YSK içinde imam hatip kavgası

Yüksek Seçim Kurulu (YSK) Başkanı Sadi Güven’in “İmam hatipli olarak her zaman horlandık” sözleri kurul içinden tepkiye neden oldu. Bir YSK üyesinin, “Zaten halkın yarısı YSK’ya güvenmiyor. Bunun üzerine tuz biber ekmenin anlamı yok” dediği öğrenildi.

YSK içinde imam hatip kavgası

Yüksek Seçim Kurulu (YSK) Başkanı Sadi Güven’in “İmam hatipli olarak her zaman horlandık” sözleri kurul içinden tepkiye neden oldu. Bir YSK üyesinin, “Zaten halkın yarısı YSK’ya güvenmiyor. Bunun üzerine tuz biber ekmenin anlamı yok” dediği öğrenildi.

31 Temmuz 2018 Salı 08:14
YSK içinde imam hatip kavgası

YSK Başkanı Sadi Güven, önceki gün Balıkesir’de 'Balıkesir Anadolu İmam Hatip Lisesi Geleneksel Mezunlar Günü'ne katıldı. Burada bir konuşma yapan Güven'in ifadeleri bazı kesimler tarafından tepki çekti. 

'HANGİ OKULDAN MEZUN OLDUĞUMUZUN NE ÖNEMİ VAR?'

Güven’e bir tepki de YSK’nın içinden geldi. Adının açıklanmasını istemeyen ve Cumhuriyet’ten Alican Uludağ'a konuşan bir YSK üyesi, “Biz yargıcısız. Tarafsız bir konumumuz var. Hangi okuldan mezun olduğumuzun ne önemi var? Açıklamayı çok yanlış buldum” dedi. 

'ZATEN HALK YSK'YA GÜVENMİYOR…'

Bu tür sözlerin tarafsızlığa gölge düşüreceğini vurgulayan YSK üyesi, şöyle konuştu:

“Bir yargıcın hiçbir şekilde kullanmaması gereken sözler. YSK Başkanı, seçimlerin bütün denetimi ve kontrolü için görev yapar. Şimdi bu sözlerden sonra diğer partilerin ve imam hatip mezunu olmayanların burada şüpheye düşmesi doğal değil midir? Horlandık, şimdi biz sizi horlayacağız anlamı çıkmaz mı? Ben imam hatip mezunu değilim. Bu açıklama hem yargıç kimliğine yakışmaz hem de seçimin adil, tarafsız yapıldığına dair görüşü zedeler. Zaten halkın YSK’ya güveni çok az. En azından yüzde ellisi güvenmiyor. Bu açıklama ile bunun üzerine tuz biber ekmenin anlamı yok.”

NE DEMİŞTİ?
Güven etkinlikte şunları söylemişti:

“Yıllarca sıkıntı çektik, hamdolsun bugünlere gelindi. Bizim gibi sıkıntı çekenlerin daha çok birbirine kaynaşmış bir şekilde burada olduğunu görüyorum. Gençlerin de imam hatip ruhuyla buraya gelmelerini özellikle diliyorum, istiyorum. Sıkıntı sadece başörtüsünde değildi, hepimizeydi. Hep horlandık. Stadyumlara gittiğimizde bizimle alay ettiler. Bizi biraz da motive eden buydu. Hamdolsun bugün bu yerlere geldik. Ezan sesi geldiğinde camiye giden yönetici istemediler. Sıkıntı buradaydı. Bu nedenle imam hatip ruhu ayakta. İmam hatipli olmaktan mutluluk duyuyorum.”


 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 31.07.2018 08:17
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
GÜVEN 2018-07-31 08:22:36

Güvenmiyoruz YSK 'ya.

