VİDEO | 'Seçimi kazanamazsak bizi kazığa oturtacaklar!'

Saray ittifakı Kahramanmaraş'ın Afşin ilçesinde de birlikte seçime girme kararı aldı. İttifaktaki AKP teşkilatı bu kararı kutlamak için diğer ortağı MHP'ye ziyarete gitti ve olanlar oldu...

VİDEO | 'Seçimi kazanamazsak bizi kazığa oturtacaklar!'

Saray ittifakı Kahramanmaraş'ın Afşin ilçesinde de birlikte seçime girme kararı aldı. İttifaktaki AKP teşkilatı bu kararı kutlamak için diğer ortağı MHP'ye ziyarete gitti ve olanlar oldu...

17 Ocak 2019 Perşembe 21:28
VİDEO | 'Seçimi kazanamazsak bizi kazığa oturtacaklar!'

Saray ittifakı Kahramanmaraş'ın Afşin ilçesinde de birlikte seçime gitme kararı aldı. İttifaktaki AKP teşkilatı bu kararı kutlamak için diğer ortağı MHP'ye ziyarete gitti ve olanlar oldu.

Afşin'in AKP’li Belediye Başkanı Mehmet Fatih Güven öyle cümleler sarf etti ki salondaki partilileri hem korkutarak tehdit etti hem de şaşırttı.

Güven konuşmasında "Cumhur İttifakı olarak Türkiye geneli yüzde 52'nin altına düşersek tahmin ediyorum ki bizi darağacına çekip kazığa oturtacaklar” dedi.

Odatv'nin paylaştığı görüntü şöyle:

Son Güncelleme: 17.01.2019 21:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Helal sana yalaka ! 2019-01-17 21:47:41

herif en azindan götüne girecegi kazigi biliyor

Misafir Avatar
TC ULTRA-KEMÂLİST 2019-01-20 14:33:37 @Helal sana yalaka !

SADECE KAZIĞA OTURTMAKLA KALMİCEZ !
BİLİYONUZ DEEL Mİ ? AQ SİYON ÇOCUKLARI !

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
salkimsacak 2019-01-18 10:30:31 @Helal sana yalaka !

Inanki size birsey yapmayacagiz yalnica caldiginizin hesabini vereceksiniz ,bu insanlari bos yere cikar icin 15 Temmuzda öldurdugunuz icin hesap vereceksiniz ,ölum size iyilik olur ömur boyu icerde hesap vereceksiniz hepsi bu,

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
vay anam vay 2019-01-18 09:41:50 @Helal sana yalaka !

bu haber doğru ise partinin birinin başkanı kazıklı voyvodalığa soyunmuş vay onun neferlerine kazıklı voyvodaları hayırlı olsun acuze yaratıklar tezek kokan mahlukatlar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hastir ordan p.c 2019-01-18 00:17:45 @Helal sana yalaka !

her seyiniz yalan, hayatiniz yalan ve hirsizlik. amk ibnesi sen kimsin de Türkün makamina göz diktin....hesabimiz cok feci görülecek demissin bu bir itiraf mi? ne kötülügü yaptinin itirafi mi? amk ibnesi, kaltagin dogurdugu.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Gres yaği benden, beleş !!!! 2019-01-17 23:29:49 @Helal sana yalaka !

Arkadas bunlar halka hizmetmi icinmi yoldalar , yoksa mafya örgütünemi? ne bu korku lan bu kic yalayicilari bu kadar korkuyorlarsa , halk ne yapsin?. Muhalefetden bir sey bekleyen yok zaten!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Dogru Söyler 2019-01-17 22:00:54

Korkunun ecele faydasi yok bre mahluk, öyle veye böyle yaptiklarinizin bedelini ödeyeceksin, madem sen kaziga oturmak istiyorsun, eyvAllah

Misafir Avatar
Firat 2019-01-18 00:29:23 @Dogru Söyler

Milletini satanlarin korkusu,hiçbir korkuya benzemez...!!

Beğenmedim! (0)
Avatar
TÜRK 2019-01-17 22:45:35

ulan , o kadar MHP li oturmuş aval aval bakıyor, hiçbiri demiyor ki, kıçınıza kazık girecek kadar ne yaptınız ulan bu millete .. bu işin içine bahçeliyle girdik, aslında hiç birimiz sizle ortaklığa falan razı değildik demiyor.. yuh ulan yuhh be...

Misafir Avatar
salkimsacak 2019-01-18 11:22:31 @TÜRK

onlar Mhp li degil ,satilmis vatan hainleri bal canaginda arta kalanlari yalariz diye umutlananlar ,vatani milliyetcilik maskesi altinda satanlar tipki osmanlinin sattigi gibi ,bize birsey olmasin gerisi fasafisi diyor

Beğenmedim! (0)
Avatar
Güneş 2019-01-17 22:30:56

Ekonomideki gelişmeler vatandaşta bir öfke yaratıyor. Bunun bir bedeli elbette olacak, koltuk sallanıyor, sallanıyor.

Avatar
ATEİST 2019-01-17 22:07:45

Kazıktan evel kellen gider serseri patron tayyip hepinizin kellesini alır hak ettiğini yere kanalizasyonlara süpürür .Dolayısı ile kazığa ıturacağını bildiğin halde niye tayyibin buruşmuş ,kokuşmuş çürümüş iğrenç götünü 16 senedir dilinle bokunu temizliyorsun öküz doğru dürüz bir parti bulsaydın . tayyip gibi üşütüğün bokunu yiyeceğine .

Avatar
Gereksiz 2019-01-17 22:28:24

Hain feto'nun talebeleri bunlar, rantçı ve çıkarcı bunlar koltuk sallanınca her şeyi deneler. Her türlü salvoyu atıyor, küçük ortak-ata bunları yiyor. Ülkücü kardeş bu tezgâha gelme.

Avatar
İsmet İnönü 2019-01-17 22:30:05

Bir memlekette, namuslu insanlar da en az namussuzlar kadar cesur olmadıkça, o memleket için kurtuluş yoktur.

Avatar
ATEİST 2019-01-17 22:10:24

Kazık danda daha kötüsü tayyip üşütüğü BEYİZBOL SOPASI SOKAR İĞREN GÖTÜNE İBNE OLURSUN Ohhh ne güzel olur öküz sana kim dedi gite akp tili ol diye umut ederim gerçek olur götüne kazık yersin