banner87

Yıldırım'dan ABD yaptırımına yanıt!

Meclis Başkanı Yıldırım, ABD ile yaşanan rahip Brunson gerilimi hakkında "Bize tehdit sökmez. ABD hukukun kararına saygı göstermeli. ABD ucuz tehdit lisanını artık bırakmalı" dedi.

Yıldırım'dan ABD yaptırımına yanıt!

Meclis Başkanı Yıldırım, ABD ile yaşanan rahip Brunson gerilimi hakkında "Bize tehdit sökmez. ABD hukukun kararına saygı göstermeli. ABD ucuz tehdit lisanını artık bırakmalı" dedi.

27 Temmuz 2018 Cuma 14:22
Yıldırım'dan ABD yaptırımına yanıt!

Meclis Başkanı Binali Yıldırım, İzmir'de gazetecilerin sorularını yanıtladı.

ABD ile yaşanan rahip Brunson gerilimi hakkındaki soruyu yanıtlayan Yıldırım"Bize tehdit sökmez. ABD hukukun kararına saygı göstermeli. ABD hukuk devletiyse Türkiye de hukuk devletidir. ABD ucuz tehdit lisanını artık bırakmalı" dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 27.07.2018 14:41
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-07-27 16:39:38

BU GÜNE KADAR ABD VE iSRAiLE HiZMET EDENLER TEDiT SÖKMEZ DiYOR BU KADAR DÜSÜK PROFiLDEN DAHA NE SÖKÜLECEK SONRA LÜTFEN DEMEDiLER SiZLER GiBi YALAKALARA EMiR VERiYORLAR

Avatar
Lahey 2018-07-27 14:35:30

At nasıl olsa ülkenin yarısı sorgusuz sualsiz inaniyor palavralarınıza.

Avatar
Daha once de bize tehdit sökmez 2018-07-27 15:26:17

demistiniz amma bir ulke domates satin almayi durdurup turist gondermeyince geri adim atmistiniz.

Avatar
Harun 2018-07-27 14:59:17

Boş boş konuşuyorsun.Sen biat ettin rahat ediyorsun.Erzincandaki terzi baba nın lafı kulaklarına küpe olsun.Gerçi sen kim o zat kim

Avatar
oylemi 100 suratli 1000 ali 2018-07-27 17:07:48

tehdit neyini sokecekki sokme deil cokme yapacak size gorecek domalmanin nasil olacagini

Avatar
Aylin 2018-07-27 17:18:11

Vaybe sanki sokak kavgası yapıyor :))
Binali bey uyan uyan karşında ABD var..

Avatar
A.Köroğlu 2018-07-27 18:24:08

70 yıldır ABD NATO ya SIRT dayadınız şimdde bir 80 yıl RUSya ya dayarsınız çünkü belkemiği olmayan- ilkesi ve kişiliği olmayan bir Omaanlı geleneği var..Halkın emeklerini sata sata bugüne geldiler..Ülkemin daha ürettiği bir Bisiklet bile yok!!!Fantomlrdan F 16 lara şimdide F 35 lere geldik.."Dört tarafımız düşmanla sarılı hiç dostumuuz yok" diyorlardı demekki sürekli düşman yaratarak yönetme kabiliyetleri var..O zaman niye M.Kemal "Yurtta sulh Cihanda sulh "dedi? Eğitime ayrılacak paralar silaha paralı çetelere ÖSO lara yatırıldı yıllardır çok yazık çok...