‘Yeni kabineye dünya çapında bir marka...Ekonominin başına mı geçecek?

Habertürk yazarı Nagehan Alçı, Erdoğan’ın kabinesinin şimdiye kadarkilerden çok farklı ve sürprizli olacağını belirterek, çok önemli bir kaynaktan aldığı bilgiye göre, üzerinde çalışılan isimlerin içinde Nobel Ekonomi Ödülü alabilecekler listesinde adı geçen bir ekonomistin bulunduğunu kaydetti.

‘Yeni kabineye dünya çapında bir marka...Ekonominin başına mı geçecek?

Habertürk yazarı Nagehan Alçı, Erdoğan’ın kabinesinin şimdiye kadarkilerden çok farklı ve sürprizli olacağını belirterek, çok önemli bir kaynaktan aldığı bilgiye göre, üzerinde çalışılan isimlerin içinde Nobel Ekonomi Ödülü alabilecekler listesinde adı geçen bir ekonomistin bulunduğunu kaydetti.

30 Haziran 2018 Cumartesi 13:23
‘Yeni kabineye dünya çapında bir marka...Ekonominin başına mı geçecek?

Habertürk yazarı Nagehan Alçı, Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın kabinesinin, şimdiye kadarkilerden çok farklı ve sürprizli olacağını belirterek, “Çok önemli bir kaynaktan duyduğuma göre, bu isimlerin içinde dünya çapında bir marka olan, Nobel Ekonomi Ödülü alabilecekler listesinde ismi geçen, değerli ekonomist Daron Acemoğlu da var” dedi.

Alçı, bugünkü yazısının ‘Yeni kabine için duyduğum isim’ ara başlıklı bölümünde, kabinenin siyasilerden çok teknokratlardan oluşacağı görüşünü aktararak, şunları kaydetti:

“Ankara’da isimleri belirlemek için büyük bir hazırlık var. Cumhurbaşkanı’nın hem kendisi hem de yakın çevresi çok geniş bir çerçevede her konuda olabilecek en iyileri belirlemeye çalışıyor.

‘TÜRK EKONOMİSİNİN BAŞINA GEÇME TEKLİFİ YAPILABİLİR’

Çok önemli bir kaynaktan duyduğuma göre, bu isimlerin içinde dünya çapında bir marka olan, Nobel Ekonomi Ödülü alabilecekler listesinde ismi geçen, değerli ekonomist Daron Acemoğlu da var. Dünyanın en iyi iktisatçılarından biri olan Acemoğlu, Türk ekonomisinin yapısal sorunlarını kökünden çözecek vizyonuyla tarihi bir görev yapabilir. Her zaman ezberleri bozan ve herkesi şaşırtan bir lider olmuş Erdoğan, Acemoğlu’na Türk ekonomisinin başına tam yetkiyle geçme teklifini yapabilir. Bu güzel haberin gerçekleşmesi ihtimali bile beni çok umutlandırdı..”

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Jöle 2018-06-30 14:23:50

Joleli kaygan bu işin neresinde?

Avatar
Bahadır 2018-06-30 16:58:30

Bu kadın ile Selvi dedikodu makinası sanki. Her ikiside baştan aşağı Ak partinin yalan makinası. Allah ülkemizi ve halkımızı bu iki paracidan kurtarsin

Avatar
tayyip bilale SIFIRKATMASAYDIN BİZ TÜRK ULUSUNU EKONOMİ UÇARDI . 2018-06-30 14:08:49

tayyip SEN SIFIRLATMASAYDIN bilale EKONOMİ DE sorun olmuyacaktı .Kaçak sarayın masraflarını yiyeceğini kokuşmuş buruşmuş çürümüş iğrenç götünün helâkağıdına bile bize aldırmasan kaçak sarayında fazla masraf yaptırmasan 5 bin dolarlık beyaz çay içmesen ÖRTÜLÜ ÖDENEKTEN ÇALIP ,ÇIRPIP 7 DEN 77 SÜLÂLENE VERMESEN bilalin gemiçiklerini çocalmasan yani kısacası SEN VE SÜLÂLEN DAMATLAR ,GELİNLER 4 ÇOCUĞUN ENKAZCI EMİNEN ARAP EMİNEN BİZ TÜRK HALKININ ULUSUNUN VERGİKERİNİ BİZ SIFIRLAMASANIZ DONUMUZA KADAR ÇALDINIZ BIKTUK SİZDEN LÜX HAYATINIZDA İLTE O ZAMAN HİİÇ BİR EKONOMİK SORUN YAŞAMAYIZ ..Bide senin şu MİLYARLARÇA DOLAR VE VE AVROLARI TÜRK BABKALARINA YATIRSAN EKONOMİ ŞAHLANIR GETİR MAN ADASINDAN .

Misafir Avatar
yyip bilale SIFIRKATMASAYDIN--- 2018-06-30 14:53:07 @tayyip bilale SIFIRKATMASAYDIN BİZ TÜRK ULUSUNU E

Sizin kaymağınız kesildi kudurmuşsunuz. aç değilsiniz çok aşırı toksunuz ama gözünüz aç. aç ve sefil olarak doymadan geberip gidecek ve iftiralarınızın hesabınıda elbet vereceksiniz.yanınıza kar kalacağıını asla düşünmeyin haaaa.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ayyip bilale SIFIRKATMASA--- bak serseri soysuz 2018-06-30 14:50:57 @tayyip bilale SIFIRKATMASAYDIN BİZ TÜRK ULUSUNU E

@tayyip bilale SIFIRKATMASAYDIN ******************senin Türk olmadığın , türklükle alakan olmadığın net Müslüman olmadığın kesin de insan olduğunda tartışılır. kansız vicdansız ahlaksız. sen yahudinin hizmetkarı olan bir lanet sin. soyyu kuruyasıca. ulan deyyus hayvandan aşağı yaratık. defol.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-30 14:58:39

DÜNYANIN EKONOMISTLERINIDE GETIRSE,SOYDUĞU TC HAZINESININ PARALARI GERI GELMEZ.EKONOMININ NEDEN GÖTÜN GÖTÜN GITTIĞININ SEBEBİ,HANI OĞLUM EVDEKILER SIFIRLANDIMI.CEVAP;EVET BIBICIM GERIDE SADECE OTUZ MILYON AVRO KALDI
DIYEN BEN DEĞILDIM HERHALDE.BIR SÖYLENTIYE GÖRE TOPLAMDA ABD DE 29 TON ALTININ 19 TONUNU ISVIÇREYE,KALAN 10 TONUDA INGILTEREYE GÖMÜYOR.BILINENI BU YA BILINMEYENLER IFŞA EDILDIĞINDE???????????

Avatar
Emine 2018-06-30 15:29:26

Acemoglu mu yoksa AcepaOglu mu yoksa Naacaipoglu dur bu yavsak trkler, yani adam Aslen Türk bile degilmis

Avatar
HAKAN 2018-06-30 15:45:43

IKINCI BIR KEMAL DERVİŞ VAKASINI ABD VE UŞAKLARI SAYESINDE GÖRECEĞİZ.

Avatar
Ogun 2018-06-30 19:46:04

İyide Acemoğlu kitaplarında demokrasi ve hukukun yeterli düzeyde olmadığı ülkelerde ekonomik kalkınmanın olamayacağını ve bu ülkelerin geri kalmışlıktan kurtulamayacağını söylüyor.