banner87
Flaş Haber
Kapat

Yeni seçim anketi: AKP yüzde 38.51, MHP baraj altında

Kamuoyu araştırma şirketi SONAR’ın 26 ilde 3 bin kişiyle görüşerek, 1-6 Kasım günleri yaptığı anketin sonuçları yayınlandı.

Yeni seçim anketi: AKP yüzde 38.51, MHP baraj altında

Kamuoyu araştırma şirketi SONAR’ın 26 ilde 3 bin kişiyle görüşerek, 1-6 Kasım günleri yaptığı anketin sonuçları yayınlandı.

06 Kasım 2017 Pazartesi 12:53
Yeni seçim anketi: AKP yüzde 38.51, MHP baraj altında

Sonar’ın anketinde, AKP’nin oy oranı yüzde 38.51 çıkarken, MHP’nin ise barajın altında kaldığı görüldü.

Avukat Fidel Okan'ın Twitter'dan duyurduğuna göre, 26 ilde 3.000 kişiyle görüşülerek yapılan ankette hata payı +/- yüzde 1.73 olarak belirlendi. Anket, 1-6 Kasım günlerinde gerçekleştirildi.

​Buna göre kararsız seçmenler, partilere oy oranına göre dağıtıldığında bugün seçim olsa AKP yüzde 38.51, CHP yüzde 23.50, İYİ Parti yüzde 16.06, HDP yüzde 10.33, MHP yüzde 7.78, diğer partiler yüzde 3.82 oranında oy alıyor.

​Kararsız dağıtılmadan ise oy oranları şöyle: AKP yüzde 34.3, CHP yüzde 20.9, İYİ Parti yüzde 14.3, HDP yüzde 9.2, MHP yüzde 6.9, diğer yüzde 3.4, kararsızlar 10.9.

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
AnketSeçimSONARAKPMhp
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
SEÇİM BARAJI = AMERİKAN FAŞİZMİDİR VATANA İHANETİR 2017-11-09 20:40:01

.

Avatar
SEÇİM BARAJI = AMERİKAN FAŞİZMİDİR VATANA İHANETİR 2017-11-09 20:39:42

.

Misafir Avatar
OyunaGelmez 2017-11-13 10:30:17 @SEÇİM BARAJI = AMERİKAN FAŞİZMİDİR VATANA İHANETİ

hehe tabi tabi..istikrarsızlık olsun= amerika = karmakarışık parlamento...karanlık türkiye...

Beğenmedim! (115)
Avatar
OyunaGelmez'in ANASINI ÇOK KÖTÜ OYUNA GETİRMİŞLER 2017-11-15 10:45:55

TÜM KÖY HEMDE.... MALESEF !!!!!!!!! HIIIIIIAAAAAAAAAAAAAAA.....

Avatar
CHP + IYI Parti 2017-11-06 17:08:47

Turkiyeye iyi gelecek

Misafir Avatar
OyunaGelmez 2017-11-13 10:31:08 @CHP + IYI Parti

tabi tabii hehe...aç tavuk...Abdüllatif Şener gibi mosmorrr olacak o karanlık kadın...Zerre etki etmeyecek biiznillah rezil olacak...

Beğenmedim! (46)
Avatar
Şimdi CHP zamanı 2017-11-06 14:43:42

Onu bunu bilmem millet birazcık vatanı ve kendini düşünüyorsa hiç olmasa bir dört sene CHP demeli

Misafir Avatar
OyunaGelmez 2017-11-13 10:31:45 @Şimdi CHP zamanı

Milletini milliyetini dinini düşünen CHP'ye yaklaşmaz bile...Allah bu milletin başına CHP gibi bela vermesin.

