Uçaktan sonra otobüs hediyesi!

Tank Palet Fabrikası'nın ihalesiz bir şekilde işletmesini devralan Katar ortaklı BMC firması Saray'a otobüs hediye etti!

Uçaktan sonra otobüs hediyesi!

Tank Palet Fabrikası'nın ihalesiz bir şekilde işletmesini devralan Katar ortaklı BMC firması Saray'a otobüs hediye etti!

08 Şubat 2019 Cuma 16:20
Uçaktan sonra otobüs hediyesi!

Başta Harp-İş Sendikası ve CHP olmak üzere muhalefetin ısrarla karşı çıktığı özelleştirme bir kışlanın özelleştirilmesi ile eş tutuluyor.

BMC firması bu tartışmalar sürerken Saray'a otobüs hediye etti. Üzerinde Cumhurbaşkanlığı forsu bulunan otobüsün özellikleri hakkında BMC Yönetim Kurulu Üyeleri Talip Öztürk ve Taha Yasin Öztürk'ten bilgi aldı. Otobüse ilişkin bilgiler ve otobüsün maliyetiyse açıklanmadı.

Geçtiğimiz günlerde Katar ortaklı BMC firmasının Tank Palet Fabrikası'nın işletme hakkını —yine Katar ortaklığıyla- alması tartışmalara neden olmuştu. Otobüsü hediye eden BMC hisselerinin %25,1’i Öztürk Ailesi’nin; %25’i Ethem Sancak’ın; geriye kalan %49.9’u ise Katar Silahlı Kuvvetlerinin.

KATAR EMİRİ UÇAK HEDİYE ETMİŞTİ

Geçtiğimiz Eylül ayında Katar Emirliği’ne ait VIP donanımlı Boeing 747-8 tipi özel uçak Cumhurbaşkanlığı'na hediye edilmişti. Uçak Katar tarafından İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı’na gönderilerek Cumhurbaşkanlığı uçak filosuna dahil edilmişti.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
PARAYLA, SATAFATLA ITIBAR 2019-02-08 16:46:26

KAZANAMAZSINIZ HELE HELE HALKININ AC VE YOKSUL OLAN BIR ULKEDE

Avatar
TABI HEDIYE EDER 2019-02-08 16:43:42

KAZIN GELECEGI YERDEN TAVUK ESIRGENMEZ. HER SEY YOK PAHASINA SATILIYOR YETER KI GELEN PARALARLA EKONOMI ASIRI KOTU GORUNMESIN VE BEYLER KOLTUKLARINI KORUSUN.

Misafir Avatar
TÜM MEZHEP,TARİKAT,CEMAAT,ŞEYH,ŞIH,AĞALARIN TAA AQ 2019-02-08 21:05:15 @TABI HEDIYE EDER

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KEMÂLİST CEM-TV http://www.cemtv.com.tr/canli.php 2019-02-08 20:03:53 @TABI HEDIYE EDER

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yırtık gazete iftira larda yüzüyor 2019-02-08 18:12:49 @TABI HEDIYE EDER

Yurt gazetesi yalan iftira içinde yüzüyor. astarsızlar. omurga yokki.

Beğenmedim! (16)
Avatar
YAŞA MUSTAFA KEMAL PAŞA YAŞA 2019-02-08 17:19:08

Ne çıkarı var ki sürekli hediyeler geliyor.İşiniz gücünüz yalan dolan olmuş müslümanlıktan insanlıktan bahsedersiniz.Ama bunların cezalarını mahkemelerde olmasa bile öbür dünyada elbet çekeceksiniz hepiniz.

Avatar
Kardelen 2019-02-08 17:43:47

Bu hediyenin karşılığı acaba nedir nedir. Alın size bilmece siz bulun .

Avatar
Gereksiz 2019-02-08 16:48:42

Yalan,DOLAN ve TALAN işte akepe

Avatar
Hasan 2019-02-08 17:10:11

Tamam herşey devletinde şimdi sıfır bir araç yıllar geçtikçe hurda olacak bence GÜNAH SAVURGANLIGA GEREK YOK yılda kaç KM yapacak bu araç 1000 km bilr yapmaz AT CÖPE

Avatar
Deist 2019-02-08 18:46:00

Ucak, otobüs ve daha neler neler. Mutlaka bir karsiligi olmali. Hesap soracak yargi ve muhalefet yok, hepsi yan gelip yatiyor ama mutlaka birgün bunun hesabi sorulur.

Avatar
Belli tutarin üstündeki her hediye Devlete aittir 2019-02-08 16:53:57

Bunu o kadar carpitmanin anlami yok cünkü belli tutarin üstündeki her hediye Devletin kasasina devredilir ve bunu bilmiyenler arasinda Türkiye Cumhuriyeti Devletini bu kadar kücümsemek ile kimse bir yere varamaz bunu bilerek konusun tartisin ve bilir bilmez ileri geri konusmanin anlami yok

Misafir Avatar
türkoglu 2019-02-09 09:51:51 @Belli tutarin üstündeki her hediye Devlete aittir

hangi haptan kullandin be arkadasim,hadi yüreginiz yetiyorsa almanya,ingiltere,fransa gibi bir ülkeye,yada rusya,amarika.veya begenmediginiz yunanistan bulgaristan gibi bir ülkeye böyle bir hediye versene aklindan bile gecirme rezil olursunuz onu kabul etmek onursuzluktur,devlet babanin mirasi degil,vesselam

Beğenmedim! (0)