banner87

Vatan Partisi’nden ilginç yorum: Kılıçdaroğlu’nun Erdoğan'a teşekkür etmesi lazım

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'ın, CHP Lideri Kılıçdaroğlu için "Devletten aldığı maaş dışında tek kuruşu çalışarak kazanmamış adam" sözlerine Vatan Partisi Genel Başkan Yardımcısı Yaşar Okuyan’dan ilginç yorum geldi,

Vatan Partisi’nden ilginç yorum: Kılıçdaroğlu’nun Erdoğan'a teşekkür etmesi lazım

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'ın, CHP Lideri Kılıçdaroğlu için "Devletten aldığı maaş dışında tek kuruşu çalışarak kazanmamış adam" sözlerine Vatan Partisi Genel Başkan Yardımcısı Yaşar Okuyan’dan ilginç yorum geldi,

09 Nisan 2018 Pazartesi 20:21
Vatan Partisi’nden ilginç yorum: Kılıçdaroğlu’nun Erdoğan'a teşekkür etmesi lazım

Vatan Partisi Genel Başkan Yardımcısı Yaşar Okuyan, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın, CHP Lideri Kılıçdaroğlu için söylediği "Devletten aldığı maaş dışında tek kuruşu çalışarak kazanmamış adam"  sözleriyle ilgili "Bence Kılıçdaroğlu'nun Erdoğan'a teşekkür etmesi gerekiyor. Yani, devletten alınan maaşın dışında parasının olmaması, bir kuruş para kazanmamış olması demek kusur" dedi.

KRT Haber Müdürü Çağlar Cilara'nın konuğu olan Yaşar Okuyan, "Tayyip Bey bugünlerde sıkıntılı, ağzından çıkanı kulağı duymuyor, ne söylediğinin farkında mı?" dedi. Okuyan, "Bence Kılıçdaroğlu'nun Erdoğan'a teşekkür etmesi gerekiyor. Yani, devletten alınan maaşın dışında parasının olmaması, bir kuruş para kazanmamış olması demek kusur" diye konuştu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 09.04.2018 20:50
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Bİ ÖPÇÜK VER NİNEEEEEEEEEEYYY......♥ 2018-04-10 13:53:44

Misafir Avatar
EMEKLİ KURTADAM 2018-04-16 21:51:03 @Bİ ÖPÇÜK VER NİNEEEEEEEEEEYYY......♥

ESAS YAZIDAKİ ''1 Beğenmedim!'' DE NİNEDEN !
hehhehe ::)))))))

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
EMEKLİ KURTADAM 2018-04-16 21:43:05 @Bİ ÖPÇÜK VER NİNEEEEEEEEEEYYY......♥

ALTTAKİ YAZIDAKİ ''1 Beğenmedim!'' NİNEDEN !
hehhehe ::)))))))

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
güzel kılıçdaroğlu fıkrası 2018-04-13 11:23:31 @Bİ ÖPÇÜK VER NİNEEEEEEEEEEYYY......♥

kadının evinden duman geliyor o türkü söylüyor kocasına kızmış laf sokuyor. diyorlar evin yanıyor be kadııın. evi yanan kadın cevap veriyor benim evim önemli değil çağırdığım türküden kocamın ciğeri yanıyor. işte kılıçdaroğlu aynı kafa. aynen bu kadının kafasından . Türkiye bu ateş çemberi içinde kılıçdaoğlu hala hükümete çatıyo

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ERGENEKON DAVASININ BİLİNMEYEN VİDYOLARI ! SEYRET 2018-04-12 01:22:38 @Bİ ÖPÇÜK VER NİNEEEEEEEEEEYYY......♥

ULUSAL KANAL ! https://www.youtube.com/watch?v=8kffaOds9X4
AYDINLIK GAZETE ! https://www.youtube.com/watch?v=5h1VJmID0gw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chp yapti akp satti 2018-04-11 17:31:31 @Bİ ÖPÇÜK VER NİNEEEEEEEEEEYYY......♥

http://www.gulsunbilgehan.com.tr/index.php/etkinlikler/parlemento-disi/87-chpnin-tek-basina-iktidar-oldugu-donemde-yaptiklari-ve-eserleri

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyyy politikasi iflas etti 2018-04-11 15:06:23 @Bİ ÖPÇÜK VER NİNEEEEEEEEEEYYY......♥

asgeri ucret aclik sinirinin altinda
aclik siniri bin 871 tl
yoksulluk siniri 5 bin 229 tl
artik CHP zamani

