Vatan Partili eski bakan istifa etti!

Seçimlere kısa bir süre kala Vatan Partisi'nden istifa haberi geldi. Partinin Genel Başkan Yardımcısı Yaşar Okuyan görevinden ayrıldı.

Vatan Partili eski bakan istifa etti!

Seçimlere kısa bir süre kala Vatan Partisi'nden istifa haberi geldi. Partinin Genel Başkan Yardımcısı Yaşar Okuyan görevinden ayrıldı.

24 Nisan 2018 Salı 17:28
Vatan Partili eski bakan istifa etti!

Vatan Partisi Genel Başkan Yardımcısı Yaşar Okuyan, partisinden istifa etti. Bir dönem Eski Çalışma Bakanlığı görevi de yapan Okuyan’ın partisinde yaşanan son gelişmelerden dolayı istifa ettiği belirtildi.

Vatan Partisi, 15 CHP’li vekilin İYİ Parti’ye geçmesine tepki göstermişti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 24.04.2018 18:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ossmann 2018-04-24 17:36:57

Yaşar Okuyan cok saygi deger bir beyefendi. Zaten orada olduguna bir anlam veremiyordum. Demekki, hakikaten sabrinda bir siniri varmis. Iyi parti ve CHP nin düsmanlari cok, demekki dogru yoldalar.

Misafir Avatar
Ossmann 2018-04-24 18:48:56 @Ossmann

Ayrica Sn.Yasar beyin saglik sorunu icinde yüce Allah'dan sifalar diliyorum yüce Allah Yasar beye türkiye ile uzun yillar daha yasamasini nasip etsin Amin Amin Amin

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Iyi olmus 2018-04-24 18:12:42 @Ossmann

oy bolucu Perincekle ne isi vardi.

Beğenmedim! (1)
Avatar
cok dogru karar 2018-04-24 17:47:23

dogu perincek bi erdoganci bir erdogan karsiti milletin kafasi karisti

Avatar
Nurali Boz 2018-04-24 18:56:41

orada olmasi surprizdi ayrilmasi degil gercekten vatanini seven saygin bir politikaci ve hep gercekleri savunmustur

Avatar
perincek 2018-04-24 18:35:12

akp karsiti gozukerek chp iyi parti nin hdp ile kualusyonuna ajan olarak sizmaya calisti ama chp yemedi amaci muhalefette hizip cikarip akp nin secimleri kazanmasini saglamakti

Avatar
bozo 2018-04-24 20:35:20

baba adamsin Sayin OKUYAN .

Avatar
Ülkücüler 2018-04-24 21:50:18

Sn. OKUYAN zaten sizin yerin o parti değildi. 12 Eylül'de Mamak Zindanlarında yaşadıklarınızı dinleyerek büyüdük.Sizin gibi dava adamlarının yeri İYİ Parti'dir. Geçin İYİ Parti'ye hem partiye ağabeylik yapın ve bütün ülkücüler etrafında toplanalım. Başbuğ Alpaslan Türkeş'in mirasyedileri bitirdi partimizi. Sancağı dik ki bizde işaretini bekleyelim. Selametle......

Avatar