TSK'dan acı haber: 2 asker şehit 5 asker yaralı!

Türk Silahlı Kuvvetleri (TSK), Zeytin Dalı Harekatı kapsamında PKK/KCK/PYD-YPG ve DEAŞ terör örgütü unsurlarına karşı gerçekleştirilen operasyonlarda, 2 askerin şehit 5 askerin yaralandığını açıkladı.

TSK'dan acı haber: 2 asker şehit 5 asker yaralı!

Türk Silahlı Kuvvetleri (TSK), Zeytin Dalı Harekatı kapsamında PKK/KCK/PYD-YPG ve DEAŞ terör örgütü unsurlarına karşı gerçekleştirilen operasyonlarda, 2 askerin şehit 5 askerin yaralandığını açıkladı.

04 Şubat 2018 Pazar 21:14
TSK'dan acı haber: 2 asker şehit 5 asker yaralı!

TSK'dan yapılan yazılı açıklamada, “Zeytin Dalı Harekâtı kapsamında, 04 Şubat 2018 tarihinde PKK/KCK/PYD-YPG ve DEAŞ terör örgütü unsurlarına karşı gerçekleştirilen operasyonlarda, iki kahraman silah arkadaşımız şehit olmuş, beş kahraman silah arkadaşımız yaralanmıştır. Bizleri derin bir acı ve üzüntüye boğan bu olaylarda hayatını kaybeden aziz şehitlerimize Allah'tan rahmet, şehitlerimizin kederli ailelerine, Türk Silahlı Kuvvetleri ile Yüce Türk Milletine başsağlığı ve sabır diler; yaralanan kahraman silah arkadaşlarımıza acil şifalar dileriz” denildi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 04.02.2018 22:23
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Zübük 2018-02-04 21:59:18

tayyipin ihtirasi yüzünden yine 2 vatan evladi topraga verilecek. Analar isyan edin cocuklarinizi koruyun cocuklariniz beceriksiz siyasetcilerin kurbani olmasin. Vatan savunmasi disarida degil vatan topraklarinda olur. Tayyip bir gün bagimsiz yargi karsisinda mutlaka hesabini verecek.

Avatar
Ossman 2018-02-04 22:27:41

ingiliz prensi Harry askerlik yaparken afganistana dahi gitti. bizim siyasetcilerin cocuklari testis salliyor sicak yataklarinda yatiyorlar.

Avatar
her gun sehit haberi geliyor ulkemiz savasta 2018-02-05 05:59:16

arap krali oldugunde ulkemizde yas tutulmustu cumhurbaskanimiz vatikan ziyaretinde gercektende cok uzucu

Avatar
Deko Brusk 2018-02-05 03:36:39

Zeytin dali barisin simgesidir savasin deyil siz savasami gittiniz yoksa barisami gittiniz barisa gittiyseniz bu sehitler nerden geliyor savasa gittiyseniz basisin simgesini neden kullaniyorsunuz

Avatar
YÖRÜK HAYDAR 2018-02-05 08:38:36

AYDIN GİBİ İBNELER ÇOCUĞUNU ASKERE GÖNDERMEYENLERİ,SINIRDA vekillerinin hanımlarının askerlere stant kurup yemek yapmamalarını,evde parasını kayıt dışı tutup mehmetçik vakfına bağış yapmayan lider kadrosunu rüşvet alıp yargılanmayan bakanları şehitler üzerinden siyaset yapan siyonistleri yazmaz çünkü kendiside askerlik yapmamış bir vatan hainidir.

Avatar
Askerimiz lşüyor ama Kaç İŞİD ci ölmüş? 2018-02-05 11:33:53

Ölen erlerimize Allahdan rahmet dileriz ama hala kendimizi kandırıyoruz DAiş yani cihatcı kelle kesen İŞİD'cilere karşı harekat yapılıyormuş gibi açıklamalar üzücü ve gülünç..Kim inanıyor işid'e karşı o uçakdan atılan bombaların? Kaç tane işid'ci varnış Afrinde? Bu yalanlar ile nereye varılacak akp ülkeyi kaosa sürüklüyor.

Avatar
aydın 2018-02-04 23:59:47

chp istanbul il başkanı canan kaftanoglu tweeterde hdp e ye ovguler duzuyoordun .fikir ozgurlugu diyor senin takımın. peki bu askerimizi şehit eden kim

Misafir Avatar
kim mi katlediyor? 2018-02-05 12:27:53 @aydın

Askerlerimizi ölüme gönderenler! akp iktidari. Sen cok akillisin ve biliyorsun ama itlik yapiyorsun.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydin pyd liderini ankarada kim misafir etmisti ?? 2018-02-05 06:01:27 @aydın

habur oslo gorusmeleri diyarbakir megri megri dolmabahce gorusmeleri ah birde pesmerge ulkemizden suriyeye gecmisti gider ayak lahmacun yemisti dimi

Beğenmedim! (0)