banner87

Ümit Özdağ seçim kuruluna gidemedi

Seçim sonuçlarındaki manipülasyon iddialarının ardından İYİ Parti İstanbul teşkilatı harekete geçti. Ümit Özdağ liderliğindeki heyet Merter'deki İl Başkanlığından, Çağlayan Adliyesi'ne doğru hareket etti.

Ümit Özdağ seçim kuruluna gidemedi

Seçim sonuçlarındaki manipülasyon iddialarının ardından İYİ Parti İstanbul teşkilatı harekete geçti. Ümit Özdağ liderliğindeki heyet Merter'deki İl Başkanlığından, Çağlayan Adliyesi'ne doğru hareket etti.

24 Haziran 2018 Pazar 22:26
Ümit Özdağ seçim kuruluna gidemedi

Seçim sonuçlarındaki manipülasyon iddialarının ardından İYİ Parti İstanbul teşkilatı harekete geçti. Ümit Özdağ liderliğindeki heyet Merter'deki İl Başkanlığından, Çağlayan Adliyesi'ne doğru hareket etti.

İstanbul İl Seçim Kurulu Başkanı ile görüşmek isteyen İYİ Parti Genel Başkan Yardımcısı Ümit Özdağ başkanın odasına alınmadı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 24.06.2018 23:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
akp.ve a.a.sı yalan söylüyor. 2018-06-24 22:32:17

a.a.ya ve yandaş gaz.ve sitelerine asla inanmayınız.
hepsi yalancıdır..şişiriyorlar..sandıkları terk etmeyin..ey görevliler.
ysk.gönderi akışını durdurmuş..iyi parti dava açmaya gidiyor.Çağlayan mahk.lerine.
cumhuriyet..açılan sandık.%47...yandaşlarda ise &70 ,,yalan söyleyeni ve hak ge erçeği inkar edenleri ve şişirenleri Allah cezalandırsın..amin..

Avatar
ysk daha secim sonuclarini aciklamadi 2018-06-24 22:38:22

adil seffaf secim istiyoruz

Avatar
hic kimse kendi kendine 2018-06-24 22:29:15

gelin guvey olmasin yuksek secim kurumun verdigi bilgiler onemli tum oylar sayilmali

Misafir Avatar
hic kimse kendi kendine 2018-06-24 22:34:57 @hic kimse kendi kendine

gelin guvey olmasin yuksek secim kurumun verdigi bilgiler onemli tum oylar sayilmali

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
her zamanki gibi 2018-06-24 22:32:08 @hic kimse kendi kendine

seçim sonuçları belli olmaya başlayınca çamur siyaseti

Beğenmedim! (3)
Avatar
Tarzan 2018-06-24 22:36:09

Arkadaşlar, köylerden kazalara giden oy torbaları değiştirilmiştir. Türkiye kamuoyunun bilgisine sunulur.

Avatar
ella mono 2018-06-25 00:21:28

tayyip bu gece Allah aşkına rahat rahat uyuyacakmı adil seçim olduğuna inanıyormu Allah belasını versin onun

Avatar
. 2018-06-24 23:02:28

http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/turkiye/1007937/CHP_den_son_aciklama__Acilan_sandik_yuzde_46.html

Avatar
- 2018-06-24 23:05:12

http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/turkiye/1007937/CHP_den_son_aciklama__
Acilan_sandik_yuzde_46.html

Avatar
Yalçın 2018-06-25 00:04:02

Hep böyle yaparak Millet ile alay ediyorlar...Atı alıp Üsküdarı geçtik sanıyorlar...Seçim torbaların değiştirip "KAZANDIK" diyorlar daha oylar sayılmada ki...Akp-MHP % 45 Millet ittifakı % 43 de seyrediyor...MHP 5 11 i kimden nasıl almış? Yok böyle bir şey açıklama yapmakla MEŞRULUK ayrı işlerdir.% 90 ile seçilmiş olabilirsin ama DARBE oyunları OHAL ile hile ile yalan dolan ile ülke yönetemezsin..Tarihe bak ...Seçim kazanmak ile Meşru yönetmek arasındaki farkı gör..Bu milletin yarısından çoğu seni yalancı-sahtekar-dönek ve Hırsız görüyor gel bunu engelle!