Yargıtay'dan beklenen 'cemevi' kararı

Yargıtay, cemevlerinin ibadethane olduğuna ve elektrik faturalarının da diğer ibadethaneler gibi devlet tarafından karşılanması gerektiğine hükmetti.

Yargıtay'dan beklenen 'cemevi' kararı

Yargıtay, cemevlerinin ibadethane olduğuna ve elektrik faturalarının da diğer ibadethaneler gibi devlet tarafından karşılanması gerektiğine hükmetti.

28 Kasım 2018 Çarşamba 17:36
Yargıtay'dan beklenen 'cemevi' kararı

Avrupa İnsan Hakları Mahkemesi’nin (AİHM) 2014 yılında cemevlerinin ibadethane olduğuna ilişkin verdiği kararın ardından bir karar da Yargıtay'dan geldi.

Cem Vakfı’nın açtığı davada Yargıtay, AİHM gibi cemevlerinin ibadethane olduğuna, tıpkı diğer ibadethaneler gibi elektrik faturalarının da devlet tarafından karşılanması gerektiğine hükmetti.

Avukat Ulaş Çam Sendika.Org’a yaptığı açıklamada, "Önemli bir karar, uzun zamandır bunun peşindeydik. Beklentimiz bundan sonrası adına yasal düzenleme. Yasal düzenleme olursa hepimiz adına olumlu bir gelişme olur.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Uygur Atakan 2018-11-28 18:45:37

Arkadaslar bir kerede dogruya dogru demesini ögrenelim.
Dogru kimden gelirse gelsin dogrudur, kötülük kimden gelirse gelsin kötüdür.
Güzel ve dogru ve bir o kadarda gecikmis olsada ayakta alkisliyorum bu güzel haberi.
Bu güzellikte emegi gecek tüm iyi insanlara saygilarimi sunuyorum.

Avatar
gazihan 2018-11-28 18:09:17

Gec kalinmis ve yerinde bir karar

Avatar
ülkücü aydın 2018-11-28 17:47:26

yıl olmuş 2018..teknoloji çağındayız Alevilerin hakkı yeni veriliyor.sonra Aleviler niye hep chp'li..Türkiyede SAĞDUYU'nun en büyük hatalarından biri buydu.yeni uyanmışlar.Alevi candır can

Misafir Avatar
Sader Dase 2018-11-28 20:01:10 @ülkücü aydın

aman ha sünniler gibi camimiz borcu vardır deyip sizde mescidimizin borcu vardır deyip dilenmeyin.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Sader Dase 2018-11-28 20:00:03 @ülkücü aydın

alevi sapına kadar atatürkün partisi olduğu için chpye oy verir.

Beğenmedim! (1)
Avatar
osmanlidan günümüze yahudilerin provakasyonlari 2018-11-28 22:06:06

yahudiye soru:

insanlari cok meraklandiran su seyi aciklarmisiniz: Bunun hilesi yada tilsimi nedirki sizden nefret eden müslüman ülkeler ile cepecevre sarilmis olmaniza ragmen ISIS size neden digerlerine saldirdigi gibi saldirmiyor oysaki birinci düsmani sizsiniz ama ne komikdirki ISIS yani basindaki israyile saldirmiyor sadece müslüman öldürüyor? nasil oluyorda yani basindaki israyile bir fiske bile vurmuyor ama avrupa,rusya,amerika,latinamerika..vs..vs eylemler yapip hiristiyanlarida öldürüyor?

yavuz ile sah ismaili birbine kirdiran yahudi tohumlari bos durmuyor

Avatar
helal olsun avukatim 2018-11-28 17:59:30

Helal olsun sana avukatim alevilerin kalbine altın harflerle ismini yazdırdın yolun açık olsun

Avatar
oda tv de götveren cikti 2018-11-29 10:05:47

Alevi ve Sunni Müslümanlarin birlikteligi oda tv denen karanlik yapinin götüne kazik sokmus olmaliki bu güzel haberi oldukca kancikca vede provakatif vede öfkeli bir bircimde cok alcakca bir baslikla manset yapmislar .
Bundan böyle, oda tv nin sayfasina, töbeki bakarim...
Gec oldu ,bunu anlamam ve onlarin gercek yüzünü görmem.
Artik oda tv nin karanlik yapilarin güdümünde olduguna dair kafamda zerre kadar süphe kalmadi...
Alevi ve Sunni Müslümanlari birbirine kiskirtmak icin her türlü kahpeligi yapan cok serefsiz bir olusum...

Avatar
Cahil 2018-11-28 21:05:18

ULAN SECIM NELERE KADIRSIN BIZ ALEVILERI DEVLET KADROLARINA ALMIYORUZ DIYEN AKP KILICDAROGLUNUN DOGRULARINA CEZA KESEN HAKIMLER AKP HAKIMLERI CEMEVI ELEKTRIK FATURASI ODEYECEK OYLEMI YAKINDA DEDE DE ATARLAR SEYH SIH DEDE EBE ISTE SANA TURKIYE BU KAFAYLA UZAYA YOL DEGIL MIRACA ISINLAMA BILE YAPARLAR ULKUCU AYDIN GECMIS GELECEGIN AYNASIDIR VE TARIH TEKERRURDEN IBARETTIR ALEVI HAKLARINI OGRENMEK ISTIYORSAN MALATYADA ULKUCULERIN ALEVILERE CORUMDA SIVASTA NELER YAPMIS BIRAZ ANLAT ISTERSEN VE KIM ICIN YAPMIS ACABA AMERIKAN GLADYOSU OLDUGU ICINMI ONUDA YAZ

Avatar