'Yeni bir devlet kuruyoruz' diyen Ayhan Oğan'ın yeni görüntüleri ortaya çıktı

"Yeni bir devlet kuruyoruz. Beğenin beğenmeyin, lideri de Recep Tayyip Erdoğan” diyen AKP eski MKYK üyesi Ayhan Oğan’ın yeni görüntüleri ortaya çıktı

'Yeni bir devlet kuruyoruz' diyen Ayhan Oğan'ın yeni görüntüleri ortaya çıktı

"Yeni bir devlet kuruyoruz. Beğenin beğenmeyin, lideri de Recep Tayyip Erdoğan” diyen AKP eski MKYK üyesi Ayhan Oğan’ın yeni görüntüleri ortaya çıktı

06 Ağustos 2017 Pazar 20:26
1943 Okunma
'Yeni bir devlet kuruyoruz' diyen Ayhan Oğan'ın yeni görüntüleri ortaya çıktı

Ayhan Oğan, Ülke TV’de katıldığı bir programda, “Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu Atatürk değildir, TBMM’dir” diyor.

Ne olmuştu?

Eski AKP MKYK üyesi ve Sivil Alan Platformu Başkanı Ayhan Oğan’ın “Biz yeni bir devlet kuruyoruz. Beğenin beğenmeyin bu devletin kurucu lideri Tayyip Erdoğan’dır. Yapılan Yüksek Askeri Şûra (YAŞ) yeni bir TSK’nin inşasıdır. Biz vesayet düzenini yıktık” sözleri tartışma yaratmış ve tepki toplamıştı.

Başbakan Yıldırım, Oğan'ın sözleriyle ilgili “Kimin ne söylediğinin önemi yok, bazı televizyon programcılarının, yorumcularının söylediği laflar, bizim partimizi bağlamaz” demişti.

Ayhan Oğan'a tepki gösteren Bahçeli ise, “Yeni bir devlet kuruyoruz ağzının kirli bir FETÖ ağzı, aynı zamanda manda ve himaye arayan ihanet ortaklarının karanlık bir arayışı” olduğunu söyledi.

Tepkilere Twitter hesabından karşılık veren Ayhan Oğan 16 Nisan itibarıyla yeni bir sürecin başladığını dile getirerek, “Bunu engellemeye kimsenin gücü yetmeyecektir. Siyasi tarih bunu şöyle yazacaktır: Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk, kurucu partisi CHP’dir. İkinci kurtuluş, Türkiye’nin tam bağımsız, halkın devleti olarak dizayn edildiği, kurumsal yapıya kavuştuğu sürecin lideri de Recep Tayyip Erdoğan ve onun yanında saf tutan siyasi liderlerdir. Ve o kurtuluşun partisi de AK Parti’dir. 15 Temmuz gecesi tanklar havalimanını kuşattığında halkla direnmek varken kaçıp giden CHP liderini sorgulayın” ifadelerini kullandı.


Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 06.08.2017 20:56
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
bir bilen 2017-08-06 21:19:15

bunlarin amaci milleti din ile afyonlayip ki o din uydurulmus emevi dinidir hadis agirlikli musrik din,kanitlari sayisizca Kurani kerimde belirtilmistir,kendilerine kole etmek,laiklikten rahatsiz olmalari laiklik onlari onunde engel. Laikligi kaldirmadan milleti kolelestiremezsin,bakin musrikler insan haklarina saldirir,insan haklarinin en buyuk dusmanidirlar. Oysaki Kurani kerim insan haklarinin en buyuk savunucusu iken musriklerin dininde esas olan ibadet yani Allah ile kul arasindaki one cikar. Lakin ordada Allaha-da ibadet ediliri benimsedikleri icin zalimdirler.Cunku Allaha ortaklik buyuk gunahtir. seyh,tarikat hadisler,sunnet bunlar atalara baglilik,gecmise atif tipik musrik inancidir.Velhasil amaclari halki cahillestirip somurmek kendileride krallar gibi yasayacak yahudilerden sonra en zalim kitle musriklerdir diyor Kurani kerim cok dikkatli olup ölümüne savasilmali bu kitlelerlen cunku herturlu senaryoyu yaparlar komployu duzenlerler,hicte vicdan yoktur bunlarda

Avatar
A.A. 2017-08-06 22:57:41

BU ÜLKEYİ ATATÜRK'ÜN ÖNDERLİĞİNDE TÜRK MİLLETİ KURMADI DA BABAN MI KURDU YOKSA ?!...

