Ünlü sanatçıdan, Muharrem İnce'ye bol 'tamam'lı destek 

CHP'nin bugün yapılacak aday tanıtım toplantısında seçim müziği ilk defa dinletilecek. 2009'dan beri CHP'nin seçim müziklerini yapan Onur Akın 24 Haziran Seçimleri için bir çalışmasının olmadığını açıkladı. Onur Akın, "Başka insanlar yapsın bir değişim gelsin" dedi. CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'nin çalışmalarını değerlendiren Onur Akın, 'Tamam' diyorum artık inşallah 'tamam' olacak 24'ünde. İnce'nin toplumun tüm kesimlerine umut olması sevindirici birşey. Yeni bir enerji geldi' ifadelerini kullandı

Ünlü sanatçıdan, Muharrem İnce'ye bol 'tamam'lı destek 

CHP'nin bugün yapılacak aday tanıtım toplantısında seçim müziği ilk defa dinletilecek. 2009'dan beri CHP'nin seçim müziklerini yapan Onur Akın 24 Haziran Seçimleri için bir çalışmasının olmadığını açıkladı. Onur Akın, "Başka insanlar yapsın bir değişim gelsin" dedi. CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'nin çalışmalarını değerlendiren Onur Akın, 'Tamam' diyorum artık inşallah 'tamam' olacak 24'ünde. İnce'nin toplumun tüm kesimlerine umut olması sevindirici birşey. Yeni bir enerji geldi' ifadelerini kullandı

26 Mayıs 2018 Cumartesi 02:15
Ünlü sanatçıdan, Muharrem İnce'ye bol 'tamam'lı destek 

Barış CAN / YURT

CHP'nin aday tanıtım toplantısı bugün JW Marriott Otel’de gerçekleştirilecek. CHP'nin aday tanıtım toplantısında 24 Haziran Seçimleri için seçim bildirgesi de açıklanacak. CHP, Cumhurbaşkanlığı seçimleri için  ‘Hepimizin cumhurbaşkanı’ diye kampanya yürütecek.  Milletvekili seçimlerinde CHP'nin kampanya sloganı 'millet için geliyoruz' olacak.  CHP kampanyasında 'artık tamam' sloganını da kullanacak. CHP'nin aday tanıtım toplantısında 24 Haziran Seçimleri için hazırlanan seçim şarkısı da ilk defa dinletilecek. 

'YETER ARTIK BİR DEĞİŞİM GELSİN'

2009'dan beri gerçekleşen tüm seçimlerde hemen hemen CHP'ye seçim şarkısı yapmış, özgün müziğin güçlü sesi Onur Akın'a 24 Haziran seçimleri için bir çalışmasının olup olmadığını sorduk. 8-9 senedir seçim şarkısı yaptığını belirten Onur Akın, "Ben yeterince yaptım. 2009'dan beri yapıyorum yeter artık, çok yaptım. Başka insanlar yapsın bir değişim gelsin" dedi.

'24 HAZİRAN'DA İNŞALLAH BU İŞ TAMAM'

Muharrem İnce'nin seçim çalışmalarını ve söylemlerini değerlendiren Onur Akın, "Muharrem İnce'nin adaylığını ve çalışmalarını olumlu buluyorum, destekliyorum. 'Tamam' diyorum artık inşallah 'tamam' olacak 24'ünde. Yeni bir dönem, yeni bir umut... 1970'lerde Ecevit döneminde de rüzgar soldan esiyordu, Muharrem İnce'nin de sol bir söylem, dil kullanması, toplumun tüm kesimlerine umut olması sevindirici birşey. Yeni bir enerji geldi; partiye ve muhalif kanada... Bu anlamda çok olumlu sonuçlar vereceğini düşünüyorum. 24 Haziran'da inşallah bu iş tamam" ifadelerini kullandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 26.05.2018 02:34
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
'artık tamam' 2018-05-26 02:43:43

‘Hepimizin cumhurbaşkanı MUHARREM INCE

Misafir Avatar
L. Otoş 2018-05-26 04:08:36 @'artık tamam'

Erdoğan ilk turda seçilecek diye mi bu kadar öfkelisiniz?

Beğenmedim! (6)
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-05-26 02:39:35

Muharrem Ince

Misafir Avatar
inşallah 2018-05-26 10:21:46 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

Halkını kandıran chp ve diğer muhalefet partileri 24 Haziranda halkın tokatını yiyecek. . çünkü bu halk AK Parti öncesi hayatı biliyor . saf sefil bir ülkeydik . bu gün Dünya ülkesi Türkiye var. AK Parti ile DEVAMMMMMM.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
türkü geceleri 2018-05-26 10:12:24 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

OOOh Muharrem ince eylenceye devam. her gün yeni bir sazcı çalıyor muharrem ice gaza geliyor. kimi zaman sazla kimi zaman içeriden satılmış gazetelerin şişirmesiyle kimi zaman yurt dışı destekleriyle ama aralıksız muhalefet liderlerini şişiriyorlar. iktidarı kötülüyorlar. ama bu milletin bu kuru sıkılara, ihanet dolu vaatlere oyunlara kanmayacağını bilmiyorlar. boşuna uğraşıyorlar.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
L. Otoş 2018-05-26 04:08:01 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

Hangi halk, hangi cumhurbaşkanı?

