TÜRGEV, Kılıçdaroğlu'nu şikayet etti! Makeme reddetti!

Recep Tayyip Erdoğan'ın oğlu Bilal Erdoğan'ın yönetiminde olduğu TÜRGEV, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu hakkında 100 bin TL'lik tazminat davası açmıştı.

TÜRGEV, Kılıçdaroğlu'nu şikayet etti! Makeme reddetti!

Recep Tayyip Erdoğan'ın oğlu Bilal Erdoğan'ın yönetiminde olduğu TÜRGEV, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu hakkında 100 bin TL'lik tazminat davası açmıştı.

01 Şubat 2018 Perşembe 13:47
TÜRGEV, Kılıçdaroğlu'nu şikayet etti! Makeme reddetti!

AKP Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın oğlu Bilal Erdoğan'ın yönetimindeki TÜRGEV'in CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu hakkında açtığı 100 bin TL'lik tazminat davasında mahkeme tazminat talebi hakkında red kararı verdi. 

KILIÇDAROĞLU: TÜRGEV RÜŞVETİN MERKEZİ

Kılıçdaroğlu, 2014 yılı içerisinde TÜRGEV'le ilgili yapmış olduğu konuşmada, "Rüşvetin merkezi... İhale veriliyor. Rüşvet de TÜRGEV’e ödeniyor. İhale alanların rüşvet verdikleri bir yer daha var. Adı TÜRGEV...” ifadelerini kulanmıştı.

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun avukatı Celal Çelik, davaya ilişkin www.gercekgundem.com'a yaptığı açıklamada şunları söyledi:

"TÜRGEV'LE İLGİLİ 'RÜŞVETİN MERKEZİ' İDDİAMIZI İSPATLADIK"

"Sayın Genel Başkanımız Kılıçdaroğlu'nun tarafından "Rüşvetlerin toplanma merkezi" sözleri nedeniyle TÜRGEV tarafından açılan 100 bin TL'lik davanın reddine karar verildi. Mahkemede yaptığımız savunmada Sayın Genel Başkanımızın belirttiği 'rüşvet merkezi' olgusunun tamamen doğru olduğunu belirttik aynı zamanda bu hususu ispatlayacağımız ifade ettik ve dosyaya sunmuş olduğumuz 17-25 Aralık soruşturma dosyası içerisindeki tape kayıtları ve diğer delillerle TÜRGEV'in odağında bulunduğu usülsüzlükler ispatlandı. Dahası Suudi Arabistan Kralı Abdullah Bin Abdülaziz'in Sevda Tepeleri için göndermiş olduğu ve bize göre imar usülsüzlüğünü gerçekleştirmek için ödemiş olduğu rüşvet bedeli olan 100 milyon dolarlık para aktarımının gerçek olduğunu belirttik.

"TÜRGEV'E YÖNELİK USÜLSÜZ PARA AKTARIMI DELİLLERİ 17-25 ARALIK DOSYASINDA"

Siyasi baskılarla üstü kapatılmış olan 17-25 Aralık Yolsuzluk ve Rüşvet soruşturma dosyası içeriklerinde TÜRGEV'e yönelik usülsüz para aktarımı delilleri ve tape kayıtları olduğunu söyledik. Bu husus da 'rüşvet' iddiamızı ispatlamış olduğu için Sayın Genel Başkanın yapmış olduğu eleştirinin haklı olduğunu belirterek hakimden davanın reddini talep ettik. Mahkeme de davanın reddine karar verdi."

MAHMEKENİN VERDİĞİ KISA KARAR ŞÖYLE:  

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 01.02.2018 13:48
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ramazan 2018-02-01 14:03:39

Evet TÜRGEV rüsvetin merkezi. Bunu ABD'de mahkemesi görülen sözde hayirsever Reza Zarraf itiraf etmedi mi.

Misafir Avatar
palandöken... 2018-02-18 19:47:40 @Ramazan

tespit..adı olan...sende ispatla..bak chp..ispatlamış..yoksa iftira atma...vebalini ödeyeemezsin..şarlo..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
tesbt 2018-02-06 18:04:34 @Ramazan

Kemal ı sahip olduğu belediyelerden yedikleri yetmiyor. Türkiyeye ihanet için daha kimlerden neler alıyor orasını bilemyoruz ama alıyor mutlak .

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
kuzgunun ağzı nasıl sulanır misali 2018-02-06 18:03:07 @Ramazan

kılıçdaroğlunun ağzı sulanıyor, çalacak çırpacak, soyacak imkanı yok diyerekten . uzaktan bağırıp çağırıyor.

