Yıldırım'dan CHP'ye: Atatürk hayatta olsaydı size hayat hakkı tanımazdı

Başbakan Binali Yıldırım, CHP'yi eleştirirken "Atatürk hayatta olsaydı size hayat hakkı tanımazdı" ifadesini kullandı.

Yıldırım'dan CHP'ye: Atatürk hayatta olsaydı size hayat hakkı tanımazdı

Başbakan Binali Yıldırım, CHP'yi eleştirirken "Atatürk hayatta olsaydı size hayat hakkı tanımazdı" ifadesini kullandı.

22 Haziran 2018 Cuma 22:40
Yıldırım'dan CHP'ye: Atatürk hayatta olsaydı size hayat hakkı tanımazdı

Aydın mitinginde konuşan Yıldırım'ın açıklamalarından satırbaşları şöyle:

Muharrem İnce buraya (Aydın) geldi konuştu değil mi? Adnan Menderes'in köyünü de ziyaret etti, değil mi? 27 Mayıs'tan hiç bahsetti mi? Edemez, çünkü Adnan Menderes'i ipe götüren onun zihniyetidir, CHP zihniyetidir.

Birileri ülkemizin sınırlarında aklı sıra kirli oyunlar peşinde. Dün DEAŞ'ın, YPG'nin, PYD'nin, PKK'nın başını ezdik mi? İnlerine girdik mi? El-Bab'da, Cerablus'ta, Afrin'de bizim ciddiyetimizi anladılar mı? Zeytin Dalı, Fırat Kalkanı Harekatı'yla tarihe yeni zaferler yazdık mı? Bundan sonra da ülkemize, Türkiye'ye yan gözle bakan herkese hak ettiği cezayı veririz.

Atatürk'ün partisinin ne hale düştüğünü görüyorsunuz değil mi? Seçime 5 kala Atatürk'ün posterlerini sağa sola yapıştırıp Atatürk istismarcılığıyla bu ülkeye bir şey kazandıramazsınız. Ne zamandan beri bu ülkede terörün destekçilerinin ayağına gidilir oldu. Atatürk hayatta olsa sizlere hayat hakkı tanımazdı.

Bu adaylardan hangisi açıkça FETÖ'ye, PKK'ya gönül rahatlığıyla karşı çıkıyor, terör örgütü diyor? Kardeşim niye çekiniyorsunuz, niye açıkça bu terör örgütlerine karşı çıkmıyorsunuz, elinizi kolunuzu bağlayan bir şey mi var?

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 22.06.2018 22:45
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ata 2018-06-22 22:47:09

Atatürk olsaydı sen olmazdın ki binali yildirim...yani belki biz yaşar ölürdük..ama sen yasam ne cumhuriyet ne onu bile görme şanşin olmazdı...birde su var atatürk olmasaydı sen hiç olmazdin...bak neler olurmuş atatürk olsa ve olmasa dimi binali yıldırım..

Avatar
erow 2018-06-22 23:27:30

bu salak adam ne konuşuyor bu iş tamam bitmiştir bu seçimi biz kazandık bunu buraya yazıyorum bu saat tarihi kayıt edin akapeliler boşuna uğraşmayın daha seçime girmeden biz kazandık daha fazla yazmıyorum haberim var

Misafir Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-23 00:03:34 @erow

Muharrem İnce Ankara Mitingi CANLI YAYIN [2 MİLYON ANKARALI]
https://www.youtube.com/watch?v=_GZ3narBwIM

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Bu iş olmuş bu iş tamam 2018-06-23 00:02:59 @erow

Muharrem İnce İzmir Mitingi CANLI YAYIN [2,5 MİLYON İZMİRLİ]
https://www.youtube.com/watch?v=y6buQTcEAd0

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
tam tersi olmasin 2018-06-23 00:01:40 @erow

yani

Beğenmedim! (0)
Avatar
Deniz 2018-06-22 22:53:48

Sen de puş kin havası var binali...atatürk olmasaydı sanki puş kin olurdun bence.. ama işte atatürk var binali olmussun...ama bence puş kinlik var sende..

Avatar