banner87
Flaş Haber
Kapat

YSK Başkanı'ndan seçim sonuçlarına ilişkin flaş açıklama

YSK Başkanı Sadi Güven açıklama yaptı.

YSK Başkanı'ndan seçim sonuçlarına ilişkin flaş açıklama

YSK Başkanı Sadi Güven açıklama yaptı.

25 Haziran 2018 Pazartesi 11:13
YSK Başkanı'ndan seçim sonuçlarına ilişkin flaş açıklama

Seçim sonuçlarıyla ilgili bilgi veren Yüksek Seçim Kurulu (YSK) Başkanı Sadi Güven, "Bugün itibariyle Cumhurbaşkanlığı seçimine ilişkin sandık sonuçlarından yüzde 99,91'i sisteme işlendi. Sağlıklı bir seçim oldu, sonuçları, kesinleştikten sonra vatandaşların incelemesine açacağız" dedi.

YSK Başkanı Güven, "Sağlıklı bir seçim oldu, siyasi partilerle paylaştığımız bilgileri sonuçları alt alta koyarak açıkladık, açıklıyoruz. Sistem yorulmasın diye 5-10 günlük bir kesinti yaptık. Bu seçimdeki sonuçları 10-11 gün sonra vatandaşlara açacağız. Siyasi partilere yüzde 98'i açıldı. Bir kaç saat içinde siyasi partilere yüzde 100'ünü paylaşmış olacağız" açıklamasını yaptı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 25.06.2018 11:41
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Diktatörlük 2018-06-25 11:41:03

Diktatörlük zaten gelmis, secim hep hava. Akp devletin butun organlarini ele gecirmis. Turkiye artik bir dikta sistemi. Hes geldiniz yeni vir ulkeye.

Misafir Avatar
ilginc 2018-06-25 14:41:23 @Diktatörlük

https://www.youtube.com/watch?v=XHGiMs1egfs

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
mhp 3 miting yapti galiba 2018-06-25 13:49:53 @Diktatörlük

konya mitingi ilgi gormemis ve yinede bu kadar cok oy almis cok ilginc

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tarzan 2018-06-25 11:55:20

Sağlıklı değil, hastalıklı şizofrenik bir seçim oldu.

Avatar
sağlıksız 3 can alan seçime SAĞLIKLI DENİLMEZ.ysk. 2018-06-25 11:28:57

iYİ PARTİ VE CHP..seçim sonuçlarına dava açmalı.,NEDEN ? ÇÜNKÜ...,gerekirse İnsan mhk.ne götürmeli..sokak ortasında pusula,lara mühür vuruluyor..540 milyon pusulayı YSK. neden bastırdı..sonuç çuvallarla pusula yakalandı ve birde yakalanmayanlar var.3 kişi günahsız yere öldürüldü..Zaman dolmadan Anadolu Ajansı akp.yağcılığı olarak sonuçları en yüksek tavandan uydurma ile açıkladı..Milletin psikolojini etkileyen A.A. akp.yönünde garantı sağladı.%30 açılmayan sandıkları önemsemeyen YSK.başkanı Sadi Güven !! kesin olmayan sonuçları ilan eden akp.ye destek sağladı...birçok video hileli seçim perspektiğini ortaya koyduğu halde hala dava açmayan veya dava açmaya yanaşmayan chp.ve iyi parti bu tutumunu devam ederse,hem PARANYOREL(yönlendirici) olarak MANEVİ hakkimızı hemde OY haklarımıza sahip çıkmadğı için maddi hakkımızı asla helal etmeyiz..Aslında iyi parti oyları %20 üzerinde iken nasıl olurda 7.3 oranında oy alır ? Meçhuliyet burada düğümleniyor.Chp.için ise saadece İst.da en az 10 milyon

Misafir Avatar
ERTY 2018-06-25 11:36:48 @sağlıksız 3 can alan seçime SAĞLIKLI DENİLMEZ.ysk

ULEN yenile yenile şamaroğluna döndünüz halen utanmıyorsunuz..sizdeki zihniyet oldukça daha çok secim kaybedeceksiniz...sahi yaaaa 9 oldu....işiniz gücünüz kaybedince çirkefliğe başlıyorsunuz... hadi yürüyünde arkadan bir ense traşınıza bakalım...

Beğenmedim! (6)
Avatar
secim adil esit degildi 2018-06-25 12:27:54

medya nin cogunlugu muhalefeti yok saydi

Avatar
Sadi Güven kendini kac paraya satmışsa 2018-06-25 12:00:47

Bu insanlar satılık bu insanlar para için her şeyi yapan insanlar bunlara oy verenleri bir çoğu da aynı pozisyondadır. Mahir Ünal dün oylar namusumuzdur her oy korumamız altındadir diyen adidir. bunlar satılık mallardir tayyibin işi bittiğinde veya bunlar ufak bir hata yaptıklarında pimi çekilir. İste böyle rezalet yaratıklarla yaşiyoruz. Ama çıkarı olanlar ve kendini müslüman sanan ve ülkenin gerileyisini göremeyen cahiller sayesinde daha da rezil bir hal alıyoruz. Hee bu böyle kalır mı? Asla. satılık mallarinda bu ülkeden temizlendiğini ve idamlarını göreceğiz çok yakında inşAllah

Avatar
adil bir secimden 2018-06-25 13:40:14

bahsedilemez

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-25 16:09:21

TAVIRLARINIZLA NE KADAR SAĞLIKLI SEÇİM OLACAĞINI BELLI ETTINIZ.HIÇ OLMAZSA SEÇIM YAPILMAYIP DIREK ERDOĞANI BAŞKAN ILAN ETSEYDINIZ.ONCA YURTSEVERIN VERGILERI HEBA OLMAZDI.

Avatar
. 2018-06-25 13:49:01

https://odatv.com/devlet-bahceliye-konya-soku-09061807.html