Yalova’da anketler ne diyor: CHP-AKP makası 8 puan açıldı

CHP’li Yalova Belediye Başkanı Salman, altı ayda bir, iki ayrı firmaya anket yaptırdığını, son duruma AKP ile aralarındaki farkın 8 puana çıktığını belirterek, “Bu beni mutlu ediyor mu, en az fark 10 puan olmalı” dedi.

Yalova’da anketler ne diyor: CHP-AKP makası 8 puan açıldı

CHP’li Yalova Belediye Başkanı Salman, altı ayda bir, iki ayrı firmaya anket yaptırdığını, son duruma AKP ile aralarındaki farkın 8 puana çıktığını belirterek, “Bu beni mutlu ediyor mu, en az fark 10 puan olmalı” dedi.

13 Nisan 2018 Cuma 09:56
Yalova’da anketler ne diyor: CHP-AKP makası 8 puan açıldı

Yalova Belediye Başkanı Vefa Salman, sosyal demokrat belediyeciliğin dünyadaki bütün motiflerini kentte sergilediğini belirterek, altı ayda bir yaptırdığı anketlere göre, AKP ile aradaki farkın CHP lehine 8 puan açıldığını, bunun en az 10 puan olmasını hedeflediğini bildirdi.

Vefa Salman, YURT Gazetesi’ne yaptığı açıklamada, Yalova’daki çalışmalarını şöyle anlattı:

“Sosyal demokrat belediyeciliğin dünyadaki bütün motiflerini Yalova’da sergilediğimi düşünüyorum. Her doğanın evine tarafımızdan gidiliyor, hastalığında evinde ya da hastanede, ambulansla sevkte, maddi manevi yardımlar yapılıyor. Bizzat ben haftada 3-4 gün hastaneye giderim. Cenaze hizmetleri daha önce paralıydı, bedava yaptım. Engelli vatandaşlara yönelik engelsiz cafe projesini devreye soktuk. Orada Çölyak mutfağı ile ödül aldık. Çocuk parklarını 35’den 90’ı çıkardık. Ulaşım sıkıntılıydı işler hale getirdik. Kente bisiklet yolu kazandırdık.

2019 HEDEFİ VE ANKETLER

Vefa Salman, 2019 hedefine yönelik soru üzerine, kentte altı ayda bir, iki ayrı firmaya anket yaptırdığını açıkladı. Salman, şunları kaydetti:

“AKP’nin yaptığı ankette de kendi yaptığım ankette de bir sene önce altı puan olan fark, altı ay önce sekiz puana çıktı. AKP’de görev yapan tanıdığımız insanlar var. Onlar da bilgiyi veriyor. Aynı şekilde teyit ediyorlar. Bu beni mutlu ediyor mu, fark en az 10 puan olmalı.”

‘Aday olacak mısınız?’ şeklindeki soruya da Salman, “Halk istedikten sonra devam” yanıtını verdi.


 

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
CHP KAZANACAK 2018-04-13 09:59:14

artik CHP zamani

Misafir Avatar
artik CHP zamani 2018-04-13 22:36:20 @CHP KAZANACAK

asgeri ucret aclik sinirinin altinda
aclik siniri bin 871 tl
yoksulluk siniri 5 bin 229 tl

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp nin sat sat yea politikasi iflas etti 2018-04-13 22:35:23 @CHP KAZANACAK

millet et yiyemiyor millet borc bataginda dolar euro uctu tl deger kaybetti
akp 1 tane fabrika kurdumu ??? yooo
artik yerli milli CHP zamani

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ege 2018-04-13 11:43:54 @CHP KAZANACAK

chp yiyici ve yiyenlerede göz yumucu bir partidir. chp zulüm partisidir. chp li olanlar işe giriyordu . AKP nin sahip olduğu belediyelerde her kesimden insan çalışıyor inanç farkı sorulmuyor. başı açık başı örtülü herkes çalışıyor. CHP nin Sahip olduğu belediyelerde ATAŞEHİR belediyesi örnek yüzlerce çalışan var bir tane başörtülü bayan yok. İŞBANKSI ha kesa. bunalarda eşiitlik falan yok bunlar numaracı. chp li olmayana hayat hakkı yok. chp baraj altında kalmalı.

