banner87

Ünlü anket firmasının başkanından bomba Erdoğan iddiası

SONAR Başkanı Hakan Bayrakçı, katıldığı canlı yayında önemli açıklamalarda bulundu.

Ünlü anket firmasının başkanından bomba Erdoğan iddiası

SONAR Başkanı Hakan Bayrakçı, katıldığı canlı yayında önemli açıklamalarda bulundu.

03 Mayıs 2018 Perşembe 08:42
Ünlü anket firmasının başkanından bomba Erdoğan iddiası

CHP tabanının cumhurbaşkanı adayı olarak İlhan Kesici'yi görmek istediğini ifade eden Bayrakçı, seçimin de ikinci tura kalacağını belirtti.

SONAR Başkanı Hakan Bayrakçı, CNN Türk’te yayınlanan programda konuştu. 24 Haziran’da yapılacak olan Cumhurbaşkanlığı seçiminde CHP’nin adayına değinen Bayrakçı, “CHP’nin şuanda en doğru adayı; en yüksek oyu alabilecek kişi ve daha önemlisi seçimi kazanma ihtimali olan tek kişi başından beri söylediğim İlhan Kesici’dir. Seçmen ve parti örgütü de bu yönde fikrini bildirmiş durumda. İl başkanlarına bir oylama yaptırdılar. Oradan çıkan sonucu iyi biliyorum” dedi.

 “ERDOĞAN’IN İLK TURDA ÇIKMASI İMKANSIZ”

CHP’nin tabanından gelen sesin dinlemesi durumunda da Bayrakçı, ikinci turda alınacak oy oranının yüzde 50 civarında olacağını söyledi. Bayrakçı,”Erdoğan’ın bu tabloda ilk turda çıkması mümkün değil. CHP adayını doğru belirler ve örgütü de çalışmalarını arttırırsa yüzde 50 civarında oy alınabilir. Tabi bu iki taraf için de geçerli. Yani biri yüzde 55, diğeri yüzde 45 olmaz. Bundan eminim, 52 ile 48 civarında biter seçimin ikinci turu” ifadelerini kullandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 03.05.2018 09:44
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KIYASlama DİPLOMA 2018-05-03 09:02:01

CHP VE YANDAŞLARI TÜM MUHALEFETİN TÜM DİPLOMALILARINI TOPLASANIZ. BİR MARMARAY I DÜŞÜNEBİLİRLERMİYDİ? BİR OSMANGAZİ köprüsünü düşüne bilirlermiydi? bir AVRASYA TUNELİ ni düşüne birlermiydi? birde tüm Türkiyenin illerine bölünmüş yol yapmayı düşüne bilirlermiydi? uzaya uydu göndermeyi, 3,5 G yi 4,5 G yi hayel ede bilirlermiydi? ŞEHİR HASTANELERİNİ HAYEL EDEBİLİRLERMİYDİ?
HAYIRRR. eee, bunların hepsini TAYYİP ERDOĞAN DÜŞÜNDÜ VE YAPTI. daha ne zırvalıyorsunuz lenn.

Misafir Avatar
KÖPRÜLERİN GELİRİ KİME 2018-05-03 10:18:33 @KIYASlama DİPLOMA

GİDİYOR AHMAK FALANCA KİŞİYE TAAHHÜT EDİP GARANTİ VEREREK İŞMİ OLUR.ÜLKE GELİRİ YERİNE PEŞKEŞ ÇEKİLİYOR YANDAŞ PUŞTLARA.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
elvi_boylum 2018-05-03 10:16:00 @KIYASlama DİPLOMA

CHP gen başkanını ELLİ YÜZ şirket le anket yap. deki size bir yönetici aransa ve kılıçdaroğluda iş başvurusu yapsa işe alırısınız? inanın ben inanıyorum yüz şirketten bir tanesi Kılıçdaroğlunu işe almaz. geçmişi bozuk ve başarısız. mevcur durumuda psikolojik rahatsızlığı var. saldırgan, ağzı bozuk geçimsiz.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
SATILANLARI DÜŞÜNMEDİKLERİ 2018-05-03 10:15:05 @KIYASlama DİPLOMA

İÇİN OLMASIN.100 YILLIK BİRİKİMLERİ SATILDI KENDİLERİNE MARKET 15000 ADET YAVRU KÖPRÜLER HERGÜN ONLARA PARA BASIYOR KURNAZ ONLARI NİYE YAZMADIN ENAYİ.

Beğenmedim! (0)
Avatar
ABD hizmetcisi chp 2018-05-03 09:21:37

Cumhurbaşkanlığı seçimi için adaylığını açıklayan Doğu Perinçek, CHP'ye ABD ve FETÖ'den gelen talimat ile ittifakta yer alamadıklarını söyledi.

Avatar
aydın 2018-05-03 11:33:51

bu hdp ye guven olmaz kasımda ve refarandumu hendek kazarak ilagaliteye kaçarak halkın guvenini zedeleyerek akp ye sundu.bu derin bop taşronları kuruldu kurulalı zaten fetonun muridi öcalan kurdu,bop taşronları, adamlar %14 oy alıyor vay biz akp ye yanlış yaptık diye hendekleri kazıyor bunlar tezgahcı.

Avatar
tarık 2018-05-17 19:10:57

türkiyenin 20 yüz yılın en degerli zamanını heba etti nasıl kazansın