Türk bayrağı masa örtüsü oldu: Üzerinde kek yiyip çay içtiler...

Fotoğraflarda asıl tepki çeken nokta ise, Türk bayraklarının üzerine koyulan çay bardakları ve tatlı tabakları oldu.

Türk bayrağı masa örtüsü oldu: Üzerinde kek yiyip çay içtiler...

Fotoğraflarda asıl tepki çeken nokta ise, Türk bayraklarının üzerine koyulan çay bardakları ve tatlı tabakları oldu.

28 Ocak 2019 Pazartesi 17:26
Türk bayrağı masa örtüsü oldu: Üzerinde kek yiyip çay içtiler...

Konya'nın Ilgın ilçesindeki AKP teşkilatı sosyal medya hesabından paylaştığı fotoğrafla tepki çekti. 

Fotoğrafta, AKP Ilgın Kadın Kolları üyelerinin Ilgın Belediye Başkan Adayı Yalçın Ertaş'la buluşmasından görüntüler yer aldı. Buluşmanın gerçekleştiği AKP binasında Türk bayrakları ve AKP bayrakları masanın üzerine serilmiş görünüyor. 

Fotoğraflarda asıl tepki çeken nokta ise, Türk bayraklarının üzerine koyulan çay bardakları ve tatlı tabakları oldu. 

Söz konusu fotoğraflar ekşisözlük ve sosyal medyada büyük tepki topladı.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Tarzan 2019-01-28 18:59:40

Türk bayraklarını masa örtüsü yapan bu topluluk Yunanlımı, İngilizmi veya Anadoludan kovulan düşmanların torunlarımı bunlar? Gerçekten çok yazık.

Misafir Avatar
Adanali 2019-01-29 13:25:13 @Tarzan

Emperyalist ülkelerin bir sözü var:
Bir ülkeyi yok etmek icin önce degerlerini yok etmeniz lazim derler,
Iste Yugöslavya yi böylece yokettiler simdi Türkiye üzerinde ayni oyun oynaniyor
unutulmasin ki bizde önce Ne mutlu türküm diyene sözünü kaldirdilar sonra Andimiz i simdi de bayragimiza el attilar anlasinlan

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Masa Örtüsü,tisört,atki,elbise gömlek,ceketde olur 2019-01-29 12:42:19 @Tarzan

Ayaklar altinde degil ama yalniz masa örtüsü ile cesitli giyecek halinde de kullanilabilir korkulmasin yere düsmedikten sonra bir sey olmaz o kadar korkmayalim

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
bunlari manset yapmayin. 2019-01-29 00:14:22 @Tarzan

bunlar cahil birakilmis, kendini osmanli sanan, türklüklten uzaklasmis mahluklar.
dikkat edin koyun degiller, ne yaptiklarini bilmeyen beyinleri yikanmis israil, siyonist usaklari. bunlarin kadin diye yaninda yatanlara aciyorum.
moral bozmayin it oglu itler, algi operasyonu itleri...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
maduro bokor 2019-01-28 21:53:28 @Tarzan

du edin tuvalet bezi yapmamışlar.sonradan görme çarıklılar yarıklılar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Yunanin 2019-01-28 19:53:29 @Tarzan

kacarken geride biraktigi izler bunlar

Beğenmedim! (0)
Avatar
Dogru Söyler 2019-01-28 17:39:11

dinsiz, imansizlar, Allahsiz, kitapsizlar

Misafir Avatar
doğruya doğru. 2019-01-29 09:41:44 @Dogru Söyler

Bu haberi yapan soytarı CHP lilerin bayrağımızı ayakları altında çiğnedğini neden yazmadın ha? afişlerden düşen bayrağı ayakları ile çiğnerken neden yazmadın? şimdi masada olan bayrağı kötü emeline ale etmiş malzeme olarak kullanıyorsun. seni gidi düzenbaz iş birlikçi. bu halk gerçekleri görüyor. vatanseveri, bayrak sevdalısınıda bliyor ikiyüzlüleride biliyor.

Beğenmedim! (9)
Avatar
ESEK HOSAFTAN NE ANLAR 2019-01-28 19:47:13

Bunlar icin bayrak sadece oy devsirme aletidir.

Avatar
Muhalif 2019-01-28 19:12:11

Normal bir davranis. Arapcilarin Turk Bayragi saygisi bu kadar olur.

Avatar
mmmmm 2019-01-28 17:37:10

IHANETIN RESMI BUNLAR VATAN ICIN DEGIL KENDI CEPLERI ICN CALISAN VATAN HAINLEERI

Avatar
Dogru Söyler 2019-01-28 18:57:50

Bahceli nin Bekasi cay örtüsü olmus, Saray köpegi Bozkurtlar ve Ülkücüler yok ortada

Avatar
Güneş 2019-01-28 18:47:26

Saygısızlar, milli değer kalmadı.

Avatar
Gereksiz 2019-01-28 18:45:50

İttifakın küçük ortağı kocamış kurt görüyormusun milli değerlerimiz masa örtüsü olmuş.lafa geldimi vatan bayrak edebiyatı yaparsın. Beka sorunundan dem vurusun, bayrağa saygısızlık beka sorunu değil mi?