banner87

YSK Başkanı'ndan flaş seçim açıklaması

YSK Başkanı Sadi Güven, seçim hazırlıklarıyla ilgili son dakika açıklamalarda bulundu. Seçime hangi partilerin katılabileceğinin ilgili yasada yer aldığını ifade eden Güven, "İYİ Parti seçimlere girebilir mi, giremez mi bunu ben de bilmiyorum. İYİ Parti'nin durumu incelenir" dedi.

YSK Başkanı'ndan flaş seçim açıklaması

YSK Başkanı Sadi Güven, seçim hazırlıklarıyla ilgili son dakika açıklamalarda bulundu. Seçime hangi partilerin katılabileceğinin ilgili yasada yer aldığını ifade eden Güven, "İYİ Parti seçimlere girebilir mi, giremez mi bunu ben de bilmiyorum. İYİ Parti'nin durumu incelenir" dedi.

18 Nisan 2018 Çarşamba 19:04
YSK Başkanı'ndan flaş seçim açıklaması

YSK Başkanı Sadi Güven, erken seçim kararı ile ilgili açıklamada bulundu.

Seçim için hazırlıklı olduklarını ifade eden Güven, “YSK olarak bir seçim bittiğinde bir sonraki seçimin hazırlıklarını yaparız. En az iki seçim için hazır malzemelerimiz olur, yapılanmamızı tamamlarız, şu anda da bu seçim için her türlü hazırlığımız tamamdır. Bundan sonraki aşamada genelgeler ve seçim takviminin hazırlanması ve yurtdışındaki yapılanma işlemlerimiz olacak. Bugün itibariyle seçim takvimi hazırlıkları başladı. 1-2 gün içinde tamamlayıp, süreci işleteceğiz. Sürecin işletilmesi açısından YSK’da süre sıkıntısı yoktur” dedi.

İYİ PARTİ AÇIKLAMASI

Seçimlere İYİ Parti’nin girip giremeyeceği de merak eden konular arasındaydı. YSK Başkanı Güven o soruya da cevap verdi. Gerekli incelemenin yapılacağını ifade eden Güven, “Siyasi partilerin hangi şartlarda seçime katılacağı hususu, Siyasi Partiler Kanunu’nda yer alıyor. İnternet sitemizde de yazılı. Kanunda yer alan şartları hangi partilerin yerine getirdiğini incelemek için siyasi partilerin kayıtlarını tutan Yargıtay Cumhuriyet Başsavcılığı’ndan dosya istenilecek partilerin kayıtlarıyla ilgili. İnceleme sonucu, seçime katılıp katılamayacağı belirlenecek” diye konuştu. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 18.04.2018 23:18
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Dede 2018-04-18 19:16:01

Adalet bir gün senin için de lazım olacak.Bütün saltanatlar gelip geçicidir.Adil davranırsan her partiden çok, sen kazanırsın Sayın Sadi bey.Yaptığın hatayı görmüyor sanma,kara karıncayı gece gören var.

Avatar
ölcü 2018-04-18 20:11:03

SEREFSIZLIK DIZ BOYU SAHTE OYLAR MÜHÜRSÜZ OYLAR NASIL ICINIZE SINIYOR ÜLKEYI BITIRMEK ICIN CIRPINIYORSUNUZ YAZIKLAR OLSUN SIZLER TÜRK DEGILSINIZ TÜRK DÜSMANI OLAN ARAP GÖTÜ YALAMAYI COK SEVIYORSUNUZ ALLAH VÜYÜKDÜR TÜRK MILLETININ YÜZÜNE BAKSIN

Avatar
52 2018-04-18 19:13:28

eyyyyyy yüksek seçim kurulu bu seferde atı alıp köprüyü keçenlerin yanında saf tutun görün olcak olan hillelere halk nasıl tepki verecek yeti artık türkiy azerbaycandaki gibi babadan oğla başkankılık istemiyor***

Misafir Avatar
Bu Sadi Güven'e güvenen 2018-04-19 01:24:18 @52

kaldi mi tabi AKP'den baska.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-04-18 22:25:28 @52

Huylu huyundan vaz gecmez secim kanunlarina tecavüz eden bir yandas kurumdan adil davranis beklenmez. Bunlar akp baskani tayyipe bir kere kuyrugu kaptirdilar.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Deniz 2018-04-18 20:40:53

Ey baskan bir hata ettin sakin ola birdaha bu hataya dusme yoksa ulkeyi kan gölune döner ona göre aklini kullan ve hataya dusme, ilk dökulecek kan senin kanin olabilir.

Misafir Avatar
Ossmann 2018-04-18 22:28:33 @Deniz

Deniz bey haklisiniz ama bunlarin yapmis oldugu ückagitciliga AYM dahi seyirci kaldi. Bir ülkede adalet yoksa o ülkede iktidarda yoktur , mafya cetesi vardir. Bir bakin mafyadan hic farklari varmi?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Halkın Sesi 2018-04-18 21:49:53

Pis badem bıyıklı... Yargıtay cumhuriyet bassavcılıgına topu atıyorlarki millet ve muhalefet ysk'yı suclayamasın. Onlar ne diyecekler.. İyi partininde Hdp'ninde secimlere girmesi uygun degildir diyecekler. Tayyiple cay toplayan yargitay baskaninin adamları akp'nin hainliklerini ve dinsizliklerini tek tek milletle paylasarak bu partinin secimlere girmesini yasaklayacak adımlardan uzak duracaklardır cünkü. Aksi halde fetöcü damgası yiyeceklerini bilirler..

Avatar
Mutlaka yargilanacaksin! 2018-04-18 22:12:07

Mutlaka yargilanacaksin!

Misafir Avatar
YAŞASIN Cumhuriyetçi-Demokrat ittifakı 2018-04-19 01:55:35 @Mutlaka yargilanacaksin!

hatta asılmalı

Beğenmedim! (0)
Avatar
hasan ali 2018-04-18 22:32:28

senin hanım nerde ne maaşla kimin emrinde memurluk yapıyor sa diii bey sen önce bunu acıkla

Avatar
ssd 2018-04-18 21:57:25

oy orani dususte. dolar aldi badini gidiyor. yuksek secim kurulu alinan secim kararina , bal gibi biliyor hangi partilerin katilamayacagini. otobus soförünun tekerlegini gozluyordu takozu slmsk icin. sizlere de bu yakisir. secim otobusu durduktan sonrada camlarini temizlersiniz.