banner87

Ve acı haber geldi: 8 asker şehit, 13 asker yaralı

Zeytin Dalı Harekatı'nda Afrin kırsalında güvenlik güçleriyle teröristler arasında çatışma çıktı. Genelkurmay, 8 askerin şehit, 13 askerin de yaralı olduğunu açıkladı.

Ve acı haber geldi: 8 asker şehit, 13 asker yaralı

Zeytin Dalı Harekatı'nda Afrin kırsalında güvenlik güçleriyle teröristler arasında çatışma çıktı. Genelkurmay, 8 askerin şehit, 13 askerin de yaralı olduğunu açıkladı.

02 Mart 2018 Cuma 00:23
Ve acı haber geldi:  8 asker şehit, 13 asker yaralı

Arin’den gece saatlerinde çok acı bir haber geldi. Türk Silahlı Kuvvetleri’nden yapılan son dakika açıklamasında Zeytin Dalı Harekâtı’nda kapsamında Afrin'de icra edilen operasyonlar esnasında 8 askerin şehit olduğunu, 13 askerin yaralandığını açıkladı.

Genelkurmay'ın resmi internet sitesinden şu açıklama yapıldı:

“Zeytin Dalı Harekâtı kapsamında, 01 Mart 2018 tarihinde Afrin’de icra edilen operasyonlar esnasında beş kahraman silah arkadaşımız şehit olmuş, yedi kahraman silah arkadaşımız yaralanmıştır.

Bizleri derin bir acı ve üzüntüye boğan bu saldırıda hayatını kaybeden aziz şehitlerimize Allah’tan rahmet, şehitlerimizin kederli ailelerine, Türk Silahlı Kuvvetleri ile Yüce Türk Milletine başsağlığı ve sabır, tedavileri için süratle tahliye edilen yaralılarımıza acil şifalar dileriz.

BİR AÇIKLAMA DAHA

Silahlı Kuvvetleri'nin ilk açıklamasından kısa bir süre sonra yeni bir açıklama daha geldi.

Açıklama şöyle:

Zeytin Dalı Harekâtı kapsamında, 01 Mart 2018 tarihinde Afrin’de icra edilen operasyonlar esnasında üç kahraman silah arkadaşımız şehit olmuş, altı kahraman silah arkadaşımız yaralanmıştır.

Bizleri derin bir acı ve üzüntüye boğan bu saldırıda hayatını kaybeden aziz şehitlerimize Allah’tan rahmet, şehitlerimizin kederli ailelerine, Türk Silahlı Kuvvetleri ile Yüce Türk Milletine başsağlığı ve sabır, tedavileri için süratle tahliye edilen yaralılarımıza acil şifalar dileriz.

CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN'DAN AKAR VE SOYLU'YA TELEFON

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Afrin kırsalında güvenlik güçleriyle teröristler arasında yaşanan çatışmayla ilgili Genelkurmay Başkanı Orgeneral Hulusi Akar ve İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'yu telefonla arayarak bilgi aldı.

Cumhurbaşkanlığı kaynaklarından edinilen bilgiye göre, çatışmada askerlerin hayatlarını kaybetmelerinden derin üzüntü duyduğunu belirten Erdoğan, şehitlere Allah'tan rahmet, yaralı askerlere de acil şifa dileğinde bulundu. Cumhurbaşkanı Erdoğan, şehitlerin kederli ailelerine ve başta jandarma olmak üzere tüm güvenlik güçlerine başsağlığı dileklerini iletti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 02.03.2018 01:55
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
☪ ALLAHINA KURBAN ATATÜRKÇÜ KUTSAL TÜRK ORDUSU ☪ 2018-03-02 21:02:13

YÜCE ALLAH GANİ GANİ RAHMET EYLESİN KUTSAL MEHMETÇİKLERİMİZİ !
☪ ☪ ☪ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE ! ☪ ☪ ☪

Avatar
Zübük 2018-03-02 00:46:50

Afrine giderim derken afrikaya kacan akp baskanin gözü aydin bilo ile burak ve enisteler sag salim hayatdalar. gariban cocuklari vatan evlatlarimiz onlar icin canini verdiler.

Misafir Avatar
Zübük 2018-03-02 11:42:06 @Zübük

(aliçoya cvb. soru) alicoya hakaret edecegine neyin yanlis oldugunu yazsaydin daha iyi olmazmi.?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aliçoya cvb 2018-03-02 09:19:55 @Zübük

ali ço senin gibi hıyar hayatımda görmedim... ama sen farklı hıyarsın ..

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Aliço 2018-03-02 01:54:17 @Zübük

sandıktadaki cehaletin ve Atatürke ihanetinin bedeli hak edildiği şekilde ödenecek.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Saltanat savasi 2018-03-02 00:37:13

Bu savas reisin koltuk savasidir,mehmetçigi bu kirli geleceginize alet etmeyin

Misafir Avatar
ERCÜMEN ......... 2018-03-02 10:30:47 @Saltanat savasi

BEN SANA PARTİ İSMİ VERMEDİM İSTEDİĞİNE VER OYLARIN HEPSİ İKTİDARA YARIYOR. BURADA ŞEHİT VAR SEN KALKIYORSUN PARTİDEN BAHSEDİYORSUN. YERE BATSIN SİZİN PARTİNİZ ZİHNİYETİNİZ..ZİHNİYETİNİN NE OLDUĞU BELLİ UTANMADAN BİRDE PARTİDEN BAHSEDİYORSUN SENİN AMACIN BELLİ TAYYİP DÜŞMANLIĞI... HATAY A BOMBA DÜŞERKEN NEREDE BU DEVLET DEDİNİZ DEVLET GELDİĞİNDE İSE BURADAN GELEN ŞEHİTLERİ TAYYİP YAPIYOR DİYORSUNUZ SİZDEKİ BU ZİHNİYETİ ALIP AMUDA KALDIRMAK GEREK... DEVAM EDİN PARTİZANLAR

