Ver mehteri: 2 kilo patlıcan satılınca bakan 'yangın söndü' dedi!

Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli, sebze meyve fiyatlarını düşürmek amacıyla hayata geçirilen tanzim satış noktaları projesiyle ‘çarşıdaki yangının şimdilik son bulduğunu’ savundu.

Ver mehteri: 2 kilo patlıcan satılınca bakan 'yangın söndü' dedi!

Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli, sebze meyve fiyatlarını düşürmek amacıyla hayata geçirilen tanzim satış noktaları projesiyle ‘çarşıdaki yangının şimdilik son bulduğunu’ savundu.

11 Şubat 2019 Pazartesi 18:27
Ver mehteri: 2 kilo patlıcan satılınca bakan 'yangın söndü' dedi!

Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli, sebze meyve fiyatlarını düşürmek amacıyla hayata geçirilen tanzim satış noktaları projesiyle ‘çarşıdaki yangının şimdilik son bulduğunu’ savundu.

Ankara Keçiören’de kurulan tanzim satış çadırını ziyaret eden Pakdemirli, “Bu organizasyon üreticiye karşı yapılmadı. Üreticide zaten 3 lira olan malı buralara getirdiğimiz zaman 8-9 liralara yiyorduk. Sistemde çok sayıda aracı var. Tedarik sistemindeki aracıları geçici olarak baypas ettik” dedi.

‘ÇARŞIDAKİ YANGIN SONA ERDİ’
Tanzim satış çadırında domatesin 3 lira, patlıcanın 4,5 lira, biberin 6 lira, soğan ve patatesin de 2’şer liradan satışa sunulduğunu belirten Pakdemirli, “Şimdilik ‘Çarşıdaki yangın sona ermiştir’ diyebiliriz” ifadesini kullandı.

Son Güncelleme: 11.02.2019 18:30
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
itfayeci yangin söndürdü!!!! :) 2019-02-11 18:54:20

Sigirlar icin cadir tiyatrosu!

Misafir Avatar
koç dingiline 2019-02-12 13:07:44 @itfayeci yangin söndürdü!!!! :)

Millet rahat oldugu icinmi 2 lira yüzünden 1 saat kuyrukda bekliyor?460 milyar dolar dis borc oluncami rahatlik oluyor. O borcu kim ödeyecek? Borc yiyen gelecegini yer! Anlasilan senin tuzun kuru !!!! Rantcilik böyle bir sey!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
koç 2019-02-12 09:08:53 @itfayeci yangin söndürdü!!!! :)

Türk halkının huzuru rahatı epey manyağa salağa sapığa batmış. bu ülkede kriz olunca kıçı ile oynayan sapıklar sevinçten havalara uçan hainler, bu ülkede huzur bolluk bereket rahatlık oluncada hayatları kararıor. pişmanlıklarını gizleyemeden açıkça saldırıp ne pislik yaratıklar olduklarını gösteriyorlar. bu ülkenin ekmeyini yiyip suyunu içip bu hükümetin hizmetinden faydalanıp ama nankörlik ve inkar edenlerin burnundan gelsin. geliyorda.

Beğenmedim! (7)
Avatar
AYŞE 2019-02-11 20:06:13

ALANLAR TANIDIKLARIDIR

Misafir Avatar
aileler.... 2019-02-12 09:48:28 @AYŞE

akp,ye ve yanındaki mhp.ve bbp.ye kesinlikle oy vermeyeceğiz..En yakın zamanda Allah bunları başımızdan uzaklaştırsın..inşaAllah..amin
BIKTIK SENDEN AKP. herşey sizde saraylar..uçaklar,,mercedesler sizde..milleette kuru soğan arkaasında haklarımız huzuru ilahi,de haram olsun..vebalimiz günahımız boynunuzda olsun..kesinlikle sizlere oy vermeyeceğiz..
biz TAŞ mı kaynatalım..sizde 550 çeşit yemekler yeyin ALLAHA REVA MI

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tekin Baran 2019-02-11 19:27:31

Gotumle guluyorum

Avatar
ahaaa 2019-02-11 20:52:00

kuyruklara geldik tühhhhh

Avatar
birde 2019-02-11 20:52:22

bu devirde

Avatar
Yalan dünya 2019-02-12 00:08:02

Dış, iç, hayvancılık tarım vs bütün politikaları yanlış iş başa düştü belki kabzımallık ta başarılı olurlar...iki güne kalmaz iflas....üretim.....her işin başı Üretim.üretmeden tüketimle dışa bağımlı Türkiye ..mahvettiler güzel ülkemi....

Avatar
Batuhan 2019-02-12 00:49:35

Bu gün.. M....s markete alış verişe gittim ..Sanki hafta sonu pek çok şeye %25 zam gelmiş.. Birde indirim falan reklamı yapıyorlar.. Bir kısım ürünü ucuzlatıp diğerlerine fark koyuyorlar galiba .. yemeyiz biz bunlar... VE AKP hala yangın söndü diyor .. SÖNMEMİŞ.. öyle görünüyorki daha yeni başlıyor.. İnsanları aldatmayın...

Avatar
ZEYDİ 2019-02-12 11:25:15

patlıcanla iş bitmiyor alacak paran olacak İŞ AŞ VARMI ÜNİVERSİTE MEZUNU İŞSİZLERDE BELKİDE 10 TL CEPLERİNDE YOK DALGA GEÇMEYİN. ENAYI MİLLET MI VAR ÜLKEDE GIDA YAMAYİ DE YASAKLAYIN MİLLET AÇ GEZSIN.