Beğenmedim! (52)
Misafir Avatar
sordum söyledim 2017-11-08 09:33:09 @Şimdi CHP zamanı

CHP nin iktidarını bırakın muhalefeti Ülkemizi n elini kolunu bağlıyor kardeşler. bu chp baraj altında kalmalıki Türkiye huzur bulsun, kalkınmaya devam etsin. terörü bitirsin. 2019 bir fırsat chp baraj altında kalsın kurtulalım. ülkemizi AB ye AHİM e şikayet eden Türk partisi olabilirmi hiç* Trör suçlularının avukatlığını yapan Türkiye partisi olabilirmi hiç*

Beğenmedim! (15)
Misafir Avatar
AMANNNN! yarabbim sen koru 2017-11-08 09:29:39 @Şimdi CHP zamanı

Bir dört yılmı? bir ay chp iktidar olsa yemin ederim BATTTIK. bütün bu birikimleri bitirir. hazineyi boşaltır suçu akp ye atar, yatırımları durdurur suçu akp ye atar. aman kardeşlerim vAllahi chp iktidar olursa Türkiye diye bişe kalmaz. ona gör.e

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
AK parti 2017-11-07 18:31:39 @Şimdi CHP zamanı

chp lanet olsun yaşasın AK PARTİ. FETULLAH GÜLEN VE AK PARTİ sizin sorunuzu getirmek için çalısaçak.şeriat gelecek

Beğenmedim! (17)
Misafir Avatar
evet 2017-11-06 17:37:10 @Şimdi CHP zamanı

yemin ederrim doğru. chp baraj altında kalmazsa yandık. yahu Türkiyede terörle pkk ile mücadele eden SİHA lara karşı çıkılırmı? bunlar karşı çıktı. yatırımlara karşı çıkıyor.

Beğenmedim! (24)
Avatar
yıldız 2017-11-06 16:21:34

Siz avutun kendinizi Akp % 10 da alsa iktidarı bırakmıyacak..Bir kaç hamle ile % 45 gösterirler...HAYIR açık önde gitti...2-3 milyon oy mühüersüz yükleme yaptılar %51 çıkardılar..MHP de vermesine rağmen..HDP MHP yi baraj altında bırakıp onların Milletvekillerini kendi hanelerine yazacaklar...En aşağı 10-14 milyon oy meclise girememiş olacak..Bunada DEMOKRASİ diyecekler...Dünyanın hiç bir yerinde %10 barajı yok.Akp nin proğramında 2003 "barajı kaldıracağız" sözü vardı...Sonradan Ali-cengiz oyunu yapıp" Bizmi koyduk barajı" dediler..Seçimlere güvenmemek gerek çünkü eşitlikci adaletli değil..

Misafir Avatar
milyonlarcavebal hile yapan yaptıranın boynunadır. 2017-11-06 18:17:13 @yıldız

PARTİLER DİKKAT ETSİN..akp..ardık ali aga belli ağa...
haram yiyerek hile yapıyor..milyonlarca oy verenin hakkını çalıyor bütün bu oy verenlerin vebali günahı akp.nin üzerine olur..oluyorda..
hadisi şerif..HİLE İLE İŞ YAPAN MİHNET İLE CAN VERİR..
hile yapıyorsa Allah birgün yapanların burnundan fitil fitil getirir...
iyiniyetli partiler artık dikkat etmeli..

Beğenmedim! (1)
Avatar
Göktürk 2017-11-06 14:53:00

Abla sırkalıyor, hepsini düşürecek

Misafir Avatar
OyunaGelmez 2017-11-13 10:32:59 @Göktürk

Fetöcü ablanız çakılacak Abdüllatif Şener gibi...Sonrada barajdan falan bahsedip kaybolup siyaset çöplüğüne gömülecek...

Beğenmedim! (44)
Avatar
Bu millet cebine bakar 2017-11-06 18:38:48

Mehapenin baraj altında kaldığını bilmek için müneccim olmaya veya araştırmaya gerek yok.Görünen köy kılavuz istemez.Zannedersem ikisi de hızla eriyoo.Ekonomik kriz yaklaşıyor.Eflasyon dokuz yılın zirvesinde.Ve bizim millet cebine bakar.O halde erime son sürat devammm

Misafir Avatar
OyunaGelmez 2017-11-13 10:34:06 @Bu millet cebine bakar

Millet zarar görsün de sizin partiniz iktidara gelsin...Millet umrunuzda değil.

Beğenmedim! (52)