Misafir Avatar
eskiden ülkemde.... 2018-07-31 13:14:05 @GÜVEN

seneler önce TÜRKİYE de , ninem ve dedelerim ve anam gibi dindar ,tefekkür yüklü Müslümanlar vardı. gösterişten uzak temiz bir insanlar topluluğuyduk...sonra rüzgar değişti, o Müslümanlara hiç benzemeyen dinciler türedi ve böyle geçti seneler... İTİKAT MÜSLÜMANLARI GİTTİLER, DİNCİLER GELDİ VE HER YERDELER...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ertyt 2018-07-31 10:35:35 @GÜVEN

yenilgiyi azmedemeyen cehape zihniyeti pislik yapmaya devam ediyor... utanma diye duygu kalmamıs 9 secim oldu be Allahsızlar zihniyetsizler

Beğenmedim! (15)
Misafir Avatar
ysk..varken akp..hile ile seçim kazanır... 2018-07-31 10:28:05 @GÜVEN

YSK.nin gayretiyle 10 seçimi akp..hile ile kazanmıştır..ötesi berisi yok.
adı geçen kişiyede milletin % 70,i güvenmiyor..hileleri kuranlar zaten ysk.dir..59 milyon oy pusulası lazımken 550 milyon oy pusulası bastırtır, arka tarafta çuval çuval hilecilere dağıtılırsa sana hiç bir varlık inanmaz..azabıda Allah huzurunda görülecektir..kul hakkı yaman bir derttir..ysk.bşk.nı...yoksa akp.% 35 dahi oy alamazdı....millet defalarca heryerde söyledi..haklarımızı yiyen ve oylarımızı işe yaratmayan YSK.nin yetkililerine Allah huzurunda haklarımız haram olsun..demişlerdi..

Beğenmedim! (0)
Avatar
A 2018-07-31 08:36:32

Kriter imam hatipmi? 15 temmuz darbesine düzenleyenlerin çoğu imam hatipli ve başı secdeye varanlardı. HAMD OLSUN!

Avatar
Atam 2018-07-31 08:33:59

YSK demokrasi kasabı olarak anılacak.

Avatar
Erdal 2018-07-31 09:03:57

Mesele okul değil verilen kararda adil,tarafsız ve dürüst olmak,helede adalet dağıtacak kurumlara halkın 100 de yüz güvenmesi gerekir.

Avatar
Özgür 2018-07-31 08:53:22

Kendimi bildim bileli aynı şeyler imam hatip te imam hatip, yeter ya bi gidin yada bi susun artık kardeşim, başlarım imamınada hatibinede ya. Siktiniz beynimizi siktiniz.

Avatar
Allah 2018-07-31 09:55:25

Milleti imamhatiplilerin şerrinden korusun

Misafir Avatar
Rabbim milletin akp.li olmayanlarını korusun..amin 2018-07-31 11:08:46 @Allah

Bütün zalimlerin şerrinden rabbim milleti korusun..nefsine çalışanları iflah etmesin..amin.
yerleri ateş dolsun..3 yerde..1..dünyada..2..mezarda..3..cehennemde..amin velhamdulillahi rabbilalemin..akp.nin ve avanelerinin şerrinden sana sığınırız..RABBİMİZ..amin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AMİN diyen dillere ateş dokunmasın..amin. 2018-07-31 11:05:44 @Allah

amin..amin..amin...
akp.lilerin de şerrinden korusun..amin.
ysk.ninde şerrinden korusun..amin
diyanetinde şerrinden afatından korusun amin.
akp.vekillerininde şerrinden afaatından musibetinden korusun..AMİİİİNNNN..

Beğenmedim! (0)
Avatar
BLN 2018-07-31 11:03:05

kriter imam olmak hatipli olmak. sınav sorularını çalan kim.imam
çalınan sorularla doktor hakim mühendis olan kim imam
üretimde payı omayan kim imam
islam dinini alet edip kullanan kim imam
haksızlar karşısında susan kim imam
Atatürke laikliğe hukuk devletine karşı olan kim imam
dünyada din eğitimiyle kalkınan ülke varmıdır
Almanyayı Almanya yapan papazlarmı oldu

Avatar