banner87

Uruguay ile çok kritik görüşme

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Uruguaylı mevkidaşı Rodolfo Nin Novoa'yla ile Çiftlik Bank konusunda görüştü.

Uruguay ile çok kritik görüşme

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Uruguaylı mevkidaşı Rodolfo Nin Novoa'yla ile Çiftlik Bank konusunda görüştü.

23 Mart 2018 Cuma 17:52
Uruguay ile çok kritik görüşme

Türkiye’de binlerce kişiyi dolandıran Çiftlik Bank’ın kurucusu Mehmet Aydın’la ilgili soruşturma sürüyor. Milyonlarca liralık vurgundan sonra Uruguay’a kaçan Aydın’la ilgili Türkiye’den yeni bir hamle geldi. Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Uruguaylı mevkidaşı Rodolfo Nin Novoa’yla görüştü. Görüşmede Aydın’ın iadesinin ele alındığı ifade edildi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.03.2018 18:54
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandas 2018-03-23 18:23:28

Yeni Türkiye bu mu yoksa

Avatar
Osman 2018-03-23 21:06:24

Paranin çogunu mehmetçikten toplamis erkek,

Avatar
çiiftlikçi..TOMBİş, 80.bin kişiyi aldattı..vaybeee 2018-03-23 18:15:54

BOşuna görüşme..minareyi çalan kılıfını hazırlamıştır..
ne yani urugaydan çiftikçiyi türkiyeye mi verecekler.. güldük doğrusu
adam orta abd.devletlerine çoktan kaçmıştır..honguras.panama vs..
niye versinki rüşvet verir..gene vermezler..BURDA YOK..denilecek..aradık bulamadık.derler işin içinden çıkarlar.Zaten fakir devlet..urugay ve benzerleri

Misafir Avatar
ati alan 2018-03-24 03:22:49 @çiiftlikçi..TOMBİş, 80.bin kişiyi aldattı..vaybee

uskudar i gecmis

Beğenmedim! (0)
Avatar
TOMBİŞ ferrari,yat ve villa almış.müjde..!!! 2018-03-23 18:18:36

Azı çok yapayım derken çok az oldu...gözü doymayanların paracıkları bay byy, etti..
yazık ya..Aza kanaat etmeyen çoğuda bulamaz.
kaç tane örnek yaşandı ülkemizde hala akıllar başa gelmedi..
GİTTİ GİDİYOR DÖNERMİ BİLMEM (paracıklar)
BU AŞK ATEŞİ SÖNERMİ BİLMEM...elveda paracıklar) haahaa

Avatar
001 2018-03-23 21:50:31

en iyisini yapmış o kadar mal sazan insan varki sonucu böyle olur bu salağın yerinde olsam amerikaya kaçardım asıl aptallar buna para veren

Avatar
Vatandaş 2018-03-23 20:39:37

Helal sana çoçuk kandırdınyala milleti :)))

Avatar
Tahsin 2018-03-23 23:32:26

Vermezler ama seçim yatırımı olur 1 milyar verilir el sltınfsn sonra getirdik diye Zafer narası atılır