Beğenmedim! (5)
Avatar
'YETER ARTIK BİR DEĞİŞİM GELSİN' 2018-05-26 02:42:16

'24 HAZİRAN'DA İNŞALLAH BU İŞ TAMAM'
Tamam' diyorum artık inşAllah 'tamam' olacak 24'ünde. Yeni bir dönem, yeni bir umut...
UMUDUN ADI MUHARREM INCE

Misafir Avatar
'YETER ARTIK BİR DEĞİŞİM GELSİN********'değişimmi? 2018-05-26 10:16:02 @'YETER ARTIK BİR DEĞİŞİM GELSİN'

İYİYE YÖNELİK DEĞİŞİMDEN BAHSEDİYORSANIZ 16 YIL EVVELKİ TÜRKİYEYE BAK BİRDE BU GÜNE BAK. AMA İLLADA KÖTÜ YÖNDE BİR DEĞİŞİM İSTİYORSAN SENDE DEFOL KILIÇDAROĞLUNUN YANINA GİT OTUR SİYASİ ÇÖPLÜĞE GİR. KILIÇDAROĞLUDA BİR DEĞİŞİM İSTEMİŞTİ " EYYY DÜNYA DUYUN GÖRÜN BİZ BASKI ALTINDAYIZ , GÜVENDE DEĞİLİZ , BİZE YARDIM EDİN" DİYE BİR YENİLİK İŞGAL EDİLME YENİLİĞİ İSTEMİŞTİ. HADİ SİZ İHANET ÇÖPLÜĞÜNE. oludu değilmi?
OLDU OLDU BAL GİBİ OLDU

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
L. Otoş 2018-05-26 04:08:18 @'YETER ARTIK BİR DEĞİŞİM GELSİN'

Erdoğan ilk turda seçilecek diye mi bu kadar öfkelisiniz?

Beğenmedim! (6)
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-05-26 02:50:47

Tamam, Bıktık, Sıkıldık. Senden Sıkıldık!
https://www.youtube.com/watch?v=Deey0PzFWGw

Avatar
Bitti artık TAMAM.SIKILDIK 2018-05-26 02:47:06

https://www.youtube.com/watch?v=Deey0PzFWGw

Avatar
TAMAM GARİ SIKILDIK 2018-05-26 03:05:18

Allah (cc) ile aldatmayan, mal varlığını kuruşuna kadar açıklayacak, diploması sahte olmayan ve kanmayan, kandırılmayan, kandırmayan cumhurbaşkanı istiyoruz .

Avatar
TAMAM GARİ SIKILDIK 2018-05-26 03:09:02

Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu ama umutlarını yitirmedi Sn. İnce umutlarımızı canlandırdı. Vatandaş Ankara'da koltuk sevdalısı, güç zehirlenmesi yaşayan beylere farkındalığını gösterecek

Misafir Avatar
@TAMAM GARİ SIKILDIK x---bak ey arkadaş 2018-05-26 10:19:53 @TAMAM GARİ SIKILDIK

@TAMAM GARİ SIKILDIK x-------kime hizmet ediyorsun bilmeme ama yanlış yoldasın. iftira ve yalan içinde yüzüyorsun . büyük günahlar işliyorsun. ENFLASYON CANAVARI NEDİR BİLİRMİSİN? bu ülke yıllarca yüzde seksen doksan yüzde yüz elli enflasyonlarla yaşadı. kaç yaşındasın bilmeme ama bu çok eski değil haa 16 yıl öncesine bir bak . AKP bu enflasyon canavarının belini kırdı yüzde onların altına düşürdü. ama dış güçler son zamanlarda muhalefetide desteği ile ekonomik baskı ile biraz yukarı çıkarttılar. bunuda atlatacağız. uyuma akıllı ol.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
L. Otoş 2018-05-26 04:07:36 @TAMAM GARİ SIKILDIK

Erdoğan ilk turda seçilecek diye mi bu kadar öfkelisiniz?

Beğenmedim! (2)
Avatar
KARANFİL İNCE İNCE BAŞKUMUTANIM MUHAREM İNCE . 2018-05-26 04:09:30

MUHAREM İNCE seni görünce kalbim atar tak ,tik ,tiktak ince , ince benim süper cumhurum MUHAREM İNCE , .Karanfil oylum ,oylum ,geliyor selfi boylum ,selvi boylum MUHAREM gelince hoş olur benim gönlüm hani benim İNCEM ,HADİ BENİM MUHAREM İNCEM GELİVER ARTIK İNCE ,İNCE HADİ BENİM MUHAREM İNCEM ..CUMHURUM DEYİNCE HOŞ OLUR BENİM GÖNLÜM MUHAREM İNCEYİ GÖRÜNCE ..HADİ BENİM CUMHURUM İNCE ,HOŞ OLUR GÖNLÜM SENİ CUMHUR GÖRÜNCE ..karanfil oylum oylum geliyor benim selfi boylu MUHAREM İNCEM HANİ BENİM CUMHURUM İNCE SELFİ BOYLU İNCE GELİYOR İNCE ,İNCE BAŞKUMUTANIM MUHAREM İNCE .. GELİNCE tayyip GİDER SESİZCE ..!!!!