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KULAK ver------koç 2018-04-11 12:58:59 @Bİ ÖPÇÜK VER NİNEEEEEEEEEEYYY......♥

kadının evinden duman geliyor o türkü söylüyor kocasına kızmış laf sokuyor. diyorlar evin yanıyor be kadııın. evi yanan kadın cevap veriyor benim evim önemli değil çağırdığım türküden kocamın ciğeri yanıyor. işte kılıçdaroğlu aynı kafa. aynen bu kadının kafasından . Türkiye bu ateş çemberi içinde kılıçdaoğlu hala hükümete çatıyor.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
evet 2018-04-11 12:58:30 @Bİ ÖPÇÜK VER NİNEEEEEEEEEEYYY......♥

Kılıçddaroğlu aynen bu dır dırcı kadın gibi dır dır dır ötüyor. gırtlağı kuruyasıca.. düş bu milletin yakasından.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
AKP DONEMI NE KADAR FAKIRLEDIK 2018-04-11 12:53:19 @Bİ ÖPÇÜK VER NİNEEEEEEEEEEYYY......♥

2002 yılında devletin borcu 242,7 milyar lira
2016 yılında devletin borcu 759,6 milyar lira oldu.
2002 yılında dolar 1,41 lira.
2002 yılında euro 1,42 lira
2017 yilinda euro 4,50
2017 yilinda dolar 3,82
2002 yılında ceyrek altin 24 lira
2017 yilinda ceyrek altin 257,5875
2002 yılında benzin 1,66 lira
2017 yilinda benzin 5,61 TL
2002 yilinda et 5 tl civarindaydi
2017 yilinda et 40 lira civarinda
2002 yilinda ekmek 22 kurus
20017 ekmek 1 lira
2002 yilinda aygaz tup 15 lira
2017 yilinda aygaz tup 100 tl
vatandasin akp oncesi borcu 6,6 milyar lira;
2017 vatandasin borcu 425,8 milyar lira
Hukumet çiftçiye farklı mazot fiyatı uyguladi yatçıya, katçıya farklı mazot fiyat uyguladi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
haydi temiz eller nikli 2018-04-11 10:45:51 @Bİ ÖPÇÜK VER NİNEEEEEEEEEEYYY......♥

kilicdaroglunun offshore hesaplarimi var ?? man adasinda parasimi var ?? gemilerimi var ?? neden kilicdarogluna saldiriyorsun ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
haydi temiz eller 2018-04-11 08:20:34 @Bİ ÖPÇÜK VER NİNEEEEEEEEEEYYY......♥

Türkiyede siyaset bu kadar kirlendiyse, siyasilerin ağzı bu kadar bozulduysa, bu kadar hısrsız ve üç kağıtçı silahıyla dürüst insanlara saldırı oluyorsa; bunların baş mimarı KILIÇDAROĞLU dur. bu adam rüzgarla, hava ile, güneş ile, kuş ile, basın yolu ile görüntüsü ile topluma VİRÜS bulaştıran bir AHLAK mikrobudur.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
hırsız kemal nikli 2018-04-11 00:12:32 @Bİ ÖPÇÜK VER NİNEEEEEEEEEEYYY......♥

tayyip bile kilicdarogluna durust diyorsa sana pok yemesi duser

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ilaç nikli 2018-04-11 00:11:13 @Bİ ÖPÇÜK VER NİNEEEEEEEEEEYYY......♥

kilicdaroglu bop esbaskani degilki

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kilicdaroglu Cok Yaşa 2018-04-11 00:10:09 @Bİ ÖPÇÜK VER NİNEEEEEEEEEEYYY......♥

kilicdaroglu adam gibi adam haktan hukuktan adaletten yana vatandastan yana

Beğenmedim! (0)
Avatar
zafer 2018-04-09 21:00:23

yaşar okuyan doğru söylüyor kılıçtaroğlunun emekli parasından başka bir geliri yokki ne calabiliyor ne ihalelerden komisyon alabiliyor ne vakıflara veya man adası hesaplarına para yatıttırabiliyor eşşek beygir kesip suçukçuluk da yapamaz Allahtan korkar kul hakkı yemez hırsız hiç değil bir teşekkürü cok görmesin bencede

Avatar
HAKAN 2018-04-09 20:32:51

DEVLET ADAMI VARDIR KENDINI MILLETINE ADAR.DIĞER YANDADA DEVLET ADAMI VARDIR CUKKASI DOLAR.

Misafir Avatar
CHP KAZANACAK 2018-04-10 10:48:28 @HAKAN

ekonomi ortada

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kilicdaroglu bop 2018-04-10 10:48:01 @HAKAN

esbaskani degil

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kilicdaroglu Cok Yaşa 2018-04-10 10:45:32 @HAKAN

adam gibi adam haktan hukuktan adaletten vatandastan yana

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ilaç 2018-04-10 10:43:35 @HAKAN

kilicdaroglu bir piyondur. asil patron ABD VE AB dir. hala uyanmadinizmi?