Avatar
Serdar 2017-08-06 23:42:23

Yok mu bu pic kutularini susturacak babayigit

Avatar
Kemal 2017-08-06 23:59:03

Bütün dünya Mustafa Kemal Atatürk ün nasil büyük bir lider oldugunu kabul etti. icimizdeki hainler bunu icine sindiremiyor

Misafir Avatar
vatandas 2017-08-07 12:43:27 @Kemal

ataturke nicin kizmasinlar ataturk onlarin dedesini denize doktu ulkeden surgun etti dar agacinda sallandirdi adi turk ama icindeki gomulu haci acikta tasiyamadigi icin ofkesini disari vuruyor yasasin CUMHURIYET.kahrolsun hayinlar

Beğenmedim! (0)
Avatar
MALCOLM-XX 2017-08-06 22:54:53

TÜRKİYE'YE VE ONUN SON DÖNEMLERDE ANTİ EMPERYAL TAVIR SERGİLEMEKTE OLAN AKP YÖNETİMİNE KARŞI, AB VE ABD EMPERYAYALİZMİ VE ONLARIN, AKP YÖNETİMİ İÇERİSİNE SİNSİCE SIZMIŞ OLAN HAİN KRİPTO UŞAKLARININ YOĞUN BİR ÇOK YÖNLÜ SALDIRILARI ALTINDADIR MAALESEF ! BUNU GÖRÜP FARK ETMEDEN BU KRİPTOLARIN EKMEKLERİNE YAĞ ÇALANLAR, APTALLARIN TA KENDİLERİDİRLER ! AKP'YE AÇIK DÜŞMANLIĞIN BEDELİNİN BÜYÜK OLACAĞINI İDRAK EDEN BU KRİPTOLAR ELBETTEKİ ZEHİRİ BALLA KARIŞTIRIP, TÜM ÜLKEYE VE AKP YANLILARINA İÇİRMEYİ DENEYECEKLERDİR VE ZATEN BUNU YAPMAKTADIRLAR ÇARESİZCE ! BUNU BİLMEYEN BAZI SAFTİRİK AKP'LİLER DE BU ZEHİRİN ÜZERİNE BALIKLAMA ATLAMAKTADIRLAR MAŞALLAH (!)... YOK AKP DEVLET KURACAKMIŞ DA, FALANMIŞ, FEŞMEKANMIŞ ! ZATEN DEVLET AKP'NİNDİR, ONUN ELİNDEDİR, NE ZIRVALANMAKTADIR Kİ ?!... ÇIKARIYORLAR BİR DENGESİZ MECZUPU ATATÜRK'E SALDIRTIYORLAR CİA'CI AMERİKAN YANLISI HAİNLER VE SUÇU DA AKP'NİN ÜZERİNE YIKIYORLAR ! TAM BİR CİA MANTIĞI ! ABD ŞU ANDA TÜRKİYE'YE VE AKP'YE BÜYÜK SAVAŞTA..

Avatar
deniz 2017-08-06 23:56:47

lan sen bi sus delerin iyi cizme yalamis yunan soyundanmi soyun sen nah yikarsin tc yi

Misafir Avatar
cevap 2017-08-07 11:54:29 @deniz

o zaman yan gelip yatmiyacaksin. vaktini klavye basinda harcamiyacaksin. Bak herifler dur durmak bilmeden calisiyorlar!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kalender 2017-08-07 01:36:42

Bu adamın foyası ortaya çıktı.Nerede yetişmişse Atatürk düşmanı olarak yetişmiş.Dünyayı at gözlüğü takarak seyrediyor,kitap okumuyor,yakın tarihi bilmiyor,cahil cesaretiyle ağzına geleni söylüyor.Sevimsiz ve dik kafalı,karşısındaki insanlara saygısı yok,kendi doğrularını savunuyor, karşı fikirleri kaale bile almıyor.Bunu tv.lerde açık oturuma davet edenler, toplumun zaten gergin olan sinirlerini iyice bozuyor.Bu toplumu germeyin ve bu gibileri boykot edin.Kendi partisi bile sahip çıkmadı.

Avatar
A.A. 2017-08-06 23:00:18

SN. AYHAN OĞAN, KUSURA BAKMA DA, SEN AKP'Lİ FİLAN DA DEĞİLSİN , AKP'YE İÇERİDEN KAZIK ÇAKAN BİRİSİSİN KARDEŞİM !...