Ve... Kılıçdaroğlu sınıra gidiyor

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, Konya’dan Hatay’a hareket etti. Kılıçdaroğlu sınırın sıfır noktasındaki Mehmetçiklerle buluşacak.

Ve... Kılıçdaroğlu sınıra gidiyor

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, Konya’dan Hatay’a hareket etti. Kılıçdaroğlu sınırın sıfır noktasındaki Mehmetçiklerle buluşacak.

13 Nisan 2018 Cuma 17:18

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, Miraç Kandili dolayısıya l230 belediye başkanı ile birlikte Mevlana Türbesi'ni ziyeret etti. Ziyaretin ardından, CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, Konya’dan Hatay’a hareket etti. Kılıçdaroğlu sınırın sıfır noktasındaki Mehmetçiklerle buluşacak.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 13.04.2018 22:46
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kanal faresi Aydın 2018-04-13 17:24:58

Bu sayfala yorum bırakan Aydın isimli Soysuz Armin asıl ismi olan Ermeni Rum fitnesidir

Avatar
HAKAN 2018-04-13 17:31:16

HALKIN ADAMI ADAM GIBI ADAM GÖRSÜN YALAKA YANDAŞLAR.

Misafir Avatar
Kilicdaroglu Cok Yaşa 2018-04-13 23:40:48 @HAKAN

kilicdaroglu bop esbaskani degil

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
gercekler 2018-04-13 23:37:48 @HAKAN

öso teröristlerin yalanları kimyasal atıldı yalanın hazırlanması
https://www.youtube.com/watch?v=yP2t-2Y9RVY

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kemo diyo işde , saçmalıyooo.--cvp 2018-04-13 19:22:56 @HAKAN

Ankara istanbul arasi ermeistanmiki güvende olmadan yürüsün ? Kime iftira atmis ? zarrab kendisi soygunculer ile beraber calistigini itiraf etti, man adalari savci belgeleri dogruladi iftira nerde ?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
trollere 2018-04-13 19:09:17 @HAKAN

Havadan kemik yagmaz sizi kandirmislar, yok öyle birsey , gerceklesmesi mümkün degil.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kemo diyo işde , saçmalıyooo. 2018-04-13 18:59:49 @HAKAN

sahtekar geziyor, Ankaradan İsanbula güvende olmasaydı nasıl yürürdü? içi dışı yalan iiftira bunun.

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
seçmen 2018-04-13 18:58:47 @HAKAN

Oğulcuğu askerken n dedi? "onun silah tecrübesi yok Afrine gidemez" yeeh beee. şimdi kendisinin silah tecrübesimi varda gidiyor?
Birde utanmadan dünyaya afaroz ediyorr EEEYYY DÜNYA DUYUN GÖRÜN BİZ BURADA GÜVENDE DEĞİLİZ , BASKI ALTINDAYIZ, BİZİ KURTARIN" şimdi bu kılıçdaroğluna ne demeli? güvende değilse nasıl dolaşıyor her yeri?
bu adamAJAN kardeşlerim AJAN.

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
seyirci_izleyici 2018-04-13 17:36:43 @HAKAN

Kılıçdaroğlu asla gerçek yüzünü göstermiyor . ama belli oluyor beş para etmez adam. ağzından çıkanlara birde vucut diline bakın ne ok olduğunu anlarsınız.

Beğenmedim! (12)
Avatar
52 2018-04-13 19:13:21

tabi 16 sene türkiyeyi kılıçtaroğlu yönetti ve sizleri de işsiz aç açık bıraktı siktimin denyoları akp annelerize belli lki ço saygı duymuş onun için kılıçaroğlu gibi adam gibi adamı hasedemiyorsunuz müptezeler sizi hadiii ordannn*

