banner87

Yeni Bakan 'uykucu' AKP'li vekilin kızı çıktı

Çalışma, Sosyal Hizmetler ve Aile Bakanı Zehra Zümrüt Selçuk 59. Hükümet Kültür ve Turizm Bakanı, TBMM 22. ve 23. Dönem AKP Aydın milletvekilli Atilla Koç'un kızı çıktı. YURT Gazetesi yazarı Adnan Bulut twitter hesabından Koç'un 'uykucu'luğunu hatırlattı.

Yeni Bakan 'uykucu' AKP'li vekilin kızı çıktı

Çalışma, Sosyal Hizmetler ve Aile Bakanı Zehra Zümrüt Selçuk 59. Hükümet Kültür ve Turizm Bakanı, TBMM 22. ve 23. Dönem AKP Aydın milletvekilli Atilla Koç'un kızı çıktı. YURT Gazetesi yazarı Adnan Bulut twitter hesabından Koç'un 'uykucu'luğunu hatırlattı.

10 Temmuz 2018 Salı 00:10
Yeni Bakan 'uykucu' AKP'li vekilin kızı çıktı

Adnan Bulut, "Akp’nin ilk döneminde sürekli uyuyan bir bakan vardı ya; Atilla Koç. Anımsadınız mı? Yeni Çalışma, Sosyal Hizmetler ve Aile Bakanı Zehra Zümrüt Selçuk, Atilla Koç’un kızı. İnşallah babası gibi sürekli uyumaz" temennisinde bulundu.

İşte o tweet:

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
MIRO 2018-07-10 01:24:41

Babasinin kizi demeyin cunku babasinin uykudan zamanimi vardiki kariyi becersin. Kizin babasi bakkal osman efendi

Misafir Avatar
iyi oturdu muhalefete 2018-07-10 09:24:44 @MIRO

KOMİK BU MUHALEFET VE YANDAŞI GAZETLER BE. vAllahi çok komikler.
bir zaman bir bakan çok başarılı ama yandaş gazeteler beğenmiyor. adam demiş ben denizin üstünde yürüyeceğim bu yandaş mecburen benim bu yaptığımı beğenecek. adam gerçekten denizin üstünde yürümüş. ama yandaş basının başlığı aynen şu BAKANA BAK BAKANA DAHA YÜZME BİLMİYOR. ulan gavatlar sen düz yolda yürüyemiyorsun adam denizde yürüyor batmadan hala kılıf uyduruyorsunuz.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
komşuda düğün var 2018-07-10 09:05:40 @MIRO

Komşuda düğün var evin cadılarını düğüne çağırmamışlar. cadılar pencereden bağırıyor bak helle oyunda bilmiyorlar, hele şu barın başını çekene bak hiç yakışmıyor, yanındakinin hiç makyajı yok, onun yanındaki elbiseyi başkasından almış, barın sonundaki ne kadar da uzun boylu yakışmamış. aaa seyircilere bak hepsi bir birine benziyor. biz nlardan daha yakışılıyız güzeliz. ... bu cadıların aynısı bu chp değilimi şimdi?

Beğenmedim! (3)
Avatar
kızıda uyusun amg 2018-07-10 00:48:35

ç

Avatar
S.Akçay 2018-07-10 14:28:01

Her pis işi Allah'a dine imana bağlayan şerefsizler toplumu dinden soğuttunuz.tuvalette musluk bozulsa Allah'a bağlayan ama üreten doğru üretimi takan doğru taktımı sorgulamayan serefsizler kendimizden vazgeçtik dini Allahı sizden kurtaramıyoruz.

Avatar
Lahey 2018-07-10 07:21:24

Masa örtüsünü başına dolamış....bunlar buzi her yerde iyi temsil eder yobaz takımı

Misafir Avatar
Yanıt: @Lahey x------VAK VAK 2018-07-10 09:07:25 @Lahey

nıt: @Lahey x*************leyleyin ömrü VAK VAK İLE GEÇER. lahey sizinde ömrünüz HAİNLİK KÜSTAHLIK İÇİNDE GEÇİYOR ÖYLECE GEBERİP GİDECEKSİNİZ KİNCİLER , SİNDİRİMSİZLER SİZİ. CEHENNEME KADAR GİDECEKSİNİZ İŞTE ORASI SON DURAĞINIZ.

Beğenmedim! (6)
Avatar
uyukuda olan chp 2018-07-10 10:04:36

Türkiyenin ilk Başkanı Recep Tayyip Erdoğan için İzmir'de 101 pare top atışı yapıldı. Külliyede yapılan Göreve Başlama Töreninde ise Başkan Erdoğan dualarla göreve başladı. Seçim öncesi rakı ve şampanyalarla farklı kutlama planları yapan CHPli seçmenin hayalleri ise bu görüntülerle suya düştü.

Misafir Avatar
gülün adı 2018-07-10 10:22:29 @uyukuda olan chp

ortadoğu diktatörleri hep böyle gösterişçidir zaten. afrikalı diktatörlerle komedi show çok başarısızdı kendiniz çaldınız kendiniz oynadınız.bu ülkede sadece müslümanlar yok cahil dinci faşistliktir bu.devlet dincilik yaparsa sonu ortadoğunun berbat ülkeleri gibi olur.

Beğenmedim! (0)
Avatar
tıs 2018-07-10 10:24:53

babası gibi boyunun yana yamutmasında sürekli uyuyacağı belli

Avatar