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ercümentin partilerine oy yok. 2018-03-02 09:54:53 @Saltanat savasi

Ercümnet..asıl siz zalimsiniz..asla oy vermeyeceğiiz..siz akp.mhp.bbp.ye
internette 35 şehit diyormuşlar....şehitler gizlendiriliyor..kimin keyfine..şehit olunuyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ercüment 2018-03-02 09:30:18 @Saltanat savasi

ulen harbi hıyarsınız o bölge de T.C adına asker çatışıyor sen burada kalkıyorsun şov yapıyorsun. sizin zihniyetinizi öpeyim. terbiyesizler .. Utanmaz reisin şavaşı mı bu çakal.. karşımızdaki pisliklere neden birşey konuşmuyorsun ..sizin zihniyet zaten hep Amerikancı ..

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Asraf 2018-03-02 08:19:56 @Saltanat savasi

u vurush evezi Asadle bir arada barish etmak gerek. Amma efses ki ÖSO (30 eski terror qrupu birleshdiren) üçün, vehhabi-selefilerin zeferi üçün kullanilan turk ordusu Suriya torpaqlarinda terorla mücadilü behanesi neden Yemende - Qudsde ezilen insanlıka yönəlik zülme ses çıkarmır. Cavabı: perde arxası ABD-in BOP layihesine nökçılıkdır. Ayılın ey haqq severler. Yoxsa qorkuram Allahın qehri tutar!

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-03-02 01:18:34

chp li parti meclis üyesi bir profösor var. adı zeki kılıçaslan var. hdp ile itifak yapılabilir diyor.yap ki hain damgasını yiyesin provakatör ajan.medya devamlı bunu çıkarıyor chp yi kandırması için.hdp e pkk a terör örgütü degil diyor ey ajan zeki kılçaslan.

Misafir Avatar
akpye oy yok 2018-03-02 09:57:55 @aydın

aydın ...müjde...akpye milletin çoğunluğunca oy vermiyoruz..
sahi aydın afrin,e gidecektiniz..noldu..akp/osmanlı tavuklarınıda al götür..
sıkar biraz..

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
yörük haydar 2018-03-02 07:58:03 @aydın

hdp ile ittifak yapmak pkkyı desteklemek değildir onun bunun çocuğu afrine çocuklarını askere göndermeyen,bende şehit olurum deyip te ortalıkta gezen bakan bozuntularına söyle de afrine gitsinler öyle sözle icraat olmaz icra lazım.Allah vatan evlatlarımızın acılı ailelerine sabır versin inşAllah şehit olan kardeşlerimiz müslüman olmayan kefere tarafından şehit edilmiş olur ki şehadetin en yücesine erişirler inşAllah başımız sağ olsun.küskün giden ,emekli olan tecrübeli tsk personeli çağırılmadığı sürece daha çok şehitte verebiliriz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Derince 2018-03-02 01:49:46

Türkiye'm başın sağ olsun .Yine elem yine keder Anneler hepinizin başı sağ olsun Allahım sabır versin sizlere.

Misafir Avatar
Gaddar pamuk...liflerini zebaniler ayırsın..amin 2018-03-02 10:01:35 @Derince

Gaddar pamuk...ahiret hak....ancak kömür ve makarna hayaldır.
ancak ahirete hayal diyorsan sende bataklığıa girersin....haaa..
çıkışında olmaz..doğru ve hak olaarak konuş..Allahın emirlerine muhalefet etme..şaşşakın bakkal.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Gaddar Pomak 2018-03-02 01:58:41 @Derince

annelerin çoğu çocuğunu, hayali bir ahiret, kömür ve makarna karşılığı sattı.

Beğenmedim! (0)
Avatar
https://www.youtube.com/watch?v=Qezq9twSF9A 2018-03-02 00:51:32

https://www.youtube.com/watch?v=YuQI5HmfGo8
seyredin !!

Avatar
Hakliyizkazanacagiz 2018-03-02 02:12:49

Insan ölümlerinin yaristirildigi igrenc bir dönemin tanigiyiz.Adeta psikolojimizi bozdu emperyalist haydutlar.Insan ölümlerini sehitlik adi altinda kutsayan yasam yerine ölümü dayatan bu alcak zihniyeti ülkemizin topraklarindan kaziyip atacagimiz günler cok yakindir.

Avatar
YILDIRIM 2018-03-02 10:05:24

Düştü Ocaklara KOR gibi ATEŞ.! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Kim Demişti ASKERLİK YAN GELİP YATMA YERİ DEĞİLDİR diye.! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Kim Demişti. İyi ki Bu Komutanlar ile SAVAŞA KATILMIYORUZ diye, HATIRLAYANINIZ Var mı ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ALLAH' ım MEKANLARINI CENNET BAHÇESİNDE EYLESİN, RABBİM Ailesinin Yar ve Yardımcısı Olsun. ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Saygılarımla