Ülkü Ocakları'nın kafası karıştı: Skandal pankart!

Ankara Etimesgut'ta paylaşılan pankart sosyal medyada alay konusu oldu.

Ülkü Ocakları'nın kafası karıştı: Skandal pankart!

Ankara Etimesgut'ta paylaşılan pankart sosyal medyada alay konusu oldu.

16 Ocak 2018 Salı 18:15
Ülkü Ocakları'nın kafası karıştı: Skandal pankart!

Haberayyildiz.com'un haberine göre MHP lideri Devlet Bahçeli'nin Cumhurbaşkanı adayı olarak Recep Tayyip Erdoğan'ı açıklamasının ardından Ülkü Ocakları'nın kafasının karıştığı gözlendi.

Sosyal medyaya yansıyan bu fotoğraf alay konusu oldu. Gerçek Türk milliyetçileri son vahim hadiselere büyük üzüntü içinde şahitlik ediyor.

İşte sosyal medyada paylaşılan o fotoğraflardan biri:

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 16.01.2018 22:28
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yobaz kafir 2018-01-16 18:18:47

bahçelinin yobazları sahnede ...

Misafir Avatar
@mhp liler direk akp ye gecin x****sahimi len? 2018-01-17 08:43:57 @yobaz kafir

peki ya siz ne yapacaksınız? chp, hdp, iyi parti, fetö birleşip abd kualisyonu olup birbrinizlemi yatıp kalkıp eyleneceksiniz . bu durumdan daha çookk babasızlar doğar . biz size karşıız . defolun gidin ülkemizden.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
SKANDALMI? biz şanlı ülkücüğüz 2018-01-17 08:40:51 @yobaz kafir

Vatan hainlerine dokunmuş bu pankart. ülkücüler ve bu vatanı seven kim varsa bu gün baş komutana bu gün Türkiyeyi en iyi şekilde iyi idare eden Erdoğana destek olmaktan gurur duyması lazım. biz gurur duyuyoruz, onurluyuz.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
001 2018-01-16 23:50:16 @yobaz kafir

bunlar o.çocukları bahçesizin çocukları

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BAHCELININ DEYIMI ILE 2018-01-16 19:55:41 @yobaz kafir

bunlar teke'den sut saganlar.

Beğenmedim! (0)
Avatar
texas 2018-01-16 18:23:37

bunlarda zaten kafa yokki neden karisacakmis

Misafir Avatar
Bahceli'nin 2018-01-16 20:27:28 @texas

dustugu duruma bak, onu kimse tinmiyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
misafir 2018-01-16 18:32:41

bunlar ülkücü değil..........TÜRKÜCÜ

Misafir Avatar
001 2018-01-16 23:51:01 @misafir

bunlardam türküçü dahi olmaz ancak saksocu olur

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Bunlar ulkucu deyil 2018-01-16 19:52:48 @misafir

AKP'li urkutucu. Butun ulkuculer boyle deyil, sanki biz de yuttuk

Beğenmedim! (0)
Avatar
PATRON BAHÇELİ ŞILLIK OLUNCA PEZEVENGİDE YAĞCI OLUR . 2018-01-16 19:19:21

Bunların akıl be bilinç düzeyini bilâl velet SIFIRLAMIŞ. Yarı insan varlık olarak hayatlarını böyle onun bunun götünü..öpmekle sürdüren zavalı ahlüklar .Bunların patronu bahçeli şıllık..olursa bunlarda tabiki pezevengi olur nokta yani.

Avatar
köylü 2018-01-16 18:21:01

osmanlı şeriatçıları kürt düşmanlığında zirve yaptılar cumhuriyetimizişeriatçılara sattılar cumhuriyetimizi şeriatçılara boğdurttular

Avatar
mhp liler direk akp ye gecin 2018-01-16 19:18:01

mhp ye gerek kalmamis hahaha

Misafir Avatar
sınır dan 2018-01-17 08:47:03 @mhp liler direk akp ye gecin

chp yada hdp yani NET ANLATAYIM akp ve mhp karşıtı olanlar bir taneneiz ypg pyd pkk terörüne karşı teyakkuz durumunda olan ordumuza bişe yazdınızmı?
yazmazsınız siz midenizi ve uçkurunuzu birde ego nuzu düşünürsünüz. yazıklar olsun .

Beğenmedim! (1)
Avatar
Okur 2018-01-16 19:22:41

Ey bahceli sen bozkurtlarla mi dolasiyorsun ,ben esrefi mahluk olan insanlarla dolasiyorum diyordu birileri,hani bunlar kandan besleniyordu...oy icin yapmayacaginiz yok

Avatar
Antalyalı Attalos 2018-01-16 18:33:21

Faşolarda farkında AKP li hödükler gibi.Uzunçalar eğilirse yediği rüşvet paraları dökülecek diye endişeleniyorlar.Vay mallar vay.