YSK'dan açıklama...'Erdoğan oyların salt çoğunluğunu aldı'

Yüksek Seçim Kurulu (YSK), cumhurbaşkanlığı ve milletvekili genel seçimlerinin geçici sonuçlarını açıkladı. YSK Başkanı Sadi Güven, oyların sayımının büyük oranda bittiğini belirtti

YSK'dan açıklama...'Erdoğan oyların salt çoğunluğunu aldı'

Yüksek Seçim Kurulu (YSK), cumhurbaşkanlığı ve milletvekili genel seçimlerinin geçici sonuçlarını açıkladı. YSK Başkanı Sadi Güven, oyların sayımının büyük oranda bittiğini belirtti

25 Haziran 2018 Pazartesi 02:21
YSK'dan açıklama...'Erdoğan oyların salt çoğunluğunu aldı'

YSK Başkanı Sadi Güven, "Yurt dışında seçmenlerin kullandığı oylar, daha önce getirilerek güvenli bir şekilde saklanmıştır. Yurt içinde oy verme işlemlerinin takibi, 7 kişilik sandık kurulları tarafından yapılmakta olup, beş siyasi parti temsilcisi de burada görev de yapmaktadır. Sandık kurulları tarafından tutulan tutanaklar, YSK'ya teslim edilmekte, dört siyasi partinin üye olduğu seçim kurullarında sisteme girilmektedir. Oyların girilmesi sırasında ıslak imzanın sayım döküm cetvelleri de resim formatında sisteme yüklenmektedir." dedi.

Güven’in açıklamasından satır başları şöyle;

“Sandık sonuçlarını 2014 yılından itibaren bütün vatandaşlarımız internet sitemizden görebilmektedir.”

Yüzde 10’luk barajı geçmiş sayılan partiler AKP CHP HDP MHP ve İYİ Parti olarak belirlenmiştir.

Seçsis durdurulmuştur. Sonuçların kesinleşmesinden sonra tekrar açılacaktır.

Bu seçimde seçmen sayısı 56 milyon 352 bin 652’dir.

Sisteme girmeyen oy sayıları neticeyi etkilememektedir. Erdoğan'ın geçerli oyların salt çoğunluğunu aldığı ortaya çıkmaktadır.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 25.06.2018 02:25
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mr. AQ 2018-06-25 03:05:07

1) . . İ N A N M I Y O R U M . . ! ! ! ! !
2) YÜCE BAPHOMET ! SEÇSİS SİYONİST SEÇİM SİSTEMİNDEN RAZI OLSUN AQ !

Misafir Avatar
gercekler 2018-06-25 10:19:32 @Mr. AQ

https://www.youtube.com/watch?v=4qftcbQAOB4

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
gercekler 2018-06-25 10:15:17 @Mr. AQ

https://www.youtube.com/watch?v=4qftcbQAOB4

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-25 10:00:13 @Mr. AQ

https://odatv.com/devlet-bahceliye-konya-soku-09061807.html

Beğenmedim! (0)
Avatar
YSK SECIM SONUCLARINI 2018-06-25 02:28:18

MILLETTIMIZE SUNMALI

Misafir Avatar
dunyanin hic bir yerinde boyle 2018-06-25 09:17:37 @YSK SECIM SONUCLARINI

bir sey gorulmemistir oylar sonuna kadar sayilmadan sonuc ilan edildi pes valla

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Hakkımızı sizlere helal etmiyoruz..ysk..A.A..TRT. 2018-06-25 08:46:35 @YSK SECIM SONUCLARINI

