TSK’dan son dakika: 40 araçlık terör konvoyu vuruldu!

Genelkurmay Başkanlığından, Afrin'de PKK/KCK/PYD-YPG ve DEAŞ terör örgütlerine ait 30-40 araçtan oluşan konvoyun vurulduğu bildirildi.

TSK’dan son dakika: 40 araçlık terör konvoyu vuruldu!

Genelkurmay Başkanlığından, Afrin'de PKK/KCK/PYD-YPG ve DEAŞ terör örgütlerine ait 30-40 araçtan oluşan konvoyun vurulduğu bildirildi.

23 Şubat 2018 Cuma 01:19
TSK’dan son dakika: 40 araçlık terör konvoyu vuruldu!

Genelkurmay Başkanlığından, Afrin'de PKK/KCK/PYD-YPG ve DEAŞ terör örgütlerine ait 30-40 araçtan oluşan konvoyun vurulduğu bildirildi.

TSK'dan yapılan açıklama şöyle:

"PKK/KCK/PYD-YPG ve DEAŞ terör örgütlerine ait 30-40 araçtan oluşan ve içinde teröristler ile silah ve mühimmat taşıyan konvoy, 22 Şubat 2018 tarihinde Afrin güneydoğusundan şehre yaklaşırken tespit edilmiş ve şehirden 15 km kadar uzaktayken kara ateş destek vasıtaları ile vurulmuştur.

Harekât esnasında sadece PKK/KCK/PYD-YPG ve DEAŞ terör örgütlerine ait anılan konvoy hedef alınmış ve her zaman olduğu gibi sivillerin zarar görmemesi için her türlü dikkat ve hassasiyet gösterilmiştir."

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.02.2018 01:22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
HELÂL SANA ATATÜRK'ÇÜ TSK'MİZ !!!! 2018-02-23 01:40:49

İŞTE OBÜSLER BU İŞE YARAR ! BOK ATIP DURANLARA KAPAK OLSUN !
KOMİK FİYATA MERMİ MALİYETİ İLE BİR TERÖRİST KONVOYU SİLERSİN !

Misafir Avatar
ege 2018-02-23 11:32:11 @HELÂL SANA ATATÜRK'ÇÜ TSK'MİZ !!!!

Yarabbim sen askerlerimizi polislerimizi koru. teröristleri ve teröristleri koruyanları besleyenleri kahreyle. amin.

Beğenmedim! (0)
Avatar
isid yalani 2018-02-23 01:23:58

DEAŞ i da isin icine katiyorlarki gören isid ile mücadele ediyorlar zannetsinler. isid in ypg nin yaninda ne isi var ikisi birbirine düsman.

Misafir Avatar
d bekir li 2018-02-23 11:35:07 @isid yalani

ulan salako teröristleride kürt diyorlar. halbuki türk askeri kürt kardeşlerimiz içinde huzur istiyor ve teröristlerin belini kırıyor. kürtlerr terörislerden çok zulum gördü. kahrolsun pkk

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@isid yalani x---salaka cevap 2018-02-23 11:33:25 @isid yalani

ulan salak işid pyd ypg aynı. anlamadınmı hala.?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
SİKTİR SİYONİST-YAHUDİ-PİÇİ-PKK'Lİ 2018-02-23 01:46:09 @isid yalani

GÜZEL GÜMLETTİLER ANANIZI !!!! DİMİ ? HAİN GÖTOĞLANI...

Beğenmedim! (2)
Avatar
zeynel 2018-02-23 04:19:52

süriyede irakda türklerin kürtlerle savasi olamaz rus ayisi abd emperyal ist güclerinin masasi olmayin efrindeki savasda haksiz dir Devlet bekasi darbeci erkenokon cetesinin elinemi düstü neyin bekasi kürt türk savasi cikaranlar bu vatana ihanet icerisndeler baris cözüm sürecleri bu vatana hizmettir gerisi ihanettir tarihde tanikdir saygilar

Avatar
ASLANLAR ,YİĞİTLER TANRIYA EMANET OLUN MELEKLER 4 BİR YANINIZDA DÖNSÜN TANRIM SİZLERİ BİZ TÜRK ULUSUNA BAĞIŞLASIN KURBAN OLURUM SİZLERİ YARATANA OĞUL CANLARIMIZ .ANNECİĞİM KURBAN OLAYIM YİĞİTLERİM KIYAMAM GÖZÜMÜZÜN NURLARI 2018-02-23 06:02:50

