banner58

YSK’dan CHP’ye ret!

Yüksek Seçim Kurulu (YSK), CHP’nin Danıştay’a yaptığı başvurunun kararının beklenmesine yönelik öneriyi reddetti.

YSK’dan CHP’ye ret!

Yüksek Seçim Kurulu (YSK), CHP’nin Danıştay’a yaptığı başvurunun kararının beklenmesine yönelik öneriyi reddetti.

24 Nisan 2017 Pazartesi 17:38
4146 Okunma
YSK’dan CHP’ye ret!

CHP, 16 Nisan’daki referandumda YSK’nın verdiği “mühürsüz pusula ve oyların da geçerli sayılmasına” yönelik kararı Danıştay’a taşımıştı. CHP, YSK’dan kesin sonuçların açıklanması için Danıştay’ın vereceği kararın beklenmesini talep etmişti.

YSK, Danıştay’ın kararını beklemeden kesin sonuçları açıklayacağını bildirdi.
 

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Haluk 2017-04-24 18:33:47

Ysk denilen kurum yangından malmı kaçırıyonuz.talimatla iş yapamazsınız.anayasaya uyacaksınız.kanun uyduramazsınız haddinizi bilin.bu ülke çok büyüktür.babanızın malı değildir.

Avatar
KESİN MÜCADELEYE DEVAM ETMELİYİZ YOKSA ÇOOK GEÇ OLACAK .!! 2017-04-24 19:22:22

Sözde YSK KURULU HA HAYIR tayyip denilen uyduruk geçersiz tanımadığımız padişahın seçim kurulu sadece YSK DEYİL TSK YARGI ANAYASA MECLİS VE DEĞER KURUMLAR tayyip denilen yaratığın baskısı altında sadece tayyipin kuru oldular dolayısıyla bu olayı DÜNYA İNSAN HAKLARI MAHKEMESİNE VE AVRUPA İNSAN HAKLARI MAHKEMESİNE VE tayyip denilen yaratıdığıda LAHEYE ŞİKAYET ETMEZSEK TÜRKİYE DE HANGİ KURUM OLURSA OLSUN HİİÇ BİR HAKLARIMIZI ARAŞTIRAMAYIZ her şeyin altından tayyip çıkıyor yani büttün kurumlar kanunlar aklınıza ne gelirse gelsin yani anayasanın sayesinde hiç bir kurumda TÜRK MİLLETİ OLARAK HAKLARIMIZI ARAYAMAYACAĞIZ ARTIK KENDİ BAŞIMIZIN ÇARESİNE KENDİMİZ BAKACAĞIZ HER TÜRLÜ İNSAN HAKLARIMIZI ARAYARAK GEREKİRSE ÖLECEĞİZ YARALANACAĞIZ KANIMIZI ÇANIMIZI VERECEĞİZ BÜTTÜN HAKLARIMIZI KENDİMİZ HER TÜRLÜ ARAYACAĞIZ tayyip bide LAHEYE DÜNYA MAHKEMELERİNE VERECEĞİZ AMA BU ARADA BOLKUK BIRAKMAYACAĞIZ MÜDAHALE EDECEK TÜRK MİLLETİ OLARAK HAKLARIMIZI ARAYACAĞIZ ŞEHİT OLACAĞIZ GAZİ OLAC A ĞIZ ÇOCUKLARIMIZIN TORUNLARININ GELECEĞİ İÇİN BÜTTÜN HAKKARIMIZI DEMOKRASİMİZİ HÜRİYETİMİZİ tayyip be İPOTEK ETİRMEYECEĞİZ İNŞALLAH ALLAH BİZLE AMİN BUNUN BAŞK A YOK ÇARESİ CANA CAN KANA KAN BAŞKALDIRACAĞIZ .ALLAH BÜYÜKTÜR AMİN ALLAHIM BİZ TÜRK MİLLETİNİ ŞEYTANDAN KORU KOLA AMİN KURTAR AMİN YOK SONU GELMİYECEK 15 SENE DİLE KOLAY YOKSA tayyipgiler hanedanlığına mahşere kadar teslim olacağız TORUNLARIMIZIN GELECEĞİ İÇİN kesin ÖLÜMÜNE BİR ÇARE BULACAĞIZ tayyip büttün KURUMLARA HÜKMEDİYOR BÜTTÜN KURUMLAR tayyip be çalışıyor KESİN KESİN BİR ŞEYLER YAPMALIYIZ ALLAHAM BİZE YARDIM ET AMİN ALLAHIM YÜCE ALLAHIM AMİN

Avatar
MALCOLM-XX 2017-04-24 21:18:37

1-
Çavuşoğlu: Esad ile Olması Mümkün Değil
————-
Türkiye’mizin gerçek düşmanarı olan ABD ve AB zaten AKP ile olmaz diyor ; ve ama sanıyorum saplarla samanları birbirine karıştırıp, en sonunda 15 Temmuz darbesindeki açık yardımlarıyla ispatlı can dostlarınız, yakın komşularınız olan Rusya, İran, Irak ve Suriye’yi de illAllah ettirip, ”Sizden ne köy, ne de kasaba olur ve sizden gelecek komşuluk hayrı da Allah’dan gelsin dedirterek ve bu konudaki bıkkınlık restlerini de kendinize, daha doğrusu Türkiye’mizin yüksek çıkarlarına bu resti çektirecek ve zaten bitik duruma çok şükür (!) getirmiş olduğunuz ekonomimize, yeryüzünde ki tüm düşmanlarınızı bir araya getirebilme başarısı göstererek, ekonomimize en sonun da en ölümcül darbeleri vurdurtarak hem kendi yönetiminizi ve hem de ülke ekonomimizi viraneye çevireme yüksek başarısıyla yani bu konuda yeryüzündeki tüm dost ve düşmanlarınızı, kendi yönetiminizi ve ülkemizin Ali çıkarlarını yok etmek, batırmak üzere birleştirip bir araya getirebilme

Avatar
MALCOLM-XX 2017-04-24 21:19:41

2-
başarı rekoru ile tarihe geçmeye aday durumundasınız da, durun bakalım bu büyük nihai başarıya ne zaman o yakışıklı imzalarınızı atacaksınız (?!) Bu büyük başarınızı (!) , ülkemiz adına endişelenerek ama bu konuda yapılabilecek bir çare de bulamadığımız için ibret noktaları çıkarmak üzere bekleyip, görenlerden olacağız sanıyorum !!!
ALLAH AKIBETİNİZİ DAİM ETSİN !!!...

