Flaş Haber
Kapat

VİDEO | Suç örgütü lideri Sedat Peker'den çağrı: 31 Mart seçimleri için silahlanın!

AKP'li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'a ve 'Cumhur İttifakı'na desteğini sıklıkla dile getiren Sedat Peker, seçim sonrası için destekçilerine "mutlaka silahlanın" çağrısında bulundu.

VİDEO | Suç örgütü lideri Sedat Peker'den çağrı: 31 Mart seçimleri için silahlanın!

AKP'li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'a ve 'Cumhur İttifakı'na desteğini sıklıkla dile getiren Sedat Peker, seçim sonrası için destekçilerine "mutlaka silahlanın" çağrısında bulundu.

04 Şubat 2019 Pazartesi 16:56
VİDEO | Suç örgütü lideri Sedat Peker'den çağrı: 31 Mart seçimleri için silahlanın!

AKP'li organize suç örgütü lideri Sedat Peker, İstanbul Ataşehir’de katıldığı bir restoran açılışında destekçilerine 31 Mart seçimleri için “silahlanmaları” ve “hazırlıklı olmaları” çağrısı yaptı.

Açılışını yaptığı mekanın önünde kurulan kürsüden seslenen Peker, “Seçimlerden sonra hem emperyalist güçlerin hem de onların ülkemizdeki uşaklarının bazıları şimdiden seçimlerle ilgili YSK tanımadıklarını söylüyorlar. Seçim sonuçlarına göre insanları partilileri sokağa dökecekler. Bunun amacı terör örgütü mensuplarının da o partilerin içine karışıp ülkeyi yakmaları ve yıkmalarıdır. Polisimiz askerimiz istihbaratımız güçlüdür buna izin vermez ancak Allah’a yemin olsun bu ülkenin evlatları da bu ülkenin sokaklarını karış karış koruyacaklardı kardeşlerim bu ülkenin bir karışını bile onlara vermeyeceğiz kardeşlerim” diye konuştu.

“Silah iyi insanların elinde olduğu zaman bir sigortadır güvencedir” diyen Peker, “Bu sebeple kardeşlerim imkanı olan arkadaşlarımız mutlaka ruhsatlı silahlar alsınlar. Mutlaka al tüfekleri alsınlar. Mutlaka hazırlıklı olsunlar kardeşlerim. Biz kötüye hazır olalım da iyi gelirse amenna” ifadelerini kullandı.

Peker, konuşmasında kendilerine zaman zaman ‘Siz kimsiniz neden konuşuyorsunuz?’ denildiğini belirtip “Kardeşlerim onlar bizim kim olduğumuzu bilmiyorlarsa ben söyleyeyim müsaadenizle… Biz bu vatanın delileriyiz kardeşlerim. Biz bu vatanın fedaileriyiz kardeşlerim. Bu vatanda herkes sussa da biz konuşacağız” ifadelerini kullandı.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
roja velad 2019-02-04 17:18:19

hodri meydan sedat peker oruspu çocuğu gelin lan geleceğin varsa göreceğinde var mapusane kaçkını it oğlu it gel uyuşturucu baronu karı pazarlayan pezevenk,kumarbaz,adi şerefsiz sana mı kaldı lan bu ülke sen kimsin ne okudun tahsilin ne sıfatın ne pezevenk sen orduda on başı bile olamazsın olsan olsan tuvaletçi olursun

Misafir Avatar
NİHAT GENÇ'İN VERYANSIN-TV YOUTUBE'DE AÇILDI !!!!! 2019-02-09 01:26:59 @roja velad

50.000 NO'LU ABONEYE ! BENDEN LAMBORGHINI AVENTADOR ARABA ! ;)
https://www.youtube.com/channel/UCLEhuU5yv0T4WBjntWoUSXw

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
NİHAT GENÇ'İN VERYANSIN-TV YOUTUBE'DE AÇILDI !!!!! 2019-02-09 01:26:07 @roja velad

30.000 NO'LU ABONEYE ! BENDEN LAMBORGHINI AVENTADOR ARABA ! ;)
https://www.youtube.com/channel/UCLEhuU5yv0T4WBjntWoUSXw

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
TÜM MEZHEP,TARİKAT,CEMAAT,ŞEYH,ŞIH,AĞALARIN TAA AQ 2019-02-08 20:59:06 @roja velad

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KEMÂLİST CEM-TV http://www.cemtv.com.tr/canli.php 2019-02-08 19:59:29 @roja velad

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
VATANSEVER CEMTV http://www.cemtv.com.tr/canli.php 2019-02-08 19:52:37 @roja velad

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
((( BU İBNEYİ KONUŞTURAN RECEP TAYYİP ERDOĞAN ))) 2019-02-05 22:10:34 @roja velad

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TÜRKİYEMİN TEK ''BEKA'' SORUNU ''AKP'' DİR !!!!!!! 2019-02-05 22:01:38 @roja velad

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BOTOX-SEDAT'IN MACERALARI !!!!!! 2019-02-05 19:23:59 @roja velad

ASKER KAÇAĞI PİS HÖTÖRÖF !!!!!!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
roja velad .............. 2019-02-05 13:43:22 @roja velad

Bir zamanlar ankarada kürt cemali diye bir külhan bey vardi, babaydi, gariban babasiydi, 1000kisilik mafya bozuntulari ile gezmezdi, cünki götünden korkusu yokdu ! Sirtini kimseye dayamaz kimseden medet ummazdi. Simdikiler birilerinin eteginin altinda dolasiyorlar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ROJA DENEN İTİN YAVRUSU 2019-02-05 10:29:18 @roja velad

SENIN GİBİLERİN GÖTÜNE SİLAHI SOKAR SONRA YALATIRIZZZ.... SENİN GİBİ KLAVYE KAHRAMANLARINI BİZ YERİN DİBİNE COK SOKTUK TERÖRİST YALAMASI ... MAYMUN....

