Ünlü sunucuya FETÖ şoku

'Maceracı' programını yapan Murat Yeni FETÖ'den gözaltına alındı

Ünlü sunucuya FETÖ şoku

'Maceracı' programını yapan Murat Yeni FETÖ'den gözaltına alındı

22 Kasım 2018 Perşembe 14:10
Ünlü sunucuya FETÖ şoku

FETÖ/PDY'nin kapatılan Samanyolu televizyonunda "Maceracı" adlı programı yapan Murat Yeni, FETÖ soruşturması kapsamında İstanbul'da gözaltına alınıp Erzincan'a getirildi.
 

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
TÜM AKP'LİLER DONUNA KADAR FETÖ'CÜDÜR ULAN !!!!!!! 2018-11-22 15:48:20

.

Misafir Avatar
ÜNLÜ SUNUCU (???) :::))))) 2018-11-23 15:50:00 @TÜM AKP'LİLER DONUNA KADAR FETÖ'CÜDÜR ULAN !!!!!!

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
göz önünde olan kendi adamlarını içeride 2018-11-22 22:07:49 @TÜM AKP'LİLER DONUNA KADAR FETÖ'CÜDÜR ULAN !!!!!!

biraz agırlıyorlar o kadar.ortama bak herkesi tıkarız içeri mesajı vermek vatandaşa.arınç pezevengini atın içeri .aslında bu işi bizlerin yapması gerekirdi

Beğenmedim! (0)
Avatar
YAŞA MUSTAFA KEMAL PAŞA YAŞA 2018-11-22 14:21:40

FETÖ kanalındaki sunucu diye lanse ediyor akp yandaşı basın.O zamanlar salya sümük hepsi ağlıyordu onlar fetöcü olmuyor değil mi.Basın yalaka olmamalı kalemi satılmış köpekler akp içerisinde adam kalmaz eğer adil davranılsa çoğu fetöcü çıkar ama onu yapacak hakim,savcı yok sana bana gelince en ufak şeylerden içeri atarlar.Yiyorsa akplileri içeri atın hadi mesela topbaşın damadı,bülent arınç vs yemiyor yemez böyle adalet olmaz olsun ülkeyi ne hale soktunuz

Misafir Avatar
en iyi akp li 2018-11-22 22:09:20 @YAŞA MUSTAFA KEMAL PAŞA YAŞA

ölü olandır.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yalan dünya 2018-11-22 16:18:44

Kanser gibi bütün devletin içinde çoğalmış lar, akpliler in tamamı fetöcü ..O demeden kuş uçmamış zamanında kimi kandırıyorlar ancak kendilerini..fetö ölmedi yeni hücrelerde yaşıyor....acil tedavi şart.......

Avatar
alaattin 2018-11-22 20:50:57

ÜNLÜ SUNUCU DEDIGINIZ 3.SINIF TV KANALINDA KIREM SATIYOR. insaf be

Avatar
asi 2018-11-22 14:28:26

Şu anda süleymancı cemaatinden hakim ve savcı yapmak için liste istenmektedir. Savcı ve hakimler başkana bağlı olup bağımsız değildirler. Türkiye de adil yargılanma yoktur, herkes her an fetöcülükle suçlanıp cezalandırılabilir.. Yazık çooook yazık!!

Avatar
Kara Fatma 2018-11-22 15:00:32

Feto'nun tüm ayaklarını çıktı ve yargılandı diyelim ama siyasi ayağı neden ortaya çıkartılıp yargılanmıyor ACABA ? Yoksa zülfiyara mı dokunacak ACABA ? Birileri hesap vermek zorunda mı kalacak diye bir kuşku mu var ACABA ?

Avatar
Baran 2018-11-22 15:23:32

Fakiri sanatcisi erkeyi kadini oyuncusu soporcusu polisi askeri valisi vesayresi cikti kardeşim bunun siyasi ayagi nerde yani yillarca ortaklik yapan siyasetciler nerde..basta akp ve yöneticileri olmak ozere

Avatar
Asabi 2018-11-22 18:23:18

Bu peruklu soytari ot bok satan heryerinden kahpelik fiskiran ibneye sanatci diye baslik atmayalim lutfen sanata ayip oluyo ;)