Beğenmedim! (10)
Misafir Avatar
ilaç 2018-04-10 10:42:41 @HAKAN

Kemo bu ülkede siyaseti kirleten bir virüstür.

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
hırsız kemal 2018-04-10 09:20:28 @HAKAN

hırsız , ihanet, yalan, iftira ve terörist sevici ve besleyicisi. ağzı bozuk, içi dışı kin nefret dolu.

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
hadi len manyak 2018-04-10 09:19:33 @HAKAN

Halkı ne sanıyorsunuz ? kılıçdaroğlunun maaşından başka parası yok öylemi?
haaaa! siz ikinci ama sahte bir ecevit üretmek peşindesiniz. ulan bu adam SSK yı soydu soydurdu. mevcut durumda sahip olduğkalrı belediyeleri soyup soğana çevirmişler bee. BUZ residans kime çalışmış?

Beğenmedim! (14)
Misafir Avatar
Sormazlar mi? 2018-04-09 22:42:53 @HAKAN

HIRSIZ KIM O ZAMAN?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-04-09 22:41:01 @HAKAN

Dürüst siyasetci olunca akp baskani tayyipiin zoruna gidiyor!

Beğenmedim! (1)
Avatar
Cahil 2018-04-09 20:36:24

BUNLARIN DEDELERI IMF MEMURU OZALDA ECEVITE AYNI NAKARATLARLA SESLENIRDI BUNLAR YESIL AMERIKAN DOLARI GORDUKLERI YERDE BIRAKIN GOMLEKLERINI DONLARINI BILE CIKARIP ALTLARA YATARLAR ALINTERI BILMEZLER TURKIYEDEN CALIP AMERIKA AVRUPAYA YATIRIRLAR YA SU TESVIK DIYORYA MAN ADASINA BU TESVIKLERDEN KAC MILYON DEGIL MILYAR DOLAR GIDECEK CUNKI GEMI SU ALIYOR FARELER HAZIRLIKLARA BASLADI BINALININ DERDI YOK ONUN SIRKETI ZATEN HOLLANDADA BURAK VE BILAL ERDOGAN ICIN DERT YOK ONLARIN GEMILERINDE ZATEN AMERIKAN BAYRAGI VAR DERT KIME BILIYORMUSUN UYANIK HALKIM BU TESVIKLERIN KARSILIGI SANA GIRECEK KAZIKLA YERINE VARACAK

Avatar
Vatandaş 2018-04-09 20:48:24

Bozuk saat günde iki kere doğruyu gösterirmiş Merdi kıptı şecaat arzederken sirkatini söylermiş bu da öyle bir şey. Güç zehirlenmesi yaşıyorlar Oslo'da, Habur'da, İmralı'da, Kandil'de Dolmabahçe'de görüşen anlaşan bildiri yayınlayan,hendek kazmalarına müsaade eden, beraber megri megri megri söyleyip ağlaşan cani aponun metninin okunmasına müsaade eden, hain pyd nin Türkiye üzerinden kobani ye geçiren, selam söyleyen, kardeşlik mesajları veren, pyd ile birlikte Süleyman Şah türbesini apar topar taşıyan pyd emanet eden ve buna benzer olayları yapan veya yaptıran kimdi? Şimdi Asker ziyareti yapar gibi sazlı sözlü eğlenceler tertip ediyorsunuz Ayıptır ayıp. Milli irade metanetle ve sabırla seçimi bekliyor Ankara'da bir eli yağda bir eli balda olan beyler vatandaş sandıkta el mi yaman bey mi yaman gösterecek İYİ günlere

Avatar
HAKAN 2018-04-09 20:53:24

KEMAL BEY,ERRDOĞANIN BU SÖZLERINI MAHKEMEDE SAVUNMA DILEKÇESINE KOYABILIR.ERDOĞAN BU SÖYLEMIYLE KENDI KENDINI IHBAR ETMİŞTİR.AYRICA DIĞER CB ILE ILGILI YOLSUZLUK HIRSIZLIK EVRAKTA SAHTECILIK DAVALARINDA
DELIL NITELIĞINDEDIR.

Avatar
Okur 2018-04-09 21:01:24

Çatlakların,patlaklarin:) cumhurbaskani yakında devlet malı deniz yemiyen domuz derse sasmayin.. desin, halkın yarisi avuclarini patlatincaya kadar alkışlar...yok efendim deizm niye yukseliyormus

Avatar