TSK'den Atatürk'süz Zafer Bayramı klibi

TSK'nin Twitter hesabından paylaşılan 26 Ağustos Malazgirt Zaferi ve 30 Ağustos Zafer Bayramı için hazırlanan videoda Atatürk'e yer verilmemesi dikkat çekti.

TSK'den Atatürk'süz Zafer Bayramı klibi

TSK'nin Twitter hesabından paylaşılan 26 Ağustos Malazgirt Zaferi ve 30 Ağustos Zafer Bayramı için hazırlanan videoda Atatürk'e yer verilmemesi dikkat çekti.

25 Ağustos 2018 Cumartesi 21:38

TSK, 26 Ağustos Malazgirt Zaferi ve 30 Ağustos Zafer Bayramı'nın yıl dönümü dolayısıyla tarihi görüntülerin yer aldığı 6 seriden oluşan video hazırladı.İlki bugün TSK'nin sosyal medya hesaplarından yayımlanan video, 'Büyük Zafere Adım Adım' başlığını taşıyor. TSK tarafından hazırlanan videoda Atatürk'e yer verilmemesi dikkat çekti.

Büyük Zafer’e Adım Adım. pic.twitter.com/nhRdu89S7Q

— TSK (@TSKGnkur) 25 Ağustos 2018
Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 25.08.2018 22:34
Anahtar Kelimeler:
AtatürkTSKZafer Bayramı
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
1923...ANKARA. 2018-08-25 22:44:59

GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK ve SİLAH ARKADAŞLARININ GERÇEKLEŞTİRDİĞİ, 30 AĞUSTOS BÜYÜK TAARUZ ve ZAFER BAYRAMI, BÜTÜN TÜRKİYEYE KUTLU OLSUN..... NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...

Misafir Avatar
TSK'den Atatürk'süz Zafer Bayramı klibini kabul 2018-08-30 09:51:59 @1923...ANKARA.

etmiyoruz EBEDI BASKOMUTANIMIZ MUSTAFA KEMAL ATATURK

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
batuhan 2018-08-26 02:08:01 @1923...ANKARA.

Vay vay amatör piskolojik operasyon gibi geldi.. Birileri Atatürk'e olabildiğince az yer verin mi dedi acaba?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
kemalist türk 2018-08-25 23:34:06 @1923...ANKARA.

tsk dan açıklama yapılmış, bu tanıtım filmi 6 bölüm hazırlanmış, hergün bir bölümünü sitesinde yayınlayacakmış tsk. izleyip görelim bakalım atamıza ne kadar yer verilecek... ümit Özdağ tepki verince yapılmış açıklama.

Beğenmedim! (1)
Avatar
D 2018-08-25 23:05:23

Bu ayıp onlara kara bir leke olarak kalacaktır Gün gelecek biz nerde hata yaptık diye dövünürler umarız o Zaman'da bu millet yüzlerine tükürecektir .

Avatar
sahin 2018-08-25 22:48:24

Bagmszlgimizi kaybettigimizin gostergesidir. Ataturkun kurdugu Ordu Ataturku anmamasi, Biryerlerden emir aldgndan degilde nedir. Nankorler

Avatar
Metin 2018-08-25 23:20:40

Ataturk un Ordusu mu kaldi.Ati Alan Uskudari gecti .Bunu ne yazik ki hep beraber izledik.
Gecmis Olsun.

Avatar
Ah Vatan 2018-08-25 22:58:06

Millete cambaza bak oyunu oynanıyor. Ülkenin altı oyuluyor. Türk milleti Kendi ülkesinde köle yapıldı. Üretilen Tüm konutların yüzde 95 ten fazlasını yabancılar satın alınıyor. Köpek girer Türk giremez diye yazılı Türk topraklarında yaşıyoruz

Avatar