30 kırk konvoy diyor basın .Şimdi 30 ,kırk konvoyda en az var sayılan 1 kişi ,olsa sade sürğcü ..Desenize .. MUHTEŞEM ,HARİKA ,SÜPER ..1 KAÇ ATIŞDA 30 ,VE KIRK LEŞ TANRIM NE GÜZEL OHHHH BE İÇ FERAHLATICI 30 KIRK PKK ,PYD ,YPG ,İŞİD LEŞLERİ ,LEŞLER LEŞLER OHHH KANALİZASYONLARDAKİ LAĞIM FARELERİ ,LAĞIM FARELERİNİN LEŞLERi ile BAYRAM YAPSINLAR OHHH ..TANRIM TSK LERİMİZİ KORU KOLLA .AMİN ASLANLAR YİĞİTLER GÖZÜMÜZÜN NURU MEHMETCİKLERİMİZ ANNECİĞİM MELEKLER 4 BİR YANINIZDA DÖSĞN TANRIYA EMANET OLUN KINALI KUZULARIMIZ ..KIYAMAM SİZLERE DİLERİM TANRIDAN HER BİRİNİZ SAĞ SAĞLİM DÖNÜN TÜRK ULUSUNA ANNELERİNİZE ,EŞLERİNİZE BABALARINIZA ÇOCUKLARINIZA TANRIM MEHMETCİKLERİMİZİ BİZE BAĞIŞLA ,KURBAN OLURUM YARATANA ..KINALI KUZULARIMIZ OĞULCANLARIMIZ .!!

Avatar
ASLANLAR ,YİĞİTLER TANRIYA EMANET OLUN MELEKLER 4 BİR YANINIZDA DÖNSÜN TANRIM SİZLERİ BİZ TÜRK ULUSUNA BAĞIŞLASIN KURBAN OLURUM SİZLERİ YARATANA OĞUL CANLARIMIZ .ANNECİĞİM KURBAN OLAYIM YİĞİTLERİM KIYAMAM GÖZÜMÜZÜN NURLARI 2018-02-23 06:06:11

30 kırk konvoy diyor basın .Şimdi 30 ,kırk konvoyda en az var sayılan 1 kişi ,olsa sade sürğcü ..Desenize .. MUHTEŞEM ,HARİKA ,SÜPER ..1 KAÇ ATIŞDA 30 ,VE KIRK LEŞ TANRIM NE GÜZEL OHHHH BE İÇ FERAHLATICI 30 KIRK PKK ,PYD ,YPG ,İŞİD LEŞLERİ ,LEŞLER LEŞLER OHHH KANALİZASYONLARDAKİ LAĞIM FARELERİ ,LAĞIM FARELERİNİN LEŞLERi ile BAYRAM YAPSINLAR OHHH ..TANRIM TSK LERİMİZİ KORU KOLLA .AMİN ASLANLAR YİĞİTLER GÖZÜMÜZÜN NURU MEHMETCİKLERİMİZ ANNECİĞİM MELEKLER 4 BİR YANINIZDA DÖSĞN TANRIYA EMANET OLUN KINALI KUZULARIMIZ ..KIYAMAM SİZLERE DİLERİM TANRIDAN HER BİRİNİZ SAĞ SAĞLİM DÖNÜN TÜRK ULUSUNA ANNELERİNİZE ,EŞLERİNİZE BABALARINIZA ÇOCUKLARINIZA TANRIM MEHMETCİKLERİMİZİ BİZE BAĞIŞLA ,KURBAN OLURUM YARATANA ..KINALI KUZULARIMIZ OĞULCANLARIMIZ .!!

Avatar
seriyat orospulari 2018-02-23 10:54:11

anani kim sikti suriyede kan iciyorsun mazlum kurd arab halkinin yurdunda ne ariyorsun sivileri olduruyorlar sevincin neden bu nasil bir dusmanlik damarlarinizdan kan yerine zehir dolasiyor insan deilsiniz

Avatar