Beğenmedim! (3)
Avatar
17/25 2018-02-01 14:22:20

Oğlum paraları sıfırladınmı:)))

Misafir Avatar
17)25 Aralık 2018-02-01 14:32:05 @17/25

Fetö işi, koruyucusu , savunucusu, himaye ediciside CHP . Atatürkçü kalmadı chp d ABD ajanları fetöcüle ve yeni gizli fetöcüler doldu chp ye.

Beğenmedim! (8)
Avatar
TÜRGEV tarzi yapilar 2018-02-01 14:02:37

kapatilmali

Misafir Avatar
soyguncular adlli yorumcuya 2018-02-01 16:32:26 @TÜRGEV tarzi yapilar

Türkiyenin 2002 yılından önce paraları nereye gidiyordu? akp yoktu hükümette. o zaman Türkiyeye yol yoktu, hastane yoktu, tunnler yoktu, üniversiteler yoktu, hızlı trenler, marmaray lar yoktu, 3. köprü, osmangazi köprüsü yoktu, bu ülkenin paraları nereye gidiyordu? 2002 yılı ve öncesi bir kola kurtusunu bile yunaistandan satın alan bir Türkiye bu gün yurt dışına sanayi ürünleri, askeri malzeme satıyor. ne iş ? sizin bu iftiralarınız ne işe yarıyor çirkefler.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
tamirci 2018-02-01 14:33:44 @TÜRGEV tarzi yapilar

Düşünüyorumda bir ağzı bozukları tamir dükkanı açsam iş yapabilimiyim diye? sanırım iyi iş yaparım. Ana muhalefet başındaki ağzı bozuğu çok örnek alan var. bende iyi iş yaparım. kimse duymasın haa ilk dükkanı ben açacağım. ama bu ağzı bozuk krektersizler gelirmi tamir olmaya işte orasını bilmiyorum.

Beğenmedim! (5)
Avatar
gercekleri ogrenmek hakkimiz 2018-02-01 13:51:51

keske Mahkeme red etmeseydi

Misafir Avatar
pırpır 2018-02-18 19:51:02 @gercekleri ogrenmek hakkimiz

sende kılıçtaroğlunun kesip attığı tırnak olabilirmisin ! olamazsın..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ne derler 2018-02-01 14:49:28 @gercekleri ogrenmek hakkimiz

eeey kılıçdaroğlu sen bilal erdoğanın kesip attığı tırnak olamazsın bee.

Beğenmedim! (9)
Avatar
MUSA 2018-02-01 14:45:37

17)25 Aralık
ŞİKTİR GİT
FETÖNÜN GÖT OĞLANI. CHP DE 1 TANE FETÖCÜ YOK .

Avatar
Soyguncular 2018-02-01 15:17:45

Türkiye’nin kanını emdi bunlar.soyun Türkiye’yi...olan garibana olacaktır hep

Misafir Avatar
haklarımız akp.ye bin defa haram olsun..cudi dağı 2018-02-18 19:53:08 @Soyguncular

Vatandaşların hakkını akp ve teferruatı asla ödeyemez..kimki akp.ye oy veriyorsa vatandaş imanına ve sevabına o kişilerin davacıdır..yerleri ateştir..cehennemdir..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yalancının mumu 2018-02-01 16:31:31 @Soyguncular

Türkiyenin 2002 yılından önce paraları nereye gidiyordu? akp yoktu hükümette. o zaman Türkiyeye yol yoktu, hastane yoktu, tunnler yoktu, üniversiteler yoktu, hızlı trenler, marmaray lar yoktu, 3. köprü, osmangazi köprüsü yoktu, bu ülkenin paraları nereye gidiyordu?
2002 yılı ve öncesi bir kola kurtusunu bile yunaistandan satın alan bir Türkiye bu gün yurt dışına sanayi ürünleri, askeri malzeme satıyor. ne iş ? sizin bu iftiralarınız ne işe yarıyor çirkefler.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Ey Akpartiye oy verenler 2018-02-01 19:40:25

Akpartiye oy veren değerli vatandaşlar işde durum budur.Düzenbaz yüzsüz bu Akape zihniyetine oy vermeden yüz kere düşünün

Avatar
eymen 2018-02-01 14:50:55

Kendisinde, yalancılık, ihanet, yolsuzluk, küfür, iftira, adam satma, tehdit düşmanla işbirliği vasıfların her türlüsü olan bir kılıçdaroğlu kalkıp asil ve soylu birine laf söylemesi çok çirkin.

Misafir Avatar
gercekten gulesim geldi 2018-02-01 15:08:11 @eymen

hahaha

Beğenmedim! (0)