banner87

Yazıcıoğlu'nun ölüm yıl dönümünde Kılıçdaroğlu'ndan anlamlı mesaj

CHP lideri Muhsin Yazıoğlu için sosyal medyada anlamlı bir mesaj yayınladı.

Yazıcıoğlu'nun ölüm yıl dönümünde Kılıçdaroğlu'ndan anlamlı mesaj

CHP lideri Muhsin Yazıoğlu için sosyal medyada anlamlı bir mesaj yayınladı.

25 Mart 2018 Pazar 11:42
Yazıcıoğlu'nun ölüm yıl dönümünde Kılıçdaroğlu'ndan anlamlı mesaj

25 Mart 2009'da helikopterin düşmesi sonucu hayatını kaybeden BBP lideri Yazıcıoğlu 9. ölüm yıl dönümünde anıldı.

Sosyal medyadan duygularını dile getiren Kılıçdaroğlu,

'Aramızdan ayrılışının 9. yıl dönümünde Musin Yazıcıoğlu'nu rahmetle anıyor, şüpheli ölümünün aydınlatılması için de adalet mücadelemizin devam edeceğini yineliyorum...' şeklinde mesaj yayınladı.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Deniz 2018-03-25 12:12:55

Maras alvevi katliamini planlayan bir katildir yazicioglu..

Avatar
Antalyalı Attalos 2018-03-25 12:19:17

Yav rahmet dileyecek adammı kalmadıda bu tescilli faşist e rahmet diliyorsun Kılıçdaroğlu.Rahmete kurban olsun.Saçmalıyorsun bazen sende.

Misafir Avatar
Antalyalı Attalos 2018-03-25 16:31:09 @Antalyalı Attalos

Hadi be diye bana cevap yazan orospu çocuğu.Sen kimsinde beni aranıza alıyorsun.Yazacaksan adam gibi yaz küfür etme,avradını bana düzdürme burada şerefsiz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hadi be 2018-03-25 14:09:55 @Antalyalı Attalos

attalos ananı becerende angulustu ama biz seni aramıza aldık çünkü suç sende yok iki kişinin isteğiyle sana sorulmadan dünyaya geldin

Beğenmedim! (1)
Avatar
FasoKemo 2018-03-25 15:24:01

Alcak kemo it kemo coluk cocugun kanina girenleri anar oldun serefsiz yavsak,seni tayyo ve bahceli ......

Avatar
Cahil 2018-03-25 12:13:16

SIMDI YO YA KAHRAMAN ILAN EDIN PEKI O ZAMAN BUYUK BIRLIK PARTISINI FETULLAH GULEN MUHSIN YAZICIOGLUNA MHP YI EKARTE ETMEK ICIN KURDURDUYSA NE DIYECEKSINIZ YANI AKP YE IKTIDAR YOLUNU ACMAK ICIN HANI HERKES KAOS PLANI CIZERYA BENDE BIR KAOS PLANI CIZDIM YA BBP DE BIR FETO KLASIGIYSE DIGERI GIBI

Avatar
Reis üşüyor 2018-03-25 12:23:20

Bir önceki parti başkanı seçim kabinesine yama bakan oldu şimdiki başkanı saltanat kayığına binmeye çalışıyor ayıptır ayıp siyaset bu kadar ucuz mu? Reis ailesine sahip çıksanıza katil veya katillerinin bulunması için çaba göstersenize. Reis üşüyor musun? İYİ günlere

Avatar
Şimdi CHP zamanı 2018-03-25 13:11:32

Muhsin yazıcıda kimmiş.

Avatar
destici aras 2018-03-25 14:08:16

kesin kendi içinden koltuğunda gözü olan bir yavsak bu gezileri ihbar etti o yavsakta belli oldu

Avatar