönelik düzenlediği Zeytin Dalı harekâtı devam ediyor. TSK'nin desteklediği Özgür Suriye Ordusu kuvvetleriyle ilçe merkezine yaklaşmasıyla Afrin'deki siviller de kaçmaya başladı. Sivilleri kalkan olarak kullanmayı planlayan teröristler buna engel olmak için ilçe merkezinin çeşitli yerlerine engel ve barikatlar kurdu.

Genelkurmay Başkanlığı'nın sosyal medya hesaplarından paylaşılan görüntülerde, sivil halkın Afrin merkezinden kaçmasına ilişkin anlar yer aldı. Terör örgütü YPG/PKK üyeleri kurdukları barikat ve engellerle halkın ilçe merkezinden kaçmasına engel olurken, vatandaşlar kazma ve küreklerle bunları aşarak ilçe merkezinden ayrılıyor.

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
SuriyeTSKAfrinGörüntü
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kaybedeceksiniz 2018-03-16 10:23:21

Türkiyenin iki aydır işgal etmeye çalıştığı Efrîn diye bir devlet varmış. Adını pek duymamıştık!”
Bunu cinliler diyormus.Ülkemin alcak istilaci fasist ziyniyeti natonun gücüyle barbar daiside önüne katarak kücücük bir ilcenin huzurun barisin yasandigi yere fehhe cikmis.Habire sivillerin üzerine bombalar yagdiriyor pic zihniyet.Size gecit yok kaybedeceksiniz alcak namussuzlar.

Misafir Avatar
Kaybedeceksiniz 2018-03-16 11:43:35 @Kaybedeceksiniz

AvatarKaybedeceksiniz 2 saat sonra
Gerizekali embesiller deli tayyonun kicini kurtarmak icin ülkeyi savasa soktugunu anlamadikca ve Akp mhp fasizminin kaos ve savas disinda var olamayacagini anlamadiklari sürece yasayacaklari yoksulluk issizlik yolsuzluk da okadar müstahak olacaktir.Lagim medyasinin yalan haberlerine kanan embesiller hergün onlarca asker ölüyor yakinda sehir savaslari baslayacak ve sizi o zaman hirsiz deli tayyo ve bahceli fasistinin ülkeyi icine soktugu cendereyi daha Iyi anlayacaksiniz.Iki vatan haini halk düsmani mutlaka uluslararasi mahkemelerde de yargilanacaklar cünkü sivillerin üzerine bombalar yagdirip savas ve insanlik sucu isliyorlar.Yasasin türkiye halklarinin kardesligi kahrolsun yayilmaci istilaci fasizm

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
bb 2018-03-16 10:55:05 @Kaybedeceksiniz

Türkiyenin Afrin opereasyonu EL BAB la kıyaslansın kardeşler. EL BAB a huzur gitmedimi?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
: @Kaybedeceksiniz x.......bak sen bir teröristte 2018-03-16 10:54:01 @Kaybedeceksiniz

Teröristlik yapıyorsunuz sonunuz leş olmak başka yol yok sizin için. mazlum halkı katleden pyd ypg pkk . eşkiyalar sizi. hak batılı elbet yenecek.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
d bekir 2018-03-16 10:52:05 @Kaybedeceksiniz

Afrin halkı teröristlerin elinde rehin ve baskıları altında. bizim ODTÜ ler chp ler hala pyd ypg yi destekliyor . . Türkiye barış götürüyor ülkemizinde güvenliğini sağlıyor. chp ye ne oluyor?

Beğenmedim! (3)
Avatar
Bahoz 2018-03-16 10:21:11

Isit halifesi erdoganin devsirdigi kiralik katillerden geberenlerin sayisi ne kadar acaba

Avatar
tekrarliyorum 2018-03-16 10:52:21

karisi anasi kizi kasinanlar bu namusuzca yalanlari yazmayin halk kacmiyor kurdistan halki komvoylarnan disardan gelip afrine doluyor surekli boyle siz soysuz alcaklar isalinize sivil katliyamlara kilif yapmaya ugrasiyorsunuz seresizlik yapmayin yalancinin amina koyum derler anadoluda iki de bir ananizi avradinizi harcamayin erkek olun yiit olun fasist itler

Avatar
Kaybedeceksiniz 2018-03-16 11:40:37

Gerizekali embesiller deli tayyonun kicini kurtarmak icin ülkeyi savasa soktugunu anlamadikca ve Akp mhp fasizminin kaos ve savas disinda var olamayacagini anlamadiklari sürece yasayacaklari yoksulluk issizlik yolsuzluk da okadar müstahak olacaktir.Lagim medyasinin yalan haberlerine kanan embesiller hergün onlarca asker ölüyor yakinda sehir savaslari baslayacak ve sizi o zaman hirsiz deli tayyo ve bahceli fasistinin ülkeyi icine soktugu cendereyi daha Iyi anlayacaksiniz.Iki vatan haini halk düsmani mutlaka uluslararasi mahkemelerde de yargilanacaklar cünkü sivillerin üzerine bombalar yagdirip savas ve insanlik sucu isliyorlar.Yasasin türkiye halklarinin kardesligi kahrolsun yayilmaci istilaci fasizm.

Avatar
mustafa 2018-03-16 11:56:16

onlar türk askeri değil.

Avatar
Haklı olan sonunda kazanacak. 2018-03-16 12:30:23

Bütün Dünya biliyor kendimizi aldatmayalım Afrine operasyon kararını Akp tek başına asla alamazdı..Rusyadan izin aldı. Bunun karşılığını verdi Akp Mavi akım nükleer santral S 400 ler ile.İleride daha ne verdiği açığa çıkar...Rusya ve Amerika Suriyenin dokusu ile oynuyor..Akp 3 milyon Suriyeliyi alıp Suriye rejimine ortak olmak istedi..Akp vicdani gerekçelerle almadı Suriyelileri..Avrupadan 5 milyar Euro istedi..Yarısını verdi ikinci yarısını yeni ödeyecek..Türkiyede hak hukuk seçim kanunu ittifaklar değiştirerek Akp iktidar da kalmak istiyor..Afrini Rusyada Amerikada böyle hesaplamamışlardı.Bir kaç gün ya da bir kaç haftada Akp nin operasyon yapıp bitireceğini hessaplamışlar..40 milyonluk Kürt halkı var ardında Afrinin..Kobane Cizire Şengal Serkani Kamışlo ne olacak? Afrine giren Akp nasıl çıkacak oradan? 2019 seçimlerine ayarladı herşeyi Akp ama evdeki hesap çarşıya uymadı.Daha Afrin direnişi yeni başşlıyor çünkü arkasında halklar var ama Akp nin arkasında Türk halkı yokçünkü haksız