Avatar
Vatandaş 2018-04-13 19:11:29

İktidardakiler güç zehirlenmesi yaşıyorlar Varsa yoksa CHP Varsa yoksa Bay Kemal. Bay Kemal mi iktidar? Hep ayrışma hep biz biz. İyi gideni biz yaptık, kötü oldu mu tek parti dönemi veya vesayet. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu FARKINDA MISINIZ? Gençlerimiz işsiz.Karamsar FARKINDA MISINIZ? Küçük ve orta ölçekli işletmeler Dolar/Euro önlenemeyen yükselişi nedeniyle yatırımlarını durdurdu ve işçi çıkartmaya başlayacak FARKINDA MISINIZ? Büyük patronlar bile borçları nedeniyle yapılandırma istiyor. FARKINDA MISINIZ? Esnaf siftahsız dükkan kapatıyor ve biriken kredi mal vergi prim borçlarını ödeyemiyor ne yapacağını şaşırdı FARKINDA MISINIZ? Emekli maaşını getiremiyor ve sağlık kesintilerinden ne kadar maaş aldığını bilmiyor FARKINDA MISINIZ? İşçi ve memur ay sonunu getiremiyor ek işte de çalışsa veya aile büyüklerinin yardımda alsa bile geçinemiyor FARKINDA MISINIZ? Çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Çektiği konut kredisini ve kredi kartı borçlarını ödeyemiyor Bankalara rehin durum da FARKINDA MISINIZ? Çiftçi tarımı bıraktı il ve ilçelerde köle gibi çalışıyor FARKINDA MISINIZ? Çıkardığınız KHK ile taşeron işçiler işsiz güçsüz kaldı çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Otomatiğe bağladığınız benzin ve motorin zamları nedeniyle iğneden ipliğe zamları getirdi FARKINDA MISINIZ? Mutfakta yangın var yangın FARKINDA MISINIZ? Kısacası milletçe perişanız FARKINDA MISINIZ? Tabii ki Tok açın halinden anlamazmış. Milletçe umutluyuz Sabır ve metanetle seçimi bekliyoruz. El mi yaman bey mi yaman sandıkta gösterecek İYİ günlere

Avatar
hadi 2018-04-13 18:16:03

tam bir istismar namazda gözü olmayanın ezanda kulagı olmaz misali,hacı bektaşıda mevlanayıda istismar işte en güzel örneğini yaşatıyorlar halka ve taraftarlarıda halka küfrediyor hiç tanımıyorlarmış gibi bay siyasiyi...

Avatar
AYDIN .. 2018-04-13 19:55:26

AYDIN denilen lağım faresi foseptik ..Taaa çocukluğundan bu yana babası beli olmayan piç kurusu fahişenin piçi bütün erkek fertleri tarafından TECAVÜZE UĞRAMIŞ çocukluğunda bu yaşına kadar tecavüz edilerek gelmiş .Şimdide çami helâlarında SAPIK İMAMLARA ,HACILARA ,HOCALARA ,SAPIK ÖLÜ YIKIYICILARINA KARILIK YAPIYOR Bu aydın denilen ibne sapık ve tecvüzcü imama karılık yaptığı gibi parklarda çami köşelerine ve alışveriş mekezlerinde ESRAR ,KOKOYİN ,MORFİN
N LENDİNİ SATIYOR YANİ KENDİNİ ZÜDÜRÜYOR HER ÖNÜ GELENLE YATIYOR ORMANLARDA AYDINI DÜZMEYEN YOK AÇIKCASI AYDIN İBNE VE AYDINDA HIV MİKROBU VARDIR ENSER VAKIFINDAKİLERİNDE TECAVÜZÜNE UĞRAMIŞTIR ..AYDIN İBNEDİR AYDIN TRAVESTİLİK YAPARAK PARA KAZANAN GÖT VERENİN TEKİDİR AYDININ KART VİZİTİ VARDIR PARAYI BASTIR AYDINI DÜZ .

Avatar
zafer 2018-04-13 21:25:14

kılıçtaroğlu vatan hainlerinin hırsızların fetönün metreslerinden bin kat iyidir bölüçü ve vatan haini değildir

Avatar
A 2018-04-13 23:04:19

Eyyyyy yalaka ciğeri beş para etmez hasbelkader sözde türkücüler,top kafalı futbolcular ve salak sanatçılar. .. Asker ziyareti nasıl yapılır dikkatle seyredip öğrenin hanzolar.