banner87
Flaş Haber
Kapat

YPG'den küstah Menbiç açıklaması

ABD ve Türkiye'nin Menbiç konusunda mutabakata varmasının ardından terör örgütü PKK'nın Suriye'deki uzantısı PYD/YPG'den açıklama geldi. Bölgedeki terör örgütü, önümüzdeki günlerde bölgeden ayrılacaklarını duyurdu.

YPG'den küstah Menbiç açıklaması

ABD ve Türkiye'nin Menbiç konusunda mutabakata varmasının ardından terör örgütü PKK'nın Suriye'deki uzantısı PYD/YPG'den açıklama geldi. Bölgedeki terör örgütü, önümüzdeki günlerde bölgeden ayrılacaklarını duyurdu.

06 Haziran 2018 Çarşamba 17:38
YPG'den küstah Menbiç açıklaması

Ankara-Washington hattında yaşanan trafik sonucunda bu hafta Suriye’nin Menbiç bölgesinde ABD ve Türkiye arasında mutabakata varıldığı duyurulmuştu. ABD’li ve Türk yetkililer terör örgütü PKK’nın uzantısı PYD/YPG’nin bölgeden ayrılacağını duyurmuş ve bir plan üzerinde görüş birliğine varıldığını açıklamıştı.

Bugün Menbiç’teki terör örgütü uzantılarından açıklama geldi. Reuters’ın son dakika haberinde, terör örgütü uzantıları, “Bölgedeki bütün askeri danışmanlarımızı önümüzdeki günlerde çekeceğiz” açıklamasını yaptı.

Türkiye’nin itirazlarına rağmen ABD’nin destek verdiği ve omurgasını terör örgütü PKK’nın uzantısı PYD/YPG’nin oluşturduğu Suriye Demokratik Güçleri’ne bağlı Menbiç Askeri Konseyi’nden yetkililer küstah bir şekilde ifadeler kullandı. Menbiç Askeri Konseyi sözcüsü Sharfan Darwish, Menbiç’te herhangi bir Türk askeri varlığını kabul etmeyeceklerini söyledi. Darwish, anlaşmanın detayları hakkında “ABD öncülüğündeki uluslararası koalisyondan açıklama beklendiğini” söyledi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 06.06.2018 17:44
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ossmann 2018-06-06 18:23:38

Allah rizasi icin okuyun bir kisisnin keyfi icin tahrip edilen tabiati görün.
https://odatv.com/vid_video.php?id=8F85G

Misafir Avatar
@Ossmann x*****23 2018-06-06 21:33:12 @Ossmann

Ahmak, suriyenin asil sahibi sizin suriyedeki varliginizdan memnunmu? Sözde marksist veya sosyalist bir örgüt emperyalizmin usakligini yaparmi.? Neden suriye emkcilerinin yaninda degilsiniz?

Beğenmedim! (0)
Avatar
ergün karaduman 2018-06-06 18:18:23

akp neden kabedecek?
akp zazalara ihanet etti ve zazalar akp yi sikme karari aldi.
az önce chp nin tanirim reklamini izledim orda her kesi saymislar ama zazalari es gecmisler.
biz türkler artik sunu cok iyi biliyoruzki zazaya kalleslik yapan türke kalleslik yapan odaklarla ayni yerden beslenmekte.
zaza-türk el ele bop projesini yani büyük kürdistan yavru israyilistan projesinin cehennemin dibine gömecegiz.
chp de bop projesini yürütecek , zazalari yok sayarak bunu ispatladi,
akp denen namusuzun yanina chp denen namusuzu gömecegiz.
tanri türkü korusun.

Misafir Avatar
akp ile chp bir mi kodeşşş 2018-06-06 19:50:30 @ergün karaduman

desene ben teröristim.ülke malını satanla.askere mermi sıkan aynı hamurdandır. chp yi ayrı tut

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ERTY 2018-06-06 18:25:45 @ergün karaduman

ulen burada konu ne sen neyı savunuyorsun salatalık senın gibi
zihniyeti alayım... anlarsın sen.... akp yi ancak senin gibi zihniyetler küfür eder. zihniyetsiz maymunlar

Beğenmedim! (3)
Avatar
memo 1 2018-06-06 21:17:02

Ertugrul denen pic kpfürsüz iki yatir yazamazmisin kürtler ananinimi sikti bu kadar irkci oldun menbic türk sehrimiki illaki kürtler oradan gitsin diye yirtiniyorsunuz o zaman türklerde kürt sehirlerinden defolsunlar yeterki kürtler birseyse sagol olmasin diye altina yatmadiginiz kalmadi tarih kimlerin amerikan ülkü usagi oldugunu gösterir Amerika rusaya Size izine vermezse Sibirien ötesine bi aldim atamazsiniz tankinla ucaginla ancak kürtlere gücün yeter oda emparyalistlerin izniyle hadi ordan

Avatar
abc 2018-06-06 17:48:38

Bunlar Kaşınıyor,ama Kaşıyacağız Hele Sabır edin biraz

Avatar
ERTUĞRUL 2018-06-06 18:29:35

sizi sike sike varlıgınızı yok ettik neyin kafasını yaşıyorsun anladıgım kadarı ile size yarak az gelmiş.....sizi sikmeye devam .....pkk . ypg denen maymunlar ve pislikler kimsiniz siz... amerikan döllemeleri ..sizi tarihten sileriz maymunlar .. türk ordusu sizi daha cok tarihten silecek.. yahudi döllemeleri ananız kimin altında belli değil

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-06 20:25:51

SÖYLEYENE DEĞIL,SÖYLETENE BAKACAKSIN.

Avatar
Ertugrul denen köprge 2018-06-06 22:52:14

Neyi yok etin kürtler senden öncede vardi senden sonrada var olacak aslinda yok olacak olan seni gibt fasist köpeklerdir

Avatar
Serdaraydın 2018-06-06 23:45:31

Üretemeyen milletler, söylem fukarasıdır.