Ümit Kocasakal 'hayır' bloğuna karşı çıktı, adaylığını açıkladı

İstanbul Barosu eski Başkanı Prof. Ümit Kocasakal, CHP’nin 3-4 Şubat tarihinde yapılacak 36. Olağan CHP Kongresi'nde genel başkanlığa aday olduğunu açıkladı.

Ümit Kocasakal 'hayır' bloğuna karşı çıktı, adaylığını açıkladı

İstanbul Barosu eski Başkanı Prof. Ümit Kocasakal, CHP’nin 3-4 Şubat tarihinde yapılacak 36. Olağan CHP Kongresi'nde genel başkanlığa aday olduğunu açıkladı.

17 Ocak 2018 Çarşamba 12:06
Ümit Kocasakal 'hayır' bloğuna karşı çıktı, adaylığını açıkladı

CHP’nin 3- 4 Şubat tarihinde yapılacak 36. Olağan Kongresi'nde Genel Başkanlık için İstanbul Barosu eski Başkanı Prof. Ümit Kocasakal adaylığını açıkladı.

Kocasakal adaylığını açıklarken CHP yönetimine ağır suçlamalarda bulundu. 16 Nisan Referandumu'nda İstanbul, Ankara, İzmir gibi büyükşehirlerde büyük başarı elde etmiş 'hayır bloğu'na da karşı çıkan Kocasakal ittifaklara kapılarını kapatacaklarını ifade etti. Kocasakal adaylığını açıklarken, çok fazla bağırmasından dolayı konuşmasının sonlarında sesi kısıldı.  

Kocasakal maksadını aşarak, Mustafa Kemal Atatürk'ü tekrar Genel Başkanı yapmak için aday olduğunu iddia etti. Yeterli delegenin imzasını alıp alamayacağını da bilmediğini söyledi.

ADAY OLMAK İÇİN 10 DELEGEDEN BİRİSİNİN DESTEĞİNİ ALMAK ŞART

CHP tüzüğüne göre başkanlık yarışına girmek isteyenlerin, toplam delegenin yüzde 10’unun imzasıyla yani 120’den fazla delegenin desteğiyle başvurusu gerekiyor.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 17.01.2018 12:17
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ferit yurt 2018-01-17 12:13:05

olsun olsun boyunun ölcüsü kacmış eline verirler dön baba dönelim soytarısının

Misafir Avatar
artik CHP zamani 2018-01-24 19:12:04 @ferit yurt

Ey Türk, Titre ve Kendine Dön!
Üstte mavi gök çökmedikçe,
Altta yağız yer delinmedikçe,
Senin ilini ve töreni kim bozabilir?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp ohal i derhal sonlandirilmali 2018-01-24 14:37:29 @ferit yurt

akp ohal i derhal sonlandirilmali 2 saat sonra
cok onemli savasta 3 bes kisi ulkemizin kaderini belirliyemez meclis calismali

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
meral aksener dediki 2018-01-24 14:00:31 @ferit yurt

Suriye'de kardeşin Esad, bir anda düşmanın Eset'e döndü, amenna. Şam'da Emevi Camiinde namaz kılacaktın, aradan zaman geçti pek çok şehit verdik sonuç nedir? Sonuç; sınırda bir koridor, 30 bin kişilik YPG ve PYD güçlerine gönderilen 4 bin tır silah ve sınırda peşmerge koridoru.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ece 2018-01-24 13:57:05 @ferit yurt

biz oyumuzu chp den yana kiliçdaroglundan yana kullanicaz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Dr. Ümit Kocasakal Bey 2018-01-24 13:55:46 @ferit yurt

baskanlik sistemini destekliyormu ?? dogru buluyormu ??hayır' bloğuna neden karşı çıkiyor ??? hayir blogu baskanlik sistemine karsi kendinden gelisti

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Bağımsız Türkiye Cumhuriyeti için 2018-01-24 13:54:15 @ferit yurt

BANDIRMA VAPURU YOLCULARI KALMASIN Bağımsız Türkiye Cumhuriyeti için Oylarimiz CHPye Kiliçdaroglu adam gibi adam haktan hukuktan adaletten vatandaşdan yana

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TEK adam, TEK el KEMAL 2018-01-24 08:40:27 @ferit yurt

Kocasakal ve muharrem ince , DİKDATÖR kemal bunları bitirir. yazık olmuş Atatürk ün partisi Kılıçdaroğlunun TEK eline geçmiş.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
kocasakal ve ince 2018-01-24 08:39:29 @ferit yurt

