banner87

YSK'dan karar çıktı: İyi Parti, seçimlere katılabilecek

CHP'li 15 milletvekilinin katılımı ile İyi Parti Sözcüsü Aytun Çıray'ın başvrusu sonucunda toplanan Yüksek Seçim Kurulu, 7 kabul oyuna karşılık, 2 ret oyuyla İyi Parti’nin seçimlere katılmasını kabul etti.

YSK'dan karar çıktı: İyi Parti, seçimlere katılabilecek

CHP'li 15 milletvekilinin katılımı ile İyi Parti Sözcüsü Aytun Çıray'ın başvrusu sonucunda toplanan Yüksek Seçim Kurulu, 7 kabul oyuna karşılık, 2 ret oyuyla İyi Parti’nin seçimlere katılmasını kabul etti.

22 Nisan 2018 Pazar 16:48
YSK'dan karar çıktı: İyi Parti, seçimlere katılabilecek

İyi Parti’nin seçimlere katılabilmesi için CHP’li 15 milletvekilinin CHP’ye geçmesinin ardından Yüksek Seçim kurulu (YSK) kararını verdi.

Karar, CHP’li milletvekillerinin katılım belgelerinin YSK’ya sunulmasının ardından İYİ Parti Sözcüsü Aytun Çıray’ın yaptığı başvuru sonrası çıktı.

YSK, 7 kabul oyuna karşılık, 2 ret oyuyla İyi Parti’nin seçimlere katılmasını kabul etti.

YSK Başkanı Sadi Güven şu açıklamayı yaptı:


 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 22.04.2018 19:26
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ossmann 2018-04-22 17:36:21

Köseye sikisan YSK demokratmis gibi rol kesiyor. Ellerinden gelse IYI partinin secimlere katilmasini engelliyecekti. Anayasa referandumunda yaptiklari illegal degisimi her kisi gördü!

Misafir Avatar
meral aksener dediki 2018-04-22 19:09:03 @Ossmann

“İYİ Parti’yi seçimlere sokmama teşebbüsü, demokrasiye saldırıdır.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
IYI PARTI HAYIRLI OLSUN 2018-04-22 18:54:32 @Ossmann

DEMOKRASILERDE CHP DEN 15 UYE IYI PARTIYE GECMEDENDE IYI PARTI SECIMLERE KATILABILMELIYDI

Beğenmedim! (0)
Avatar
Adalet 2018-04-22 17:06:45

katilamaz diyen ermeni, siyonist, rum tohumudur. Türk >Milletinin gücünü gördünüz mü? Elitas denilen Kayseril iyi oku, seni Silivride yargilamayan namerttir.

Avatar
itfaiye çağırdılar 2018-04-22 17:33:14

şu anda ysk başkanı güven in paçası tutuşmuş itfaiye çağırıyorlar

Avatar
Tarzan 2018-04-22 17:19:12

Teşekkürler YSK, yalnız meydanlarda ve gazetecilerle röportaj yapan bazı iktidar sahipleri İYİ Parti gelecek seçimlere hazırlansın demişlerdi. Acaba utanacaklar mı?

Misafir Avatar
ataturkun askeri 2018-04-22 18:47:21 @Tarzan

ysk ile alakasi yok onbes vekil ve diyerleri ile grub kurdu mecliste temsil hakki dogdu ysk bok yesin sindi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-04-22 17:43:25 @Tarzan

YSK ya tesekkür etmissiniz bu sizin nezaketiniz ama kanunlar geregi YSK nin baska karar imza atmasi olanaksiz ve suc. CHP oyunu bozdu! Yoksa bütün olanaklari kullanip IYI partisini engeliyceklerdi!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Cumhuriyet icin Demokratik dayanisma böyle olur. 2018-04-22 17:39:45 @Tarzan

IYI partinin secimlere katilamiyacagi dogru aciklamaydi fakat CHP nin vatana ve Cumhuriyete sahip cikarak , oyunu bozdu!

Beğenmedim! (0)
Avatar
erc40 2018-04-22 18:01:35

YSK baskanı yazık ediyorsun kendine.Adam gibi istifa et.yolsuzluklara bulaşma...

Misafir Avatar
001 2018-04-22 22:50:27 @erc40

ama rahat gezemeyecek hiç bir zaman onu aklına soksun ysk

Beğenmedim! (0)
Avatar
iyi partiye hayırlı olsun. 2018-04-22 18:23:48

2 ret vay ysk.hakimi vay..başın göğe mi değecek..bilerek herşeyini yerine getirmiş bir partiyi yok saymak..hakimliğin bumu ya.adaletin bumu ya...vicdan gücün bu kadarmı ya..yazık iki hakime yazık..2 hakim mutlaka yandaştır..iyi partiyi ve demokrasiyi ve adaleti ve insanlığı çekememiştir..vicdanını kaybedenler..akp.ye çalışanlar..iflah olmasınlar..amin

Avatar
bozo 2018-04-22 19:19:51

Eh bu gece artik rahat bir uyku uyuyabiliriz.Benim adim bozo ise IYI parti en az % 20 oy alacak.

Avatar
demir kaya 2018-04-23 00:22:42

suadiye güven gerisini merak etme sen bakalım bu sefer atı alan üsküdarı gecermi yoksa at hırsızı ipi boylarmı bekliyoruz