Avatar
MALCOLM-XX 2017-04-24 21:22:22

3-
Rus gazetecilere hitaben gerçekleştirdiği konuşmada sn. Çavuşoğlu,
“Biz seküler bir Suriye olmasını istiyoruz. ” demiş.
(Malcolm-xx’in bu konudaki dostça, iyi niyetli ve yapıcı bir eleştirisidir saygılarımla sunmak isterim, kabul buyurursanız :
AKP zihniyetinin, Türkiye’deki laik , seküler düzeni, ısrarla reddeden mezhepçi -ispatlı-
uygulamaları varken ve siyasal islamcı bir düzeni savunuyor görünürken, Türkiye’de AKP nefsine ağır gelen bu konuda, seküler Suriye’yi ne adına ve ne hakla isteyebiliyorsunuz ki ?! Siz başka ülkelerin düzen belirleyicisi misiniz Allah aşkına ?! Bırakınız ve saygı göstermeyi öğreniniz de, bu seküler Suriye kararını, Suriye’nin onurlu halkının kendisi karar versin bu önemli konuda daha doğru ve daha adil olmaz mı ?! … Bir zamanlar Türkiye’nin laik düzenine, asil Türk Milleti’nin kendisi mi karar vermişti ve sonradan da bu laik düzenin çiğnenmesine de, başka komşu ülkelerin hariçten yönetimleri mi, yoksa AKP yönetimi mi, Türk Milli iradesinin yarısını yok s

Avatar
MALCOLM-XX 2017-04-24 21:23:16

4-
ayarak karar vermiş ve uygulamıştı acaba ? Bu önemli tespitleri ve dostça uyarıları bir düşünelim lütfen ?! … Seçimlerde kendimiz çağırdığımız bir AGİT’e, seçim sonuçları konusunda rapor hazırladı diye adamlara yapmadığımız kalmadı maalesef maşaAllah ?! )
———-
Sn. Bakan devamla,
”Gerçekçi olalım, bu saatten sonra bunun Esad ile olması mümkün değil. Herkesin kabul edeceği bir geçiş hükümetinin olması lazım. ” demiş.
(Yine buna karar verecek olanların Suriye halkı olduğunu ne zaman kabul edeceksiniz acaba ?! Türkiye’de de milli iradenin yarıdan fazlası bu AKP ile olmuyor; tüm Türkiye’yi kucaklaması ve mezhepçi olmaması gereken bir Milli Mutabakat – geçiş – Hükumeti şart diyor ve bunu da başka ülke yönetimleri filan da söylemiyor, doğrudan Türk milleti’nin yarıdan fazlası söylüyor açıkçası ! Ama ”Atı alan Üsküdar’ı geçti kardeşim, yürüüü.. !” emrivakileriyle bu haklı talepleri dinleyen var mı peki ?! )
———
Sn. Bakan,
”Suriye’de hiç kimse dışlanmamalı” dedi.
(Malcolm-xx:
AKP, başkaların

Avatar
MALCOLM-XX 2017-04-24 21:23:39

5-
AKP, başkalarını da, kendi yurttaşları olan 20-25 milyonluk Alevi vatandaşlarını, AİHM kararına rağmen dışladığı gibi dışlayacağını zannediyor sanırım ?! Hani, ”Filancayı da kendim gibi bilirim” denir ya o misal ! Birisine, bir konuda haklı bir söz söylemek için, öncelikle kendi bahçemizin temiz tutulması gerekmiyor muydu acaba ?! )
———-
Rusya ile Esad konusunda farklı düşündüklerini aktaran Bakan Çavuşoğlu,
(Sn. Bakanım, siz sadece Rusyayla sn. Putinle olsa iyi, bu konuda sanıyorum Türk Milletinin yarıdan fazlasıyla da farklı düşündüğünüzü unutuyorsunuz galiba ?! Haa.. bu konuda, ”Sayın CHP genel başkanıyla aynı düşüncelere sahibiz elhamdülillah !” deseniz, ” EyvAllah, haklısınız” derim ama, milletin yarısı sizinle bu konuda hemfikir değil, kime ne diyorsunuz ki ?!

Saygılarımla.

Avatar
A.A. 2017-04-24 22:16:31

YSK’dan CHP’ye ret!
Yüksek Seçim Kurulu (YSK), CHP’nin Danıştay’a yaptığı başvurunun kararının beklenmesine yönelik öneriyi reddetti.
YSK’dan CHP’ye ret!
————–
YSK’DAN CHP’YE RET ! İFADESİ DOĞRU BİR İFADE DEĞİLDİR !
DAHA DOĞRU ANLAMLI İFADE ASLINDA, ‘YSK’DAN MİLLETİN, MİLLİ İRADENİN ÖNEMSENMEYEN YARISINDAN FAZLASININ ADALET TALEPLERİNE YSK’DAN RET !” DENİLMELİYDİ, DOĞRU İFADE BUYDU BENCE, BAĞIŞLAYINIZ LÜTFEN !!!…