Yıldırım'dan Bangladeş, Fas ve Pakistan liderlerine İİT daveti

Başbakan Binali Yıldırım, Bangladeşli mevkidaşı Sheikha Hasina, Faslı mevkidaşı Sadeddin el-Osmani ve Pakistan Başbakanı Şahid Hakan Abbasi'yi İslam İşbirliği Teşkilatı (İİT) Olağanüstü Zirvesi'ne davet etti.

Yıldırım'dan Bangladeş, Fas ve Pakistan liderlerine İİT daveti

Başbakan Binali Yıldırım, Bangladeşli mevkidaşı Sheikha Hasina, Faslı mevkidaşı Sadeddin el-Osmani ve Pakistan Başbakanı Şahid Hakan Abbasi'yi İslam İşbirliği Teşkilatı (İİT) Olağanüstü Zirvesi'ne davet etti.

15 Mayıs 2018 Salı 20:50
Yıldırım'dan Bangladeş, Fas ve Pakistan liderlerine İİT daveti

Başbakanlık kaynaklarından alınan bilgiye göre, Yıldırım, Hasina, el-Osmani ve Abbasi ile telefonla görüştü.

Görüşmede liderlerin Ramazan ayını kutlayan Başbakan Yıldırım, üç lideri Filistinlilerin Gazze’de yaşanan olayları görüşmek üzere cuma günü İstanbul’da Türkiye'nin dönem başkanlığında gerçekleştirilecek İİT Olağanüstü Zirvesi'ne davet etti.

Üç liderin de zirveye ülkelerinden mümkün olan en üst düzeyde katılım konusunda olumlu yanıt verdikleri, Türkiye'nin bu konudaki görüşlerini ve Filistin halkının acısını paylaştıklarını ifade ettikleri belirtildi.

Başbakan Yıldırım'ın, ayrıca bugün Irak, Katar ve Cezayirli mevkidaşlarıyla da birer telefon görüşmesi gerçekleştirmesi öngörülüyor.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
EYYY AKP 2018-05-15 21:13:41

israil e satilan fabrikalarin elektrigini kapat kuru kuru kinamayla olmuyor PROTESTO MITINGLERINLE TOPLANTILARLA OLMUYOR IKTIDAR PARTI ICRAAT YAPMALI
Pazarlamacı Unakıtan: "Babalar gibi satarız" https://www.youtube.com/watch?v=tBsTDKPB6bc

Misafir Avatar
Cp 2018-05-15 22:19:16 @EYYY AKP

Tsk ve akp israile bagimlidir,israilsiz ayakta duramazlar,tc israille iliskisini kesemez recep sikiyor

Beğenmedim! (0)
Avatar
bu işte terslikmi var 2018-05-15 20:53:24

ALLAH,I NASIL KANDIRIRIZ
erkek çocuklara tecavüz edelim,tc nin vatandaşlarına ait mallarını kul hakkı demeden satalım,Kur'an-ı Kerim'in yasakladıgı herşeyi boş verip,gündüz ülke malını satıp cebe indirdigim para ile akşama güzel bir iftar yemegi yiyelim,sonra kendimizi aç bırakarak bu günahlardan arınalım ki başka günahlara yer açalım ALLAH nasıl olsa afeder mi.siyasilerin çaldıgı her kuruş oy verenlerin hesabına işlenecek

Misafir Avatar
。✿*゚‘゚・✿.。.CHP 。✿*゚‘゚・✿.。. 2018-05-15 23:03:08 @bu işte terslikmi var

HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
no 2018-05-15 22:54:48 @bu işte terslikmi var

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
2018-05-15 22:54:16 @bu işte terslikmi var

pirincek

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
. 2018-05-15 22:50:34 @bu işte terslikmi var

☪ HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE ☪

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
☪CUMHURBAŞKANI DOĞU PERİNÇEK☪ vatanpartisi.org.tr 2018-05-15 21:29:14 @bu işte terslikmi var

.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-05-15 21:14:34 @bu işte terslikmi var

MUHARREM INCE

Beğenmedim! (1)
Avatar
☪CUMHURBAŞKANI DOĞU PERİNÇEK☪ vatanpartisi.org.tr 2018-05-15 21:00:03

.

Misafir Avatar
☪CUMHURBAŞKANI DOĞU PERİNÇEK☪ vatanpartisi.org.tr 2018-05-15 21:29:52 @☪CUMHURBAŞKANI DOĞU PERİNÇEK☪ vatanpartisi.org.tr

.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Unal 2018-05-15 21:03:10

PEKI BIR ISLAM ULKESI ONDERIDE RECEP TAYIP ERDOGANIN 2005 TE KUDUSTEKI TOPLANTI SLAYTINI SUNARSA NE YAPARSINIZ

Avatar
GELE ME 2018-05-15 21:08:11

BU ISLAM ÜLKELERI NIN HEPSI AC AC BUNLAR DILENEN ÜLKELER BUNLAR ISTANBULA GELSE NE GELMESE NE

Avatar
Gülmem geldi 2018-05-15 21:15:56

Cagirsan ne yazar.ulan bunlar acından oluyor be.islam birliği miş.hani almanya hollanda fransa gibi birilerinle iş birliği yapsa tamam.ama yok bunlar ile birlik olsan ne yazar

Avatar
texas 2018-05-15 22:11:20

islam isbirligi teskilati imis aclik sefillik rant kafa kesmeler soygun talan akli fikirleri belden asagi sapikca düsünceler mollalik despotluk bunlarda toplansaniz toplanmasanizda sizleri kimse ciddiye almaz

Avatar
Batti Perinçek Çin parası ile TC BBakanı olamaz ! 2018-05-16 00:12:21

Buradaki yazarlar ya çok eğitimsiz ya da türk kanlı değiller.