Sadi güven sana inanmıyoruz..hiç te güvenli değilsin..akp.ye çalıştın..A.A..ile BİRLİKTE..MİLLETİN VEBALİ GÜNAHI AKP...YSK. VE A.A,SININ BOYNUNA OLSUN.
ELBET BİRGÜN ÖLECEKSİNİZ..MİLLETİN HAKKINI ÇALIP AKP.YE MONTE ETTİN..Allah huzurunda imanlarınıza davacıyız...
sayılmayan oyları neden saymadın..yoksa Gayb aleminden bilgiler mi alıyorsunki DİYORSUN SONUCU DEĞİŞTİRMEZ..nerden biliyorsun..% 30 a yakın sandık açılmamış sayılmamış.ve sisteme girmemiş..VEBAL GÜNAH SİZİN BOYNUNUZA.OLSUN..KABRİNİZİ ATEŞLE DOLDURDUNUZ.Akp..ysk. ve A.Ajansı ve TRT.ve bilmediğimiz gizli kişileriniz.Allah huzurunda imanlarınıza milletin çoğu davacıdır.ALLAH KORKUSU HİÇ BİRİNİZDE YOKTUR..DÜNYA MENFAATI İLE KEYF EDİNİZ..BİR FATİHA,YA MUHTAÇ HALE GELİRSİNİZ ...İNŞAALLAH

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hileli Seçimler 2018-06-25 02:55:03

Yazıklar olsun karaktersiz herif Allah yedi ceddinize yedirmesin.

Avatar
hak hukuk adalet istiyoruz 2018-06-25 02:29:22

YSK Sisteme girmeyen oy sayıları neticeyi etkilememektedir DIYOR NE KADAR OY SISTEME GIRILMEDI ????

Avatar
Köksal 2018-06-25 02:50:07

Yalancının...
Yediden yetmiș yediye...
Yedi assır...

Avatar
TEK KAZANAN YEMİNLE MUHHAREM İNCE . 2018-06-25 06:35:59

Eşolueşek tayyip aynen 16 sendir yaptığı puşluğu yine yaptı .Bu seçimim kazananı yeminle DEĞER Lİ MUHHREM İNCE YEMİNLE MUHHREM İNCE .GÖREN GÖZ KILAVUZ İSTEMEZ MİTİNGLERDE MİLYINLARCA ,MİLYONLARCA BİZ TÜRK ULUSU MUHHAREM İNCE DEYİNCE ÖZGÜLÜK TÜRK ULUSUNA GÜVENCE DİYE HER MİTİNGİNDE MUHHREM İNCEYİ KESİN GÖZLE CUMHUR BAŞKANI BAŞKUMUTAN OLARAK GÖRDÜK ,HER MİTİNGİ MİLYONLARCA ,MİLYONLARCA MUHHAREM İNCEYİ DESTEKLEYEN TÜRK ULUSU BİZLE DOLUYDU .

Avatar
Tarzan 2018-06-25 07:40:46

Herkese günaydın, chp nerede? Sessizliğe büründü. Ama gene çaldılar!

Avatar
hırsızlıkla oy çalma ile a.ajansı hilesi ile.. 2018-06-25 08:17:18

YSK.ve A.A.ve TRT..kaldıkça bitmiş olan akp.yi mezardan çıkartıp diri yaptılar.bu seçimde kesinlik büyük hileler ve cambazlıklar ve oy çalma beyin çalma olguları vardır.Sen nasıl ysk.başkanısın..açılmayan sandıkları nasıl bakmazsın..demekki sen akp.ye çalışıyorsun..YSK..... ve A..A..denilen haber ajansı sende akp.nin lanetlenmiş cesetini YSK.gibi mezardan çıkardın pazara koydun.
Muharrem ince nasıl kabul ediyor..BEN MAĞLUP OLDUM..!!
Dünyada bir kaç yerde böyle seçim olur..KONGO KABİLELERİNDE..
Mağlup olan galip oluyor..galip olan mağlup oluyor..galiba bu UYDURMA SİSTEM.((((((((((((((.ALFA MATEMATİĞİ GİBİ..)))))))))
Tavuk mu yumurtadan çıkmış yumurtamı tavuktan çıkmış.??? mechul bir seçim.
A..AJANSI VE YSK..akp.yi uydurma oylar ile çalınan oylar ile akp,yi kazandırdı.