Beğenmedim! (13)
Misafir Avatar
erkan 2019-02-05 02:28:52 @roja velad

sedat pyker denen pice artık gereken yapılma zamanı gelmiştir....

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Bozkurt 2019-02-05 00:40:34 @roja velad

Sedat PEKER denilen iti, hesaba almayın! Çakal her zaman çakaldır!!!

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
söyleyene degil yöyletene bakin!!! 2019-02-05 00:27:35 @roja velad

a ka pe baskani devletin bekasi derken kendisi icine sicti! Adalet hak hukuk mezarlikda , nerde bu devletin kolluk gücleri?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Dayanisma ! 2019-02-05 00:23:50 @roja velad

Tayyipin devleti getirdigi duruma bakarmisiniz , mafya elamanlarina muhtac olmus bir devlet yerin dibine batsin! Hakikaten türkiyenin beka sorunu var! Demokrasimi yoksa suc örgütleri cetesimi?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
anti mafya 2019-02-04 23:17:55 @roja velad

la bu amcık hoşafı suratlı pezevenk düne kadar karaköy keranesi önünde peçete satarak geçinirken mhp mafyası tarafında palazlanmış kendini bi bok sanmaya başlamıştır amına koduğumun lavuğu o silahları alıp o botokslu götüne sokmasını biliriz pezevenkten olsa olsa kıç yalayıcı olur

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
salkimsacak 2019-02-04 19:30:31 @roja velad

Silahina sokayim sana bir sey olmasin Sedat ,sen bu botoxu nerde yaptirdin yazda bizde gidelim

Beğenmedim! (1)
Avatar
Muhalif 2019-02-04 17:40:58

Kimsenin eli armut toplamıyor. Allah göstermesin öyle bir durum olursa önce kendisi kaçacak delik arar. Sırtını belli ki derin devlete dayamış. Söyledikleri basbayağı silahlı isyana teşvik suçu. İç savaştan nemalanmaya çalışıyor. Savcılar bunu soruşturacak cesareti gösterebilecekler mi görelim. Türkiyeyi arap ülkeleri ile karıştırmasın.

Misafir Avatar
hadi bakalim 2019-02-04 21:13:59 @Muhalif

Türk Milletinin evlatlari Türk postuna bürünmüs ermeni piclerini bekliyor.
meydan burda

Beğenmedim! (18)
Avatar
KORKAK HERİF 2019-02-04 18:02:12

DEMEK Kİ AKP SEÇİMDE KAYBEDECEK. DURUM KORKUSU.

Misafir Avatar
ella mono 2019-02-05 02:22:25 @KORKAK HERİF

kesin kaybedecekki göt korkusu başladı en son yapacakları iş silahlı çatışma o sedat peker denen piç gebertilmeli hatta başı silindirle ezilmeli anasını skyiim sedat pekerin

Beğenmedim! (0)
Avatar
işte bu rezilin efendiside 2019-02-04 17:19:40

bir zamanlar bunun gibi kükrüyordu.ne oldu:Her gün bize sövüyor, her gün yalan söylüyor. Peki kimdir bu gafil? Kendisine Cumhurbaşkanı diyen Erdoğan; be hey densiz, be hey kanun tanımaz, ahlak bilmez! Sen Cumhurbaşkanısın, sen devletin başısın! Ne geziyorsun meydanlarda? Bizimle ne uğraşıyorsun? Biz zalim Esad'a çok şükür 'kardeşim' demedik, ailecek tatile çıkmadık. Hele hele Kandil'in yolunu hiç bilmedik. Kandil'in tavizsiz havarisi, Ermeni hısmı, Türklüğün yaşayan düşmanısın Kaynak Yeniçağ: Bahçeli'nin bu sözleri paylaşım rekorları kırıyor

Avatar
BARLAS 2019-02-04 18:17:55

SEDAT DENEN PIC SENI LINC EDECEGIZ SENIN GUNUNDE YAKLASTI YAVSAK YALAMA.

Misafir Avatar
erow 2019-02-05 02:24:49 @BARLAS

eğer öyle bir şey yazpsın sedat pekyin evıni taramazsam sıksınlerrrr

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
erow 2019-02-05 02:23:56 @BARLAS

eğer öyle bir şey yazpsın evıni taramazsam sıksınlerrrr

Beğenmedim! (1)
Avatar
Bu sozler millet ittifaki tarafindan 2019-02-04 17:30:44

y gelse idi kiyameti koparirlar yuzde elli'yi darbeci ilan ederlerdi.

Misafir Avatar
Bozkurtlar 2019-02-05 00:32:35 @Bu sozler millet ittifaki tarafindan

Bu sedat peker denilen şerefsiz; AKP-MHP arasında dolaşan FİNO KÖPEĞİ şerefsiz!

Beğenmedim! (1)
Avatar
45 lik. 2019-02-04 18:09:03

O GÜN İNŞALLAH KARŞILAŞIRIZ....... 45 lilikle anlına değil,iki gözün ortasına geleceğim...........

Misafir Avatar
erol 2019-02-05 02:26:04 @45 lik.

sedat piçi karşına çıkarsa meyrmi manyağı yap şerefsizi sana yemek ısmarlarım

Beğenmedim! (0)
Avatar
valla 2019-02-04 18:03:21

kukremiş ...............halkın iradesine ipotek koymaya çalışıyor lokmaları dağıtmış halka lokma bitene kadar yav heheeeeee