Bu koca sakal ama aklı minnacık. yahu senin kafan basmıyormu KILIÇDAROĞLU gibi bir dikdarörün karşısına çıkyorsun ve adaylığını açıklıyorsun. sen kendi beynine sıktın kocccasakkall. ruhuna bol bol ışıklar olsun kocasakal.---muharrem inceyede ruhuna bol bol ışıklar. DİKDATÖR kemal bunları bitirir. yazık olmuş Atatürk ün partisi Kılıçdaroğlunun TEK eline geçmiş.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Dr. Ümit Kocasakal Bey 2018-01-24 02:01:09 @ferit yurt

baskanlik sistemini destekliyormu ?? dogru buluyormu ??hayır' bloğuna karşı çıkiyor ??? hayir blogu baskanlik sistemine karsi kendinden gelisti

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
meral aksener dediki 2018-01-24 01:55:37 @ferit yurt

BOPUN EŞBAŞKANI İLE NELER KONUŞTUN? Sn. Erdoğan 2003 yılında BOP eş başkanı olduğunu ilan etti. Bu dönemde, Ortadoğu'da 22 ülkenin sınırının ve içinin değişeceğini ilan eden ABD ile BOP'un eş başkanı olurken neler konuştun? Nelerin altına imza attın? Bu millet ne sözler verdiğini bilmek istiyor? 2003 yılında ABDnin Ortadoğu projesi BOP eş başkanı olurken, Kudüs'ün İsrail'in başkenti olacağını kabul ettin mi? ERDOĞAN BU GÖREVİ BAHÇELİ VE PERİNÇEKE VERMİŞ”

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
seçmek zorunda kalsam! 2018-01-17 22:35:03 @ferit yurt

kılıçdaroğlumu kocasakalmı diye seçmek zorunda kalsam! kılıçdaroğlu kılıçdaroğlu derim

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ümit Kocasakal bey 2018-01-17 22:32:36 @ferit yurt

bence siz vatan partisinin basina gecin perincek bey in hic sansi yok belki sizin sayenizde vatan partisi meclise girer mhp baraj alti gibi gozukuyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
2018-01-17 22:30:39 @ferit yurt

Öyle ağlarım ki kendime Ata'm benden gitti gideli
Hayallerim yarıda kaldı yarıda kalan Hayallerimin devami icin Chp Chp
© dikkat dikkat telif hakki benimdir ilk ben yazdim

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
acilen. 2018-01-17 18:04:07 @ferit yurt

chp kendini lağvetmeli

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Yedek lastik PERINCEK 2018-01-17 14:16:40 @ferit yurt

CHP'den elini CEK.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bu kritik gunlerde 2018-01-17 14:14:03 @ferit yurt

CHPnin icini karistirmaya kimsenin hakki yok. herkes sozlerini iyi secmeli.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
☺☺☺ 2018-01-17 13:46:43 @ferit yurt

CHPye attiginiz iftiralar linc kampanyaniz tutmayacak millet artik uyandi artik CHP zamani

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
seul 2018-01-17 13:05:14 @ferit yurt

Doğu Perinçek chp nin genel başkan adayı lsun. inanıyorum daha çok oy alır. adam resmen solcu. kıvırma mıvırmada yok.

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
TEK ADAM 2018-01-17 13:02:51 @ferit yurt

evet tek adam kimmiş belli oluyor. ah kemal ah yalanların her saniye ortaya saçılıyor. hani demokrasi vardı, hani ifade özgürlüğü vardı, hani hani hani bir tek doğru söyle ne olur yahu bir tane doğru söyle. yok yok söyleyemezsin. o yapı yok vede doğru söylemene patronların izin vermez. sen o koltuğa kasetle otururken çok şey yani herşeyini kaybettin.

Beğenmedim! (16)
Misafir Avatar
chp de TEK adam var 2018-01-17 13:00:45 @ferit yurt

Bu koca sakal ama aklı minnacık. yahu senin kafan basmıyormu KILIÇDAROĞLU gibi bir dikdarörün karşısına çıkyorsun ve adaylığını açıklıyorsun. sen kendi beynine sıktın kocccasakkall. ruhuna bol bol ışıklar olsun kocasakal.

Beğenmedim! (19)
Misafir Avatar
adalet ve demokrasi yoksulluk içindeki chp 2018-01-17 12:24:01 @ferit yurt

Demokrasi yoksunu chp şimdi Kocasakalında ipini çeker. görürsünüz.

Beğenmedim! (20)
Misafir Avatar
seçmek zorunda kalsam! 2018-01-17 12:22:53 @ferit yurt

kılıçdaroğlumu kocasakalmı diye seçmek zorunda kalsam! oturur ağlarım bu ne talihsizlik ülkemiz için chp de yokmu bir aklıbaşında aday?