Beğenmedim! (9)
Avatar
HAKAN 2018-04-13 15:53:15

CHP AMA KOALISYONLA AMA DEĞIL.IKTIDAR OLACAĞI KESIN.HABURDA ,OSLODA ,DOLMABAHÇEDE PKK ILE MASAYA OTURANLAR
CHP YE MILLIYETÇILIK SERZENIŞIYLE ELEŞTIREMEZ.O DALLAMALAR ONCE HABURA OSLOYA DOLMABAHÇEYE BAKACAK.DUN MEG-RI,MEGRI BU GÜN YAYLALARI SÖYLEYENLE BERABER OLANLARIN NE KADAR MILLI OLDUĞU BELLI OLUYOR.DEMOKRASI,VATAN SEVGISI INSANLIKTAN ANLAMAYANLARA BEN NE ANLATIYORUM YAHU.

Avatar
Taka61 2018-04-13 14:40:38

Halk bıktı aydınlık gelecek istiyor halk iş istiyor milyonlarca üniversite mezunu iş istiyor Buda iyi partiyle olacak Allah'ın izniyle

Avatar
Vatandaş 2018-04-13 17:17:51

Güç zehirlenmesi yaşıyorlar Varsa yoksa Bay Kemal. Bay Kemal mi iktidar? Hep ayrışma hep biz biz. İyi gideni biz yaptık, kötü oldu mu tek parti dönemi veya vesayet. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu FARKINDA MISINIZ? Gençlerimiz işsiz.Karamsar FARKINDA MISINIZ? Küçük ve orta ölçekli işletmeler Dolar/Euro önlenemeyen yükselişi nedeniyle yatırımlarını durdurdu ve işçi çıkartmaya başlayacak FARKINDA MISINIZ? Büyük patronlar bile borçları nedeniyle yapılandırma istiyor. FARKINDA MISINIZ? Esnaf siftahsız dükkan kapatıyor ve biriken kredi mal vergi prim borçlarını ödeyemiyor ne yapacağını şaşırdı FARKINDA MISINIZ? Emekli maaşını getiremiyor ve sağlık kesintilerinden ne kadar maaş aldığını bilmiyor FARKINDA MISINIZ? İşçi ve memur ay sonunu getiremiyor ek işte de çalışsa veya aile büyüklerinin yardımda alsa bile geçinemiyor FARKINDA MISINIZ? Çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Çektiği konut kredisini ve kredi kartı borçlarını ödeyemiyor Bankalara rehin durum da FARKINDA MISINIZ? Çiftçi tarımı bıraktı il ve ilçelerde köle gibi çalışıyor FARKINDA MISINIZ? Çıkardığınız KHK ile taşeron işçiler işsiz güçsüz kaldı çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Otomatiğe bağladığınız benzin ve motorin zamları nedeniyle iğneden ipliğe zamları getirdi FARKINDA MISINIZ? Mutfakta yangın var yangın FARKINDA MISINIZ? Kısacası milletçe perişanız FARKINDA MISINIZ? Tabii ki Tok açın halinden anlamazmış. Milletçe umutluyuz Sabır ve metanetle seçimi bekliyoruz. El mi yaman bey mi yaman sandıkta gösterecek İYİ günlere

Avatar
Memduh 2018-04-13 15:47:29

Pic aydin pic aydin pic aydin pic aydin pic aydin pic aydin pic aydin.

