banner87

Türkiye saat 12:00'a kilitlendi

Seçim sonuçlarının açıklanmasının ardından açıklama yapmayan Muharrem İnce bugün saat 12.00'da CHP Genel Merkezi'nde bir açıklama yapacak.

Türkiye saat 12:00'a kilitlendi

Seçim sonuçlarının açıklanmasının ardından açıklama yapmayan Muharrem İnce bugün saat 12.00'da CHP Genel Merkezi'nde bir açıklama yapacak.

25 Haziran 2018 Pazartesi 11:47
Türkiye saat 12:00'a kilitlendi

Resmi olmayan seçim sonuçlarının açıklanmasının ardından sadece FOX TV’den İsmail Küçükkaya’ya mesaj aratarak kaybettiğini açıklayan Muharrem İnce, bugün saat 12:00’da CHP Genel Merkezi’nde basın toplantısı yapacak. İnce, yapacağı toplantının duyurusunu twitter hesabından yaptığı açıklama ile dün gece duyurmuştu. Dün geceden bu yana İnce’nin açıklama yapmasını bekyen Türkiye saat 12:00’a kilitlendi.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
üzülme seninleyiz kalbimizde 2018-06-25 12:20:55

yeşeren tohumsun koca cınar olunca senin gölgene gelmek isteyen çok olacaktır

Misafir Avatar
belki İLYAS saman daha çok oy alırdı 2018-06-25 18:27:14 @üzülme seninleyiz kalbimizde

İlyas salman bu inceden daha fazla ağzı bozuk, daha küfürbaz. chp İlyas Salmanı aday gösterseydi belki bir puan daha fazla oy alırdı bunları destekleyenler gaza geliyor. argo seviyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Güven 2018-06-25 11:56:53

Halktır bu, aka da konar boka da. Esef etmeden kınıyorum.

Misafir Avatar
ileride aç kalanlar senin degerini 2018-06-25 13:31:09 @Güven

anlayacaklar.bu sistemi yıkacak olanlar onlar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ince bey 2018-06-25 13:28:45 @Güven

keşke Siyasete bu kadar girmeseydin. tacizliğin ortaya çıktı, dersane iflasın ortaya çıktı. ayrıca c başkanı adayı oldun yalancılıkta iftirada hakarette Kılıçdaroğlunuda geçtin. sakın bir daha kılıçdaroğluna aday maday olma.. git sen uslu uslu yaşlanmanı bekle.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
PEEEH 2018-06-25 13:25:15 @Güven

Kilitlendi. éé yenilen pehlivan bakalım ne diyecek! ya yüüüüüüyün işinize. . kısaca sizi Deniz Bykalın ahı tuttu.

Beğenmedim! (5)
Avatar
. 2018-06-25 13:47:54

https://odatv.com/devlet-bahceliye-konya-soku-09061807.html

Avatar
dürüst adam 2018-06-25 15:46:53

Teşekkürler Muharrem #İNCE 2 ay da olsa umudumuzu yeniden yeşerttin. Şimdi git evinde huzurla uyu. Bundan sonrasını mazot alamadığı için tarlasını süremeyen çiftçi, ineğine ithal saman yediren sütçü, fındığını satamayan Karadenizli, atanamayan öğretmen, 1000 lira maaş alan #Emekli, asgari ücretle çalışan vatandaş, bu eğitim sisteminde çocuğunun geleceği belirsiz olan aile, sendikasız taşeron işçi, döviz borçlu özel sektör, markete ithal ucuz kıymanın gelmesini bekleyen yoksul, milyonlarca işsiz, sözleşmeli öğretmen, adı olmayan kadınlar, ölümüne çalışan madenci, işlerin kesat olduğunu söyleyen esnaf, hastahane banklarında sıra bekleyen yeşil kartlı, halk ekmek dışında ekmek alamayan insanlar düşünsün.
Sen elinden geleni yaptın."

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-25 16:02:57

SAYIN INCENIN KAYBETTIĞINI DÜŞÜNENLER ALDANIR.ASIL KAYBEDEN DEMOKRASIDIR,INSAN ONURUDUR ŞEREFİDİR.BU MILLET
IN NE KADAR DÖNEK VE KALLEŞ OLDUĞUNUNDA GÖSTERGESİDİR.

Avatar
Emine 2018-06-25 18:29:09

Ince de aynen Baykal gibi RTEnin 5.Kolu cikti.Halkin oylarinaa sahib cikmadi....RTE caldi cirpcti götürdü.. Ermenistanda Muhalefetin yaptigi cesareti göstermedei...Nagehan hakli cikti...Sünniler korkaktir.

Avatar
ilker 2018-06-25 11:54:59

islama gore hakimiyet ,egemenlik Allaha aittir.demokrasi dinine gore; hakimiyet milletindir,son sozu millet soyler.ornegin;toplumun % 90 cogunlugun bile onayladıgı bir karar eger islama uygun degilse biz muslumanlar icin mesru degildir,tanımayız.
anayasa, mutlaka Allahın Kurandaki emir ve yasaklari referans alınarak olusturulmalıdır,aksi halde mesru degildir.
emperyalizmin somuru aracı demokrasi dininin ve secimlerin sorunlara cozum olmayacagı gorulecektir.Kurtulus Islamda.bizler uyarı gorevimize devam edecegiz.
" onlar hiç kimsenin yermesinden ve kınamasından çekinmezler."maide 54.

Avatar
DOGAN 2018-06-25 14:26:50

ADAM KAYBET Tİ DOSTCA BİR MESAJ KALIN HARFLERLE A DAM KAYBET Tİİİ .KILICDAROGLU KAZANTI KAZINDI BAKALIM İNÇE Mİ KILIÇTAROGLUMU GÖRECEGİZ