Beğenmedim! (12)
Avatar
TIK TIK TIK 2018-01-17 14:17:29

AYDIN SANA BEYİN KOYMAYI UNUTMUŞLAR

Misafir Avatar
you have 2018-01-17 23:29:06 @TIK TIK TIK

right hihi

Beğenmedim! (0)
Avatar
Deniz 2018-01-17 12:28:23

Kocasakal demek Doğu Perinçek demek,bu proje tutmayacak.Kazanamayacak,ancak kazanırsa oyumuzun rengi de değişecektir.Bu böyle biline...

Misafir Avatar
deniz 2018-01-17 23:30:09 @Deniz

aynen muhalefeti susturma oyunu gibi gozukuyor

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bülent 2018-01-17 12:35:39

İlk etapta Doğu Perinçek ile poz vermesi ümitleri kırmıştır. CHP gelecek seçimlerde böyle Kılıçdaroğlu ile devam ederse % 20 ve % 24 civarında oy alır. Önemli olan parti liderlerinin çok bağırmaları veya laf yetiştirmeleri değil. Önemli olan yeni projeler üretip topluma güven vermesidir. Bu AB ülkelerinde böyledir.

Misafir Avatar
ama yazık oluyor 2018-01-24 01:51:01 @Bülent

perincek isci partisini kapatti sirada vatan partisi!
:-((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ne diyosun bülent? 2018-01-17 18:02:30 @Bülent

chp bara altında kalacak inşAllah.

Beğenmedim! (6)
Avatar
Şimdi CHP zamanı 2018-01-17 14:01:05

Bu zarzavat ümit koca palavra gidip Erdoğanla siyaset yapsın

Avatar
Dedikoducu Erdoğan 2018-01-17 16:44:47

Bu ikili Akapeye iyi yakışır

Avatar
aydın 2018-01-17 12:20:15

DERİN GUCLER MALESEF CHP Yİ ELE GEÇİRDİ BU GİDİŞLE KILIÇTAROGLUNU BİLE MUMLA ARAYACAGIZ ÇUNKU ONUNDA SUYUNU ISITIYORLAR FİKRİ SAGLARI VEYA ONUN BENZERİNİ GETİRECEKLER.BOP ÇALIŞIYOR.EY ATATURKCULER CHP YE ŞİMDİ SAHİP ÇIKTINIZ ÇIKTINIZ BU CANAN KAFTAN OGLUNU PARTİDEN KOVDUNUZ KOVDUNUZ. .CHP BİTMEK UZERE SİZİN ALLAH BELANIZI VERSİ ATATURKCU DUSUNCE DERNEGİ ATATURKUN PARTİSİ NE HALDE HİÇ KONUŞUYORMU AJANLAR. SU AN MEYDANLARA İNİLME FAKS,MAİL ,MEKTUP GONDERME ZAMANI YETER YETER SOZ ATATURKCULERİN DEFOLUN AJANLAR DEFOLUN DEME ZAMANI

Misafir Avatar
ama yazık oluyor 2018-01-24 01:49:24 @aydın

ahh romeo sanada yazik oluyor yanlislikla begendim
:-((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydin 2018-01-24 01:47:31 @aydın

sen sanki fato eliyle klavye tuslarina basiyon sen fatocumusun ????

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ama yazık oluyor 2018-01-17 22:39:44 @aydın

BAHCELI mhp yi bitirdi!
:-((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kilicdaroglunu yedirtmeyiz 2018-01-17 22:38:07 @aydın

DERİN GUCLER CHP Yİ ELE GEÇİRMEYE CALISIYOR OLABILIR AMA BASARAMIYCAKLAR TERS TEPECEK

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatan partili troller 2018-01-17 13:28:46 @aydın

chp ye saldiriyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
derin guc deyip duruyorsunda 2018-01-17 13:28:05 @aydın

sen kime hizmet ediyorsun ??

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ama yazık oluyor 2018-01-17 13:03:59 @aydın

Kılıçdaroğlu chp yi bitirdi!
:-((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
aydın 2018-01-17 12:22:03 @aydın

ATAURKCU DUSUNCE DERNEGİ SİZİN ALLAH BELANIZI VERSİN SOYTARILAR.SESLERİ CIKIYORMU ULKE ELDEN GİDİYOR

Beğenmedim! (8)
Avatar
_̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅()ڪے~ YAK YAK 2018-01-17 22:48:31

_̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅()ڪے~ YAK YAK