Avatar
Aydin 2018-04-13 12:08:28

Git demirtaşi ziyaret et.yok olurmu dersin ben enayiyimmi dersin.o zaman chp 'nin yanlış politikalarını elestirecen

Misafir Avatar
mg 2018-04-13 15:26:24 @Aydin

Aydın iti Yılmaz Büyükerşen için yazdıklarını buraya yapıştırmışsın. ama hatalı olmuş dön bak istersen. belki düzeltirsin. ayı oğlu ayı.

Beğenmedim! (0)
Avatar
AYDIN .. 2018-04-13 19:41:13

Orospu piçi aydın ,eşolueşek aydın babasının kim olduğu beli olmayan aydın küçükkene ailesinin erkek feretleri tarafından bu yana tecabüze uğramış İBNE GÖT VEREN Aydın travesti aydın camilerdeki ve Sapık imamlara avratlık yapan aydın kendini uğuşturucu için çami helalarında ,köşelerinde sapık tecavüzcü imamlara düzdürten aydın ..park köşelerinde kendini uğuşturucu için satan göt veren aydın ..meclisteki akp tili sözde vekillere kendini düzdürten puşt götveren ibne aydın ..şehlere çşıhşara ,sapık imamlara tarikatcılara akp tili cemaate ENSER VAKIFINDAKİ SAPIK İMAMLARA ,ÇALIŞANLARA avratlık yapan Düzdürten aydın götü faraş olmuş ..ibne aydın ..daha bir kaç gün önce ormanda tam 8 kişiye götünü düzdürten AYDIN TRAVESTİ AYDIN ..EROYİN ,MORFİN ,ESRAR İÇİN AKPTLİ HERKEZE KENDİNİ DÜZDÜRTEN AUDIN ..AKP vekillere karılık yapan AYDIN ..sözde babası kendine küçüklüğünden bu yana tecavüz eden sapık sözde babanın tecavüze uğrayan AYDIN ..ENSER VAKIFINDAKİ bütün çalışan ..SAPIK İMAMLARIN ,HACILARIN ,HOCALARIN ,SEX KÖLESİ AYDIN ..KART VİZİTŞİ AYDIN ..TECAVÜZE ÇOCUKLUĞUNDAN BU YANA UĞRAMIŞ İBNE AYDIN.

Avatar
AYDIN .. 2018-04-13 19:43:01

Orospu piçi aydın ,eşolueşek aydın babasının kim olduğu beli olmayan aydın küçükkene ailesinin erkek feretleri tarafından bu yana tecabüze uğramış İBNE GÖT VEREN Aydın travesti aydın camilerdeki ve Sapık imamlara avratlık yapan aydın kendini uğuşturucu için çami helalarında ,köşelerinde sapık tecavüzcü imamlara düzdürten aydın ..park köşelerinde kendini uğuşturucu için satan göt veren aydın ..meclisteki akp tili sözde vekillere kendini düzdürten puşt götveren ibne aydın ..şehlere çşıhşara ,sapık imamlara tarikatcılara akp tili cemaate ENSER VAKIFINDAKİ SAPIK İMAMLARA ,ÇALIŞANLARA avratlık yapan Düzdürten aydın götü faraş olmuş ..ibne aydın ..daha bir kaç gün önce ormanda tam 8 kişiye götünü düzdürten AYDIN TRAVESTİ AYDIN ..EROYİN ,MORFİN ,ESRAR İÇİN AKPTLİ HERKEZE KENDİNİ DÜZDÜRTEN AUDIN ..AKP vekillere karılık yapan AYDIN ..sözde babası kendine küçüklüğünden bu yana tecavüz eden sapık sözde babanın tecavüze uğrayan AYDIN ..ENSER VAKIFINDAKİ bütün çalışan ..SAPIK İMAMLARIN ,HACILARIN ,HOCALARIN ,SEX KÖLESİ AYDIN ..KART VİZİTŞİ AYDIN ..TECAVÜZE ÇOCUKLUĞUNDAN BU YANA UĞRAMIŞ İBNE AYDIN.