Yine çok konuşulacak bir açıklamaya imza attı...

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli yine çok konuşulacak bir açıklamaya imza attı.

Yine çok konuşulacak bir açıklamaya imza attı...

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli yine çok konuşulacak bir açıklamaya imza attı.

17 Mayıs 2018 Perşembe 11:05
Yine çok konuşulacak bir açıklamaya imza attı...

Başbakan Binali Yıldırım ve Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'ın 'yok' demesine rağmen 'af' konusunu 'Umut ediyorum ki çıkacak' diye gündemde tutan ve geri adım atmayan Bahçeli bu kez de cezaevlerindeki mahkumlara dikkat çekti ve anlaşılmaz bir açıklama yaparak, "Cezaevindeki hayat, insan onuruyla pek bağdaşmayan bir hayattır. Bu zemini işledikleri takdirde Türkiye, büyük bir felakete sürüklenebilir. Gezi olaylarından çok daha korkunç ve çok daha gaddar olur." açıklamasında bulundu.

Sabah Gazetesi’ne röportaj veren Bahçeli şunları kaydetti;

“Terörden tutuklular için gayret göstereceğiniz yerde 235 bin gariban var cezaevinde bunlarla uğraşın dedik. Cezaevlerindekilerin belli bir oranı PKK ve FETÖ’den. Kalanları adi suçlu ve kader kurbanı. Canileri, istismarcıları ayıkladıktan sonra kalanları gözümüzün önüne getirin. Bunların büyük bir kısmı çocuk, genç. Cezaevindeki hayat, insan onuruyla pek bağdaşmayan bir hayattır. Bu zemini işledikleri takdirde Türkiye, büyük bir felakete sürüklenebilir. Gezi olaylarından çok daha korkunç ve çok daha gaddar olur. Cezaevindekiler kader kurbanı olmaktan çıkıp FETÖ’nün, PKK’nın kurbanı haline gelir, seçime 1 hafta 10 gün kala bir talimat ile isyan başlatırlar ise ne olur? Kader kurbanı olan insanları ayıklayıp dışarı çıkartın, Türkiye biraz rahatlasın, rehabilite olsun. Bu teröristleri 2 kişilik 3 kişilik yerlerde tutuluyor, kader kurbanı olan suçluların koğuşuna birer ajanlarını gönderiyor bu teröristler ve onlar orada fitne yayıyor. Cezaevleri, Afrin’de atılan bombalardan daha tehlikeli bir bombadır.”

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
AKP hangi yuzle oy istiyor 2018-05-17 11:37:47

Geçmediğin köprüye, inmediğin havalimanına para ödeyeceksin. Ülkemizin tüm stratejik tesisleri, enerji, iletişim sektörleri, petro kimya, şeker fabrikaları , verimli araziler yabancıya satıldı. Bu satışdan kazanilan para 60 milyar dolar. eti samani bile ithal ediyoruz 2016 yılı sonu itibariyle Devletin borcu 438 milyar dolar

Misafir Avatar
Türkiye Türklerindir! 2018-05-17 19:02:59 @AKP hangi yuzle oy istiyor

dip dalgasindan korkuyor, silindir gibi ezer gecer diye.
eeeee bu kadar kandirilir ve kandirirsaniz korkunuz da o kadar büyük olur.
ne demisler "suclunun telasi"

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP EKONOMIDE DUVAR A TOSLADI 2018-05-17 14:07:49 @AKP hangi yuzle oy istiyor

ihracat dan fazla ithalat yaparsan nolur ???
ulkenden hep doviz cikar et saman tohum benzin gibi cogu seyi ithal ediyoruz yetmiyormus gibi yapilan koprulerde sehir hastaneleride hazine garantili dolar bazinda borclanma birde yabanciya satilan fabrikalar kurumlar cogu kar yapiyordu satin alan yabanci napiyor parayi ulkesine goturuyordur ulkemizden yine doviz cikisi dolar arttikca cogu sey e zam et den tut benzin tohum gibi
satip satip uretmezsen tuketirsen olacagi bu ekonomide duvara toslarsin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
israil tohumu 2018-05-17 13:24:27 @AKP hangi yuzle oy istiyor

https://www.sozcu.com.tr/2018/yazarlar/bekir-coskun/kelek-2411676/

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Yalancının evi yanmış 2018-05-17 12:39:36 @AKP hangi yuzle oy istiyor

ona kimse inanmamış. Yalancilik ve doneklikte AKP ve MHP yonetiminin de sicilleri cok kotu. Birinden biri hakli olsa da artik onlara kimse inanmiyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Firat 2018-05-17 11:12:02

Tayyip'in kaybedecegini hisediyor,batan gemiyi önce fareler terk edermis misali saraydan tüyecek bu bunak

Avatar
akp.ye mhp.ye bbp.ye asla oy vermeyiz//Gençler 2018-05-17 11:35:40

katilleri,,yankesicileri,,avantacıları ve benzerlerini af et..daha beter etsinler.mhp.li kişi.
bu kişi bunamış mı?

Avatar
Antalyalı Attalos 2018-05-17 11:38:15

Bu ahmak böyle sorumsuzca af lafı edilmesinin nasıl bir suç patlamasına yol açacağının farkında değil daha.Ülke kimlerin eline kaldı yahu.

Misafir Avatar
Türkiye akpye mhp.ye bbp,ye oy veremez 2018-05-17 11:49:51 @Antalyalı Attalos

BALİKESİR,,,AYVALIK..EDREMİT..BERGAMA..vesairlerden akp. oy bekleme..bazı ZANGOR kafalar oy verebilir ancak millet oy vermez..
Aynısı içanadolu,dan oy alamaz..yine zangor kafalar oy verebilir ekseriyatı iyi parti ve chp.ye oy verecek..G.doğu ve doğu milletide akp.den bıkmıştır..iyi parti ve chp.ye oy verecekler..
Vebal altına girmek kolay..akp.ye oy vermekle..ödemesi zordur..ey millet uyanın..akpye ve teferruatına oy vermeyelim.,,
SÖZCÜ GAZTESİNİN BAŞLIĞINA BAKIN..önden israil,i kötülüyorlar..arkadan koruyorlar..MECLİSTE..sana kim inanır akp,,mhp..bbp..millet artık sizi istemiyor

Beğenmedim! (0)
Avatar
KECi COBANI 2018-05-17 11:42:42

BU ERMENi KERTENKELESiN KAFASINDAKi iKi GÜLE TEMASMI YAPMIS BiRSEYLER UYDURMAYA CALISIYOR BELKi FAYDASI OLMIYACAGINI ANLAR BELKi ATATÜRKCÜLER BUNLARA OY VERMEZ

Avatar