YSK, tüm itirazları reddetti

Yüksek Seçim Kurulu, referandumun iptali yönünde yapılan başvurular için toplantı düzenledi. Saatler süren toplantının ardından alınan karar açıklandı. Karara göre YSK, referandumun iptali yönündeki başvuruları reddetti. Oylamada 10 üye ret oyu verirken, 1 üye kabul oyu verdi.

YSK, tüm itirazları reddetti

Yüksek Seçim Kurulu, referandumun iptali yönünde yapılan başvurular için toplantı düzenledi. Saatler süren toplantının ardından alınan karar açıklandı. Karara göre YSK, referandumun iptali yönündeki başvuruları reddetti. Oylamada 10 üye ret oyu verirken, 1 üye kabul oyu verdi.

19 Nisan 2017 Çarşamba 18:00
6114 Okunma
YSK, tüm itirazları reddetti

Yüksek Seçim Kurulu tarafından yapılan yazılı açıklama şöyle; “Cumhuriyet Halk Partisi, Halkların Demokratik Partisi ve Vatan Partisi tarafından ayrı ayrı Yüksek Seçim Kurulu’na sunulan dilekçeler ile 16 Nisan 2017 tarihinde yapılan Anayasa Değişikliği Halkoylaması’nın tam kanunsuzluk nedeniyle iptaline ilişkin talepler bugün saat 10.39 başlayan Yüksek Seçim Kurulu Toplantısı’nda görüşülmüş, yapılan değerlendirmeler neticesinde her üç talebin de ayrı ayrı oylanması sonucunda 10 üyenin ret, 1 üyenin kabul yönündeki oyları ve oy çokluğu ile reddine saat 17.30 itibariyle karar verilmiştir.”

CHP, HDP ve Vatan Partisi dün Yüksek Seçim Kurulu’na (YSK) “referandumun iptal edilmesi için” başvurmuştu. YSK Başkanı Sadi Güven ise sabah saatlerinde yaptığı açıklamada anayasa değişikliğine ilişkin halk oylamasına yönelik itirazları öğleden önce değerlendireceklerini söylemişti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 19.04.2017 18:24
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kadir Kızılkaya 2017-04-19 19:18:43

Zaten başka bir kara beklemek biraz naiflitir yeni
Bozacinin şahiti şiracı bu kadar hırsından yıldızdan adalet beklemekte neyin kafası anlamış değilim
saygilarimla

Avatar
A.A. 2017-04-19 19:36:34

YSK Referandum Kararını Açıkladı
Yüksek Seçim Kurulu, referandumun iptali yönünde yapılan başvurular için toplantı düzenledi. Saatler süren toplantının ardından alınan karar açıklandı. Karara göre YSK, referandumun iptali yönündeki başvuruları reddetti.

--------------

ADALET İSTEYENLERE CEVABINIZ BU MUDUR ?!

ALIN SİZE ADALET Mİ DİYORSUNUZ YANİ ?!

HUKUK VE ADALET BU MUDUR GERÇEKTEN ?!

HİÇ DOĞRU OLMADI HİÇÇÇÇ.. !!!

YAZIK , HEM DE ÇOK YAZIK !!!...

Avatar
ulusalcı 2017-04-19 22:56:28

"Kadı'yı satın aldığın gün adalet ölür, adaleti öldürdüğün gün devlet de ölür" iki buçuk milyon mühürsüz oyun hesabını kim verecek peki ?

Avatar
ertürk 2017-04-20 00:27:57

yahu ben köy kahvesinde 68 yasindayim dahabasdan berli ysk ret edecek .akp nin bir secim bürosu olmus tüm kurumlar akp nin ciftligi olmus birsey cikmaz sineyi milete dönün erken secimde millet karar versin iktidari .

Avatar
misafir. 2017-04-20 11:27:59

yaaaaaaa tekrar yapın referandumu.yoksa kaybetme korkusu mu var. her şey adaletli olmalı,çalma çırpma ile olmaz. .

Misafir Avatar
sedef..lale..leyla.arkadaşlar 2017-04-20 16:16:31 @misafir.

yeniden adaletli referandum yapmak için yürek ister. yürek..
çaldılar,çıptılar,,hile yaptılar..ve biz temiziz diyorlar..
hayret ya.! 40 milyon insanın ve hatta yavruların vebalini günahıda aldılar..ysk.yardımcıları oldu..aynı günah ta onlara oldu.

Beğenmedim! (0)
Avatar
ezel 2017-04-20 16:13:36

hakimler taraf tutar mı?
Adaleti mi kullanır yoksa nefsini mi?

Avatar
MALCOLM-XX 2017-04-19 20:43:28

Feyzioğlu: Referandum yenilenebilir
_________
DOĞRUDUR REFERANDUM YENİLENEBİLİR BELKİ AMA AKP'NİN KENDİ ŞİKESİNDEN VE YENİLECEĞİNDEN DE YÜZDE YÜZ EMİN OLDUĞU BİR REFERANDUMU DA YENİLEMEZ KUSURA BAKMAYIN, NİYE YENİLESİN Kİ AKP ?!... HAA.. AİHM'E GİDİLİR VE SONUÇ ALINIR BELKİ AMA O ZAMAN DA ATI ALANIN GERÇEKTEN ÜSKÜDAR'I GEÇMİŞ OLMASINDAN KORKARIM !!!...
-----------------------------------------
TÜRK MİLLETİNİ SONUNDA VE TEKRARDAN AVRUPA MAHKEMELERİNE VE ONLARIN ADALETLERİNE MAHKUM VE MECBUR ETTİNİZ YA, VALLAHİ NE DİYEYİM Kİ SİZE ?!...
-----------------------------------------
YAHU SAHİ AİHM' DE OLMASAYDI PEKİ BU ADALETE SUSUZ MİLLET, GERÇEK ADALETİ SAHİ NERELERDE ARAYACAKTI ACABA ?!... HİÇ DÜŞÜNDÜNÜZ MÜ ?!...

Avatar
aydın 2017-04-20 01:36:35

akp nin yapması bu seçim geçerlidir ama yüksek seçim kurulu iyi bir görev yapamamıştır görevden alınmalıdır demelidir,yoksa planlı bir dalevere döndü