Türkiye’den İsrail’e tepki!

Son Dakika haberine göre İsrail’in, Filistin’in başkenti Doğu Kudüs’te Yahudi yerleşimciler için yeni konut inşasını onaylamasına Türkiye'den sert tepki geldi. Dışişleri Bakanlığı yaptığı açıklamada "İsrail'in aldığı kararı kınıyoruz" dedi.

Türkiye’den İsrail’e tepki!

Son Dakika haberine göre İsrail’in, Filistin’in başkenti Doğu Kudüs’te Yahudi yerleşimciler için yeni konut inşasını onaylamasına Türkiye'den sert tepki geldi. Dışişleri Bakanlığı yaptığı açıklamada "İsrail'in aldığı kararı kınıyoruz" dedi.

23 Şubat 2018 Cuma 21:45
Türkiye’den İsrail’e tepki!

Dışişleri Bakanlığı, İsrail'in işgal altında tuttuğu Filistin'in başkenti Doğu Kudüs'ün güneyinde Yahudi yerleşimciler için büyük bölümü Filistinlilerin özel mülkü olan arazide 3 bin yeni konut inşasına onay vermesini kınadı.

“REDDEDİYORUZ”

Dışişleri Bakanlığından yapılan yazılı açıklamada, “İsrail'in işgal altında tuttuğu Filistin'in başkenti Doğu Kudüs'ün güneyinde Yahudi yerleşimciler için büyük bölümü Filistinlilerin özel mülkü olan arazide 3 bin yeni konut inşasına onay vermesini kınıyoruz. İsrail'in uluslararası hukuku ve ilgili BM kararlarını hiçe sayan adımlarını reddediyoruz. İsrail, Filistin topraklarında yerleşim birimleri inşa etmek suretiyle işgalini kalıcı bir sömürgeciliğe çevirmekte ve barış sürecinin zeminini yok etmektedir” denildi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.02.2018 23:52
Anahtar Kelimeler:
Türkiyeİsrail
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
RRRRRRRRR 2018-02-23 22:04:59

KINAMA YETMEZ ASKER CIKAR KORU FUILISDIN HALKINI ÖYLE DILLE SÖYLEM YERMEZ RAHMETLI ECEVIT GIBI ABD YE SEN KIMSIN DEYIP KIBRIS BARIS HAREKATRINI BASARMISDIR SENDE ABD YE YÜREGIN YETIYORSA OST KÖPEK KAL OLDUGUN YERDE DEYIP BORDOLARA ZEYTIN YAGI GIBI SIZMA HAREKATI BASLATACAK HALKI KORUYACAKSIN YÜREGIN YETIYORSA

Misafir Avatar
Zübük 2018-02-24 01:42:41 @RRRRRRRRR

kendi vatandasinin cani icin, israil ile 20 milyon dolara pazarlik yapan bir iktidardan hic birsey beklemiyorum. Kükremeleri fos sadece secmenlerini küstürmemek icin.

Beğenmedim! (0)
Avatar
serdar 2018-02-23 22:06:48

almanyayla yaptıgı gibi süni kavga yeni bir sayfa acarlar olur biter

Avatar
Okur 2018-02-23 22:20:23

Osmanlı'nın milletleri yerinden yurdundan etme politikasını şimdi İsrail uyguluyor,biriyle gurur duy birini kına .. inandırıcı olamazsın...haksızlıklar karşısında Susanlar dilsiz şeytanlardir.

Avatar
Okur 2018-02-23 22:38:06

Osmanlıyı niye mi sevmiyorum? Çünkü yol yapmadı,hastane yapmadı.....niye kızıyorsun hemşerim!!!!! Akapeye yol yaptı diye,biat edip,kul köle olmamı istiyorsun...bir karar ver,yol yapanı mı yapmayana mi seveyim!!!!

Misafir Avatar
Ossmann 2018-02-24 01:53:35 @Okur

arabasi olmayanlar seviyorda sen daha ne duruyorsun elini cabul tut firsati kacirma. Neyse şaka bitti . . Gariban halk arabasi yok ama köprüden, tunelden gecmeyen araclarin parasi öder, Yarin öbürgün yeni hava alnanina inmiyen ucakarin parsinida ödüyecek. akp baskani tayyip bu milleti kaziklamasin da kimi kaziklasin ? Gariban hala yol yapti tunel yapti hava alani yapti diye neden sevinmesin.?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 2018-02-23 22:45:39

Akape çok istekli olmasına rağmen hala yerli oto yapamadı,düşün,yarın seçimi kaybettse otomobil yapmamış olacak.hangi hükümet tek başına iktidarda bu kadar uzun süre kaldı?belki diğer hükümetlerde çok istekliydiler,ama ömürleri yetmedi.Ayrica yapsalar dahi yine cumhuriyetin kazanimlarini satarak yapacaklar,yada parasını torunlarimizdan alacaklar..

Avatar
Okur 2018-02-23 22:56:07

Bu arada 1940 li yıllarda yerli tankimizi yapanlari saygıyla anıyorum,yani altay tankını ilk yerli tank diye bana yutturamayacaksiniz....!!!..hala yerli oto yapamadın,gel maslakta ki Atatürk oto sanayi sitesine,memmet usta sana iki ayda yapsın!!!!

Avatar
Okur 2018-02-23 22:58:21

Yerli oto diye " gavur" mali Cadillac' i kakalayacaklar...biraz yerli ve millî ol